Fitness Seller

Dit is Nederland in de toekomst

ik weet niet waar iedereen zo dom over doet, maar ik zie het nog wel gebeuren dat dit de normale gang van zaken word. Rekeningrijden (kastje) Ov-chipkaart, Kenteken registratie en afschaffen cq ontmoedigen van chartaal geld.

:angstig:

new world order jwt

Dat is gewoon een fabeltje dat je hier meer veiligheid mee krijgt. Dit is gewoon een politiestaat volledige controle op het volk. Als dit ooit gebeurt doe ik er alles aan om dat te ontkomen

Nou kijk, er zal vaak wel een bepaalde toename in veiligheid zijn, maar er is een punt (waar we al lang overheen zijn zelfs) waar er een te grote afname van vrijheid komt voor een minimale toename van veiligheid, als die er al is (maar vaak toch wel een beetje).

Verder ben ik het helemaal met je eens, en ook met lorso, ik heb meer last van al die controle systemen dan die zogenaamde afname van veiligheid.

Dit is Nederland nu:

Telefoniste: Pizza Hut, goede morgen.'

Klant: 'Goede morgen, ik wil een paar pizza's bestellen.'

Telefoniste: We leveren geen pizza's 's-ochtends, lul.

Wij hebben hier op het dorp geeneens een Pizza Hut :mad:

Telefoniste : Ghalid toch? Ah ik zie dat u onze scooters hebt gepikt vorige week, sorry we bezorgen niet bij u

Klant : Fuuuuuuuuuuuuuuu

Als het nu een shoarma zaak was geweest had ik het wel geloofd, is een iets realistischer beeld van onze toekomst.

haha

hier trouwens ook geen pizzahut in ons dorp. pizzas haal je bij "DE TURK"

Pizza Hut bezorgt niet :(

je hebt ze alleen in Rdam en Scheveningen:p

3 Euro voor een pizzapuntje...

@ Ghalid post 1

Misschien niet letterlijk, but so true.

gaat nooit gebeuren, toch niet in België. Banken hebben geheimhoudingsplicht en het rijksregister is niet zomaar door iedereen toegankelijk en zeker niet voor privé.

Ja, ik ben tegen iederevorm van betutteling en controle drang door de overheid of andere organisaties:)

Daarbij wil ik wel zeggen als jij wil internetbankieren en de hele reutemeteut, dan mag jij dat van mij, maar ik vind het belachelijk dat het steeds meer als norma gaat gelden, puur en alleen om je te kunnen traceren en controleren.

Ik heb liever dat zig 1 keer in de 5 jaar ene in een bus opblaast inruil voor meer vrijheid, als dat alles door de overheid word gecontroleerd en er 1 keer in de 10 jaar eentje er tussen door glipt ;)

Edit: 3000ste post :woot:

hetzelfde is ooit met gewoon contant geld gebeurd

het is niet te hopen dat het ooit op zoiets uitdraait.

Terug
Naar boven