MuscleMeat

dit las ik laatst in de nieuwe Men's Health

Ik heb zelf geen last van kleiner wordende benen, ik krijg er in ieder geval meer definitie van (met name de kuiten). Wel merk ik als ik teveel loop, dat de mijn armen en borst in omvang afnemen :( (en de prestaties qua krachttraining mbt die spiergroepen).

Thorwulf zei:
Om goed te kunnen sprinten heb je geen gigantische beenspieren nodig. Het is een misverstand dat zo ver rijkt tot aan de Amerikaanse macho-eikel wereldtop. Ze zijn allemaal zwaar aan de THG, insuline, GH en zelfs EPO. En ja, als je er dan een beetje op traint krijg je natuurlijk wel gigantische beenspieren. Afgelopen WK zijn al die verwende gasten er kneiterhard uitgelopen door het smalste mannetje van allemaal, die als enige nooit in het krachthonk zit...

Ik heb ook nooit gezegd dat je gigantische beenspieren nodig hebt om goed te kunnen sprinten. :cool:

als je loopt zonder te willen presteren dan zal je niet veel massa verliezen. Let wel op dat als je echt gaat duurlopen, je dan ook veel Kcal gaat verbranden, een duurloop van een uur of 10km verbruikt al snel 500Kcal. Als je dan ook nog eens minder gaat eten dan je onderhoud zal je (meer) spieren moeten inleveren. Als je nog langer gaat lopen gaat je verbruik nog meer de hoogte in. Als ik een lange duurloop had dan nam ik eten en drinken mee, bij een hartslag van net onder de 120 kan je nog eten terwijl je loopt, vooral drinken is belangrijk. langs de andere kant is het ook zo dat als je 3x in de week gaat lopen, en dan nog je benen met ijzer wil gaan bewerken, het net iets teveel van het goeie gaat zijn. Ik kan dat toch niet aan, anderen misschien wel... :rolleyes:

Terug
Naar boven