MuscleMeat

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Als ik nu bestel heb ik hem morgen dan in huis?. Officieel is dat wel zo maar zaterdag had ik ook een bestelling gedaan en toen had ik hem woensdag in huis dat kwam door vertraging bij tnt.is dat nu nog steeds zo?

edit: Als een product niet op voorrraad is staat dit er dan ook bij?.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik nu bestel heb ik hem morgen dan in huis?. Officieel is dat wel zo maar zaterdag had ik ook een bestelling gedaan en toen had ik hem woensdag in huis dat kwam door vertraging bij tnt.is dat nu nog steeds zo?

edit: Als een product niet op voorrraad is staat dit er dan ook bij?.

Nu bestellen is morgen in huis. We versturen zelf tot 18:00 uur direct:)
Alles is op voorraad:) (anders staat er UITVERKOCHT)

ik denk berry blast :)

Whoeheoeheheh die cookies is lekker :D

Hmm dus berry blast en cookies zijn het lekkerst? ga volgende week wel bestellen denk ik, geen haast:P

ok heb zojuist me 2e bestelling van de week gedaan :D (162659)
als het niet teveel gevraagd is zou ik hier nog een 2e shakebeker bij kunnen krijgen.
(gewoon voor in de sportschool om uit te drinken me oude flesje gaat steeds kapot kan ik gelijk reclame maken want ze vergeten de naam elke keer :D )

hey body fit shop

dus als ik om 5 uur bestel komt die alsnog morgen in huis?

ok heb zojuist me 2e bestelling van de week gedaan :D (162659)
als het niet teveel gevraagd is zou ik hier nog een 2e shakebeker bij kunnen krijgen.
(gewoon voor in de sportschool om uit te drinken me oude flesje gaat steeds kapot kan ik gelijk reclame maken want ze vergeten de naam elke keer :D )

Ik regel het. Heb er naast een extra shaker ook een t-shirt bij gedaan voor je:) Dank je, voor de reclame!

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

hey body fit shop

dus als ik om 5 uur bestel komt die alsnog morgen in huis?

Yep, we werken gewoon tot 18:00 uur vandaag:)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Whoeheoeheheh die cookies is lekker :D

Dank je, voor het compliment!!

Whey Perfection :zuip:

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Hmm dus berry blast en cookies zijn het lekkerst? ga volgende week wel bestellen denk ik, geen haast:P

Zo lekker heb je een shake niet eerder gehad!:)

heb net tog maar besteld body fit shop

Referentie: 162671

schaam je niet om er een aantal samples erin te pleuren

ahahahah

groetjes

super bedankt B&F ,ik bestel veel dingen online maar de klant vriendelijkheid is hier echt ongelofelijk :thumbs: . Ik blijf hier nog heel lang klant. :D
fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar aan alle medewerkers van B&F :D

super bedankt B&F ,ik bestel veel dingen online maar de klant vriendelijkheid is hier echt ongelofelijk :thumbs: . Ik blijf hier nog heel lang klant. :D
fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar aan alle medewerkers van B&F :D

Dank je:) Jij ook hele fijne feestdagen!! Dit zijn mooi dingen om te lezen! Nogmaals bedankt:)

Pakketje zit nu in afleverroute zie ik ^^
Dit zal voor morgen dan zijn zeker? :p Vanavond zullen ze wss niet meer komen?

Pakketje zit nu in afleverroute zie ik ^^
Dit zal voor morgen dan zijn zeker? :p Vanavond zullen ze wss niet meer komen?

Als er nu afleverroute staat dan betekent dat ze vandaag komen of al geweest zijn. Afhankelijk van de plaats komen ze ook 's avonds dacht ik:cool:

Ah mooi :D Daarjuist stond het er nog niet. En ben al hele dag thuis :p
Dus is voor straks :) Bedankt voor de snelle antwoorden altijd :p

Terug
Naar boven