AndroidHealthClinic

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

2 potjes Perfection besteld zojuist.

Gaarne wat samples, want site deed wat raar en kon nergens opmerkingen vaak vinden:(
Of moet ik een mail sturen?

Je kunt denk ik ook een pm sturen, met daarin je ref. nummer.
Normaal gesproken regelen ze het dan meteen voor je. ;)

is de shop in heerenveen geopend tussen kerst en oud en nieuw?

• Topic Starter Topic Starter
2 potjes Perfection besteld zojuist.

Gaarne wat samples, want site deed wat raar en kon nergens opmerkingen vaak vinden:(
Of moet ik een mail sturen?

Ik heb in ieder geval het referentienummer nodig.:cool:

Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

is de shop in heerenveen geopend tussen kerst en oud en nieuw?

Altijd!:D

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Zullen ze wel moeten met al die bestellingen. :p

Dat is correct:D

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

bedoel echt de winkel,niet het internetmagazijn.
Wil der wel es ff rondkijken/kopen!

Je bent altijd welkom. We zijn er dagelijks tussen 8:15 uur en 18:00 uur:)

(Morgen en oudjaarsdag wel eerder gesloten)

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

haha wat voor moois heb je voor mij dan mocht ik deze week mijn 3e emmer:eek::D whey perfection bij jullie bestellen.

Wow:D we kunnen wel een Whey Perfection fanclub beginnen:D
De hoogst gewaardeerde Whey ooit.Whey Perfection is de absolute favoriet van heel Nederland en Belgie. Als enige Whey koppelt het topkwaliteit, met de allerlekkerste smaken en de beste prijs.(100% Gegarandeerd Volactive:cool:)

We kunnen er altijd wat leuke dingetjes bij doen:)

Laatst bewerkt:
5 gratis samples bij de dbb-member wie als eerst een Whey Perfection tattoo laat zetten! :D

-Leon

Mijn pakketje staat nu in een depot in België sinds gisterenavond.
Komt er nog een volgende stap op track and trace?
Of mag ik aannemen dat het pakketje momenteel onderweg is naar mijn huis? :D

Mijn pakketje staat nu in een depot in België sinds gisterenavond.
Komt er nog een volgende stap op track and trace?
Of mag ik aannemen dat het pakketje momenteel onderweg is naar mijn huis? :D

Meestal staat er ( naar mijn kennis ) ''uitleveren'' of ''wordt bezorgd'' als status wijziging.

-Leon

Ai. Zal dan pas voor vrijdag zijn :( (Als ze dan werken met kerstavond) :(

:roflol: 1 jaar, elke maand 1 product naar keuze. Dan laat ik er een op mijn reet zetten :D

Ok. Alleen als je de ''choco'' Whey Perfection doet. :D

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Ai. Zal dan pas voor vrijdag zijn :( (Als ze dan werken met kerstavond) :(

Onze ervaring met belgie is dat het vaker wat langer duurt dan in NL, helaas. :(

Laat maar weten wanneer deze binnen is. Denk dat vandaag of morgen nog wel kan lukken. :)

-Leon

ik ze hem op me voorhoofd :D
ff een vraagje hoelang kan je die result creatine bewaren, ik wil in maart gaan gebruiken alleen wil ik nog ff van deze whey actie gebruik maken.

Ok. Alleen als je de ''choco'' Whey Perfection doet. :D

:roflol: wij kunnen wel een deal maken denk ik. Toevallig een ontwerp plaatje van whey perfection? zodat ik hem mooi zwart/wit kan laten zetten.

ik ze hem op me voorhoofd :D
ff een vraagje hoelang kan je die result creatine bewaren, ik wil in maart gaan gebruiken alleen wil ik nog ff van deze whey actie gebruik maken.

Zolang hij dicht zit kun je hem nog 'jaren' gebruiken. Het gaat erom dat hij goed is afgesloten zodat er geen lucht bij kan.
Geen probleem om te wachten dus ;)

ok bedankt man

Terug
Naar boven