Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Referentie nummer: 161940
Zou mooi zijn mocht de bestelling ongedaan worden gemaakt.
Zo niet is het ook geen ramp. Hij smaakt trouwens wel goed lekker op nuchtere maag in de ochtend![]()
Je kunt het ook houden, ik maak dan de volgende keer een extra mooi pakket voor je
Jij mag natuurlijk kiezen
Cookies & Cream of Berry Blast? Wil gaan bestellen, maar twijfel nog.
Lijkt me dat ik beide lust, weet niet welke zoeter is etc.
Berry Blast is frisser. De Cookies is meer een heerlijke shake zo rond koffietijd
Althans dat is mijn idee.
Beide inderdaad heel populairBerry Blast is frisser. De Cookies is meer een heerlijke shake zo rond koffietijd
Althans dat is mijn idee.

Ik combineer na de training cookies and cream (iso) wel eens met chocolate (perfection) en dat is ook een heerlijke combo![]()

Ik hebt net berryblast en cookies and cream geprobeert. en ik moet zeggen ze zijn allebei zeer lekker. Zelf persoonlijk vind ik berry blast lekkerder, maar cookies and cream smaakt ook behoorlijk goed .(deze bestel ik de volgende keer)

Zeg jij het maar. Als je wilt dan kun je de bestelling weigeren aan de deur. Wij boeken dan het bedrag retourJe kunt het ook houden, ik maak dan de volgende keer een extra mooi pakket voor je
tot nu toe is er maar een afgeschreven dus ik kijk wel even.
Sowiso ga ik nog een pre workout bestellen en misschien nog crea
Zeg jij het maar. Als je wilt dan kun je de bestelling weigeren aan de deur. Wij boeken dan het bedrag retourJe kunt het ook houden, ik maak dan de volgende keer een extra mooi pakket voor je
tot nu toe is er maar een afgeschreven dus ik kijk wel even.
Sowiso ga ik nog een pre workout bestellen en misschien nog crea
Ok, kijk maar even. Je kunt mij altijd direct contacteren via PM
Thanks
Even voor de zekerheid, Hemorush kan tijdens doping controles geen problemen geven? Bijv. door geranamine.
Thnx!

Ah mijn pakketje ligt al in een depot in België
Hopelijk komt het morgen binnen zodat ik wat samples kan beginnen proeven (als ze erbij zitten) en dan nog de lekkerste opnieuw kan bestellen
![]()
Dank je
Staat trouwens niet bij ingrediënten, misschien handig om te vermelden op jullie site voor personen met dopingcontroles.Dat is erg jammerStaat trouwens niet bij ingrediënten, misschien handig om te vermelden op jullie site voor personen met dopingcontroles.

Kunnen jullie van whey perfection en cassein miccelar samen niet speciaal prijsje doen? Want is zelfde als normaal,(al wel een lage prijs natuurlijk)

Over die Micellar Casein Superior: is het nodig dat je die neemt, als je door het gebruik van je whey en normale voeding (waar ook al langzame eiwitten inzitten) al genoeg eiwitten binnen krijgt?![]()