XXL Nutrition

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Wel grappig dat als je de miccelar cassein en whey perfection nu samen neemt,dat het dezelfde prijs is als normaal:P

• Topic Starter Topic Starter
Referentie nummer: 161940

Zou mooi zijn mocht de bestelling ongedaan worden gemaakt.
Zo niet is het ook geen ramp. Hij smaakt trouwens wel goed lekker op nuchtere maag in de ochtend:cool:

Zeg jij het maar. Als je wilt dan kun je de bestelling weigeren aan de deur. Wij boeken dan het bedrag retour:) Je kunt het ook houden, ik maak dan de volgende keer een extra mooi pakket voor je;) Jij mag natuurlijk kiezen:)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Cookies & Cream of Berry Blast? Wil gaan bestellen, maar twijfel nog.

Lijkt me dat ik beide lust, weet niet welke zoeter is etc.

Beide inderdaad heel populair:zuip:Berry Blast is frisser. De Cookies is meer een heerlijke shake zo rond koffietijd:D Althans dat is mijn idee.

Ik hebt net berryblast en cookies and cream geprobeert. en ik moet zeggen ze zijn allebei zeer lekker. Zelf persoonlijk vind ik berry blast lekkerder, maar cookies and cream smaakt ook behoorlijk goed .(deze bestel ik de volgende keer)

Ik hebt net berryblast en cookies and cream geprobeert. en ik moet zeggen ze zijn allebei zeer lekker. Zelf persoonlijk vind ik berry blast lekkerder, maar cookies and cream smaakt ook behoorlijk goed .(deze bestel ik de volgende keer)

Eenmaal aan de Whey Perfection, nooit meer iets anders!:D

Zeg jij het maar. Als je wilt dan kun je de bestelling weigeren aan de deur. Wij boeken dan het bedrag retour:) Je kunt het ook houden, ik maak dan de volgende keer een extra mooi pakket voor je;) Jij mag natuurlijk kiezen:)

tot nu toe is er maar een afgeschreven dus ik kijk wel even.
Sowiso ga ik nog een pre workout bestellen en misschien nog crea

tot nu toe is er maar een afgeschreven dus ik kijk wel even.
Sowiso ga ik nog een pre workout bestellen en misschien nog crea

Ok, kijk maar even. Je kunt mij altijd direct contacteren via PM:)
Thanks

Even voor de zekerheid, Hemorush kan tijdens doping controles geen problemen geven? Bijv. door geranamine.

Thnx!

Ah mijn pakketje ligt al in een depot in België :)
Hopelijk komt het morgen binnen zodat ik wat samples kan beginnen proeven (als ze erbij zitten :p) en dan nog de lekkerste opnieuw kan bestellen :p

Even voor de zekerheid, Hemorush kan tijdens doping controles geen problemen geven? Bijv. door geranamine.

Thnx!

Jawel, Hemorush bevat Geranamine.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Ah mijn pakketje ligt al in een depot in België :)
Hopelijk komt het morgen binnen zodat ik wat samples kan beginnen proeven (als ze erbij zitten :p) en dan nog de lekkerste opnieuw kan bestellen :p

Hopen dat het niet gaat sneeuwen! :D Dank je:)

Ja volgens weer op de computer gaat het deze nacht en morgen weer sneeuwen :(
Hopelijk wacht het nog een dagje :p

Dat is erg jammer:( Staat trouwens niet bij ingrediënten, misschien handig om te vermelden op jullie site voor personen met dopingcontroles.

hhmm, zal eens kijken we hebben het label van Nutrabolics. Ik kijk net op een pot en zie echt geranamine staan.:rolleyes:
Misschien nieuwe versie. we krijgen ze regelmatig binnen. Ga ik even achteraan.....

Pffffff., ben er maar druk mee!:D

Kunnen jullie van whey perfection en cassein miccelar samen niet speciaal prijsje doen? Want is zelfde als normaal,(al wel een lage prijs natuurlijk)

Argh, ook al geen aanbieding met een isolaat :( Verder wel top aanbiedingen hoor.

Over die Micellar Casein Superior: is het nodig dat je die neemt, als je door het gebruik van je whey en normale voeding (waar ook al langzame eiwitten inzitten) al genoeg eiwitten binnen krijgt? :)

Over die Micellar Casein Superior: is het nodig dat je die neemt, als je door het gebruik van je whey en normale voeding (waar ook al langzame eiwitten inzitten) al genoeg eiwitten binnen krijgt? :)

Ligt aan je timing van je eiwitten. MCS zou je bv voor het slapen gaan kunnen nemen. :)

-Leon

2 potjes Perfection besteld zojuist.

Gaarne wat samples, want site deed wat raar en kon nergens opmerkingen vaak vinden:(
Of moet ik een mail sturen?

Terug
Naar boven