Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Zo zie je dat het grappig bedoeld is en niet als een kritisch punt. Wat zit ik mij trouwens te verantwoorden tegen over je. Het is nog steeds een forum.Hey Bodyenfitshop,
Geven jullie geen samples meer weg of is dat alleen zo met de kerstaanbiedingen?
Gr.
Ze moeten ook maar genoeg samples op voorraad hebben
Verbaast me niks als die regelmatig op zijn door de vele bestellingen en het royale geven van samples![]()

Ze moeten ook maar genoeg samples op voorraad hebben
Verbaast me niks als die regelmatig op zijn door de vele bestellingen en het royale geven van samples![]()
!Ze zullen vast wel een aardige voorraad hebben van diverse samples.
Volgens mij ben je gauw door je voorraad heen als je iedere klant (extra) samples bij vraagt, service is altijd best maar het moet niet te gek worden!

Helaas, de Whey Perfection is géén isolaat. Er zit slechts een paar procent isolaat in, het merendeel is concentraat.
? Dilemma!Zojuist een bestelling van Whey en Results geplaats, ben benieuwd!![]()
Ik ga zo ook ff whey bestellen, ik heb voor berry blast gekozen hopelijk zal het smaken, hoor er in ieder geval goede verhalen over.![]()

Ik ga zo ook ff whey bestellen, ik heb voor berry blast gekozen hopelijk zal het smaken, hoor er in ieder geval goede verhalen over.![]()

Ghehe die heb ik ook gekozen, klonk lekker "fruitig"![]()
is inderdaad super