AndroidHealthClinic

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Als je geen concentraat meer gebruikt waarom dan klagen over een concentraat product ?
Koop dan gewoon Isolaat of Hydrolisaat ???

Waar zie je mij klagen dan?

En ik gebruik isolaat.

Wat boeit het dan wat er in de whey perfection zit ? :P
Hele discussie gaat over whey perfection en de verhouding daarin.
Jij gebruikt hem niet maar zou hem tegen goedkoper prijsje willen zien alleen dan zonder de kleine toevoeging van isolaat en hydrolisaat ?

Ik moet niets tegen een goedkoper prijsje zien. Ik vroeg me net als MasterG af waarom er 90% concentraat en 5% isolaat en hydrolisaat wordt gebruikt. Kan je net zogoed 100% concentraat gebruiken in mijn ogen. Ik ben benieuwd wat b&f erover te zeggen heeft ...
Na mijn opmerking van een goedkoper prijsje staat een :). Zo zie je dat het grappig bedoeld is en niet als een kritisch punt. Wat zit ik mij trouwens te verantwoorden tegen over je. Het is nog steeds een forum.

Hey Bodyenfitshop,

Geven jullie geen samples meer weg of is dat alleen zo met de kerstaanbiedingen?

Gr.

Hey Bodyenfitshop,

Geven jullie geen samples meer weg of is dat alleen zo met de kerstaanbiedingen?

Gr.

Als je de rest van het topic erop na leest, dan zul je zien dat B&F zeker nog royaal is met samples e.d.

Bij een bestelling kun je zelf ook aangeven dat je graag een sample o.i.d. erbij zou willen krijgen, uit ervaring kan ik je vertellen dat dat 99% van de tijd ook zeker wel erbij gedaan word.

Misschien is het door de grote drukte met al die kerstbestellingen een beetje misgelopen?

Ja bij mij ook de laatste 2 keren minder dan normaal maar heb niks te klagen verder haha :)

kan die misculair caseine eiwit niet in aanbieding

Ze moeten ook maar genoeg samples op voorraad hebben :P
Verbaast me niks als die regelmatig op zijn door de vele bestellingen en het royale geven van samples :)

Ze moeten ook maar genoeg samples op voorraad hebben :P
Verbaast me niks als die regelmatig op zijn door de vele bestellingen en het royale geven van samples :)

Ze zullen vast wel een aardige voorraad hebben van diverse samples.
Volgens mij ben je gauw door je voorraad heen als iedere klant (extra) samples bij vraagt, service is altijd best maar het moet niet te gek worden :p!

Laatst bewerkt:
Ze zullen vast wel een aardige voorraad hebben van diverse samples.
Volgens mij ben je gauw door je voorraad heen als je iedere klant (extra) samples bij vraagt, service is altijd best maar het moet niet te gek worden :p!

Nadeel is, dat als je éénmaal samples erbij geeft, men ervan uit gaat dat het voortaan altijd zo is. :)

En als je dan god weet ik hoeveel bestelling per week/maand/jaar moet verwerken, en iedereen verwacht er samples bij.... zou al een dagtaak opzich zijn. :rolleyes:

Zojuist een bestelling van Whey en Results geplaats, ben benieuwd!:)

Ik ga zo ook ff whey bestellen, ik heb voor berry blast gekozen hopelijk zal het smaken, hoor er in ieder geval goede verhalen over. :P

Terug
Naar boven