XXL Nutrition

DNP-log female

MissNike

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
28%
Hallo allemaal,

Na héél wat informatie in te hebben gewonnen heb ik besloten om toch een DNP kuur te volgen
Ik wéét dat DNP gevaarlijk kan zijn :) maar ik heb de nodige voorzorgen genomen !
Het is louter informatief voor degene die het zelf ook interesseert.

Duur: 10 dagen
Dosis: 200 mg/ dag (ik verhoog niet)
Supplementen: Vitamine A,C,E,D + magnesium + potassium + blauwe bosbessen
Water: 2L (we spoelen onze elecktrolyten niet weg!)

Dag 1:
Startgewicht 63,5 kg ( 26 kg spier, 3 kg botmassa, visceraal vet 2 (=goed!) maar globaal VP 28% :( )

Bijwerkingen:
Cardio gaat goed, zweet iets sneller maar hartslag is oké
Urine ziet wel al geel
Temperatuur 36,7°

benieuwd wat t voor je gaat doen,
topic moet wel ff verplaatst worden naar log sectie

Before en after foto's zouden dit een top log kunnen maken :)

Ben benieuwd :)

Ja zeker before en after foto's!
Blijft tof te zien hoeveel je lichaam kan veranderen in zo'n korte tijd met wat gear.

Hoeveel vit C en E neem je? Evt. nog wat CoQ10, l-carnitine en PQQ toevoegen, al doseer je vrij laag. Tevens niet je vochtinname beperken.

Succes, respect als je het 10 dagen volhoudt!

Met alle respect maar je neemt vergif! Al zal ik wel volgen en hopen dat je het doordacht doet!

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel vit C en E neem je? Evt. nog wat CoQ10, l-carnitine en PQQ toevoegen, al doseer je vrij laag. Tevens niet je vochtinname beperken.

vitamine C = 180 mg ( 225% ADH)
Vitamine E = 30 mg ( 250% ADH )
L-carnitine heb ik ook ( 1 shotje = 1000mg)

CoQ10 en PQQ heb ik niet?

Foto's volgen :)

Laatst bewerkt:
Zowel je vit C als vit E uppen, naar circa 500 mg en 150 mg respectievelijk. L-carnitine kan ook wel wat hoger. CoQ10 en PQQ raad ik aan evenzo als mitochondriale antioxidanten.

Zowel je vit C als vit E uppen, naar circa 500 mg en 150 mg respectievelijk. L-carnitine kan ook wel wat hoger. CoQ10 en PQQ raad ik aan evenzo als mitochondriale antioxidanten.

Dank u voor de tip :-) Kzal dosis verdubbelen dan.. Tegen dat de PQQ hier geleverd wordt, is mijn kuur al bijna teneinde? Onze apotheek hier in het dorp kent het niet...

Verplaatst naar juiste sectie. Succes.

Goodluck.

In. Wel rens gelezen dat t best leip spul is

In! Lees paar andere loggs van sexytrunks en nog een jongen weetniet meer wie t was. Ze hebben dnp gepakt en beschreven hoe t ging. Ik zeg succes maar kijk uit!

Bwa ze zeggen wel dat het gevaarlijk maar zelfs multivitamine is gevaarlijk toch.

DNP was zeer beroemd in de jaren 30 (10duizenden gebruikers) als afslankmiddel in de US. En de sterfgevallen waren van mensen die er misbruik van maakten (aka hogere dosis, dehydratatie, overhitting).

Jij durft! ;)

Goede voorbereiding is het halve werk, succes!

Oké.. een update:

Dag 1:
voeding ( 3 x 33%)
Vetten 54 gr ( 3gr verzadigd, 1gr meervoudig onv en 4 gr enkelvoudig)
Koolhydraten: 143 gr ( 19 gr vezel en 8 gr suiker)
proteinen 93 gr (te weinig..)
=> Dit leek me iets te véél koolhydraten tot ik vandaag mijn jeans aantrok. Halleluja?!

Dag 2:
Temperatuur 36,8°.. valt dus héél goed mee. Ik drink denk ik voldoende :-) Alleen 's nachts word ik zwetend wakker...
Cardio 40 min gefietst, de eerste 15 min gingen zwaar... maar daarna ging het goed zoals anders. Opvallend meer gezweet, normaal zweet ik NIET tijdens het fietsen, nu toch wel wat..
Ook wat gelift. Gaat wel wat moeilijker.. maar we bijten door :-) nog 8 dagen.
Koolhydraten vandaag ook wat geminderd.. zondag weeg ik mij terug.
Water ophouden tot op heden niet of minimaal ( Ik baseer mij op mijn ringen rond mijn vingers.. )

vetten: 21 gr
koolhydraten : 103 gr (7 voedingsvezel 32 suiker) ( voornamelijk te danken aan fruit vrees ik.. heb enkel 50 gr rijst gegeten tov gisteren aardappelen én weetabix en fruit..)
eiwitten: 94 gr ( lijkt me weinig na m'n isolaat shake + proteine pannenkoeken, kip én scampi's? )

Ik ga wel weer een warme nacht tegemoet vrees ik. Water staat al klaar !
Morgen drink ik kokoswater ( véél potassium.. maar ook gelijk weer bijna 15 gr suikers.. ) uiteraard zijn koolhydraten een must, anders werkt het niet en natuurlijke suikers zijn mijn vijand niet )

opmerking: Volgens mij scheid ik een geur af waar spinnen dol op zijn?! Al 2 x dat er een spin gewoon vlak naast mijn hoofd ligt te bengelen... brrr ! Dit is wat mij betreft the worst side until now ;-)

Terug
Naar boven