Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je niet eens normaal gaan diëten ipv meteen naar DNP te grijpen? Je snapt dat als je de discipline mist om jezelf te beperken in eten, je weer heel snel op je oude figuur zit?
Zou je niet eens normaal gaan diëten ipv meteen naar DNP te grijpen? Je snapt dat als je de discipline mist om jezelf te beperken in eten, je weer heel snel op je oude figuur zit?
Die cijfers zijn anders bij vrouwen he, 8% is wel heel laag voor een vrouw. Neemt niet weg dat ik een half jaartje nette voeding + zon hoog vetpercentage, en dan zon middel, simpelweg niet snap. VVM is ook niet echt superhoog ofzo.
De kritiek begint. Kijk:
Ik kom van 43% VP en mijn voeding zit goed sinds september:
normaal is het 25% vet, 35% koolhydraten en 50% proteïnen op aanraden van Belgisch kampioen.
Ik wil nu idd gewoon een kickstart om dan weer verder te kunnen doen : eat, sleep, run, lift, repeat.
de log is informatief bedoeld en uiteraard zijn tips of support welkom, maar commentaren zoals " Ben je gek op 28% vet?" Hoeven niet :-)
Ik weet vanwaar ik kom en ik weet waar ik naartoe wil.
En al die kerels die "puur op voeding" een blok geworden zijn, hebben achteraf toegegeven wel wat meer dan enkel kipfilet gegeten te hebben.. :-) Ik ben geen uitzondering, alleen moet mijn VP nog wat omlaag. 8% is haalbaar met.dnp..
Die cijfers zijn anders bij vrouwen he, 8% is wel heel laag voor een vrouw. Neemt niet weg dat ik een half jaartje nette voeding + zon hoog vetpercentage, en dan zon middel, simpelweg niet snap. VVM is ook niet echt superhoog ofzo.
Maar ieder zijn ding, succes er dan maar mee
Denken dat ze 8% eraf bedoelt.
Je ging lekker waarom nu al dnp en niet wat later? Met juiste voeding en trainingen krijg je die 8% er makkelijk af zonder middeltjes. Je resultaat so far zou al de juiste boost moeten geven.
Mensen grijpen te snel naar middeltjes om af te vallen imo.
Denken dat ze 8% eraf bedoelt.
Je ging lekker waarom nu al dnp en niet wat later? Met juiste voeding en trainingen krijg je die 8% er makkelijk af zonder middeltjes. Je resultaat so far zou al de juiste boost moeten geven.
Mensen grijpen te snel naar middeltjes om af te vallen imo.
Goh ik steek nu al 2-3 maanden vast op 28%.. Fatburners werken niet. Ik heb de oxyelite geprobeerd maar zonder succes. Mijn lichaam ziet er wel beter uit dankzij de spieren, maar de vetlaag erover schijnt maar te blijven..én ik vertrek binnen 2 weken naar Thailand. Vandaar dat ik nu mijn boostje wil..
Misschien 1 x per maand dat ik zondig..
Voeding aanpassen en/of meer cardio toevoegen.
Waarom zo snel willen? 8% gaat er met 2 weken niet af.
Met 0,34kg per dag ben je er theoretisch al, zo moeilijk is dat niet met DNP als ik de verhalen mag geloven.
-0,25 kg per dag voorlopig...
Kheb dan ook 'smorgens 100 mg DNP genomen en 'smiddags 100 mg (ipv 1 x 200 mg) + vandaag Thyroine en jodium supplementje genomen.Joh, wat een vergelijkingBwa ze zeggen wel dat het gevaarlijk maar zelfs multivitamine is gevaarlijk toch.
Raakt niet alleen je vet kwijt en neem aan dat dat wel de bedoeling is. Zeker zal het iets zijn maar je spieren gaan er ook aan. Of het er mooier op gaat worden vraag ik me af.
Heb je ook progressie foto's?