MuscleMeat

DNP-log female

Dnp op 28%?

Euh....

Zou je niet eens normaal gaan diëten ipv meteen naar DNP te grijpen? Je snapt dat als je de discipline mist om jezelf te beperken in eten, je weer heel snel op je oude figuur zit?

Zou je niet eens normaal gaan diëten ipv meteen naar DNP te grijpen? Je snapt dat als je de discipline mist om jezelf te beperken in eten, je weer heel snel op je oude figuur zit?

Denk dat je gelijk hebt hier. Maar dit kan ook motivatie worden. Verder is ze al begonnen en vast beraden dus denk dat we beter maar kunnen volgen wat haar bevindingen zijn. Iig is dnp niet een verstandig middel om mee te spelen.

• Topic Starter Topic Starter

De kritiek begint. Kijk:
Ik kom van 43% VP en mijn voeding zit goed sinds september:
normaal is het 25% vet, 35% koolhydraten en 50% proteïnen op aanraden van Belgisch kampioen.
Ik wil nu idd gewoon een kickstart om dan weer verder te kunnen doen : eat, sleep, run, lift, repeat.
de log is informatief bedoeld en uiteraard zijn tips of support welkom, maar commentaren zoals " Ben je gek op 28% vet?" Hoeven niet :-)
Ik weet vanwaar ik kom en ik weet waar ik naartoe wil.
En al die kerels die "puur op voeding" een blok geworden zijn, hebben achteraf toegegeven wel wat meer dan enkel kipfilet gegeten te hebben.. :-) Ik ben geen uitzondering, alleen moet mijn VP nog wat omlaag. 8% is haalbaar met.dnp..

Met alleen je dieet kan je op 8% komen. Het gewicht wat je dan nog over hebt, en dus je LBM is natuurlijk wel afhankelijk van het wel of niet gebruiken van middelen, maar juist als je nog een relatief hoog vetpercentage hebt werkt een dieet het beste. Verboden middelen zijn juist voor dat laatste beetje <10% omdat het dan steeds moeilijker wordt. Jij hebt dan echter je kruid al verschoten..

DNP is dodelijk gif en het is dan ook onze maatschappelijke plicht om je het af te raden.

Maar ik heb het gevoel dat je te eigenwijs bent en toch wel door gaat. Dus in dat geval kan ik alleen maar zeggen blijf posten.

Met alleen je dieet kan je op 8% komen.
Die cijfers zijn anders bij vrouwen he, 8% is wel heel laag voor een vrouw. Neemt niet weg dat ik een half jaartje nette voeding + zon hoog vetpercentage, en dan zon middel, simpelweg niet snap. VVM is ook niet echt superhoog ofzo.

Maar ieder zijn ding, succes er dan maar mee

Denken dat ze 8% eraf bedoelt.
Je ging lekker waarom nu al dnp en niet wat later? Met juiste voeding en trainingen krijg je die 8% er makkelijk af zonder middeltjes. Je resultaat so far zou al de juiste boost moeten geven.

Mensen grijpen te snel naar middeltjes om af te vallen imo.

De kritiek begint. Kijk:
Ik kom van 43% VP en mijn voeding zit goed sinds september:
normaal is het 25% vet, 35% koolhydraten en 50% proteïnen op aanraden van Belgisch kampioen.
Ik wil nu idd gewoon een kickstart om dan weer verder te kunnen doen : eat, sleep, run, lift, repeat.
de log is informatief bedoeld en uiteraard zijn tips of support welkom, maar commentaren zoals " Ben je gek op 28% vet?" Hoeven niet :-)
Ik weet vanwaar ik kom en ik weet waar ik naartoe wil.
En al die kerels die "puur op voeding" een blok geworden zijn, hebben achteraf toegegeven wel wat meer dan enkel kipfilet gegeten te hebben.. :-) Ik ben geen uitzondering, alleen moet mijn VP nog wat omlaag. 8% is haalbaar met.dnp..

Het is gegronde kritiek niet zomaar gezwets. Knap dat je vanaf 43% komt, ik zou zeggen houd dat gewoon aan en je komt vanzelf bij een goed fysiek terecht zonder dat je naar DNP hoeft te kijken.

Geloof me nou maar dat DNP echt geen pretje is en helemaal niet nu het mooier weer wordt.

Overigens de vergelijking die je trekt met de kerels die groot zijn geworden is appels en peren. Heel groot ga je niet worden zonder naar AAS te grijpen, droog kun je wel worden zonder naar burners te grijpen.

Die cijfers zijn anders bij vrouwen he, 8% is wel heel laag voor een vrouw. Neemt niet weg dat ik een half jaartje nette voeding + zon hoog vetpercentage, en dan zon middel, simpelweg niet snap. VVM is ook niet echt superhoog ofzo.

Maar ieder zijn ding, succes er dan maar mee

Je ging lekker waarom nu al dnp en niet wat later? Met juiste voeding en trainingen krijg je die 8% er makkelijk af zonder middeltjes. Je resultaat so far zou al de juiste boost moeten geven.

Mee eens.

Klopt :) Goh ik steek nu al 2-3 maanden vast op 28%.. Fatburners werken niet. Ik heb de oxyelite geprobeerd maar zonder succes. Mijn lichaam ziet er wel beter uit dankzij de spieren, maar de vetlaag erover schijnt maar te blijven..én ik vertrek binnen 2 weken naar Thailand. Vandaar dat ik nu mijn boostje wil..
20% is perfect voor mij.

Ik kom van 75 naar 65.. dan teruggevallen naar 68.. Oh ja: huidig gewicht 63 kg op de kop (dus -0,5 kg).
Ik doe nog 5 dagen DNP met ong 1u cardio per dag.
Daarna terug mijn "vorig patroon" (= 25% vetten, 35% koolhydraten en 50% proteinen + cardio + krachten) aannemen.

Ik ga dus NOOIT terug naar pizza en koekjes :) Misschien 1 x per maand dat ik zondig..
Straks al 30 min gefietst. Nu ff mijn casus afwerken en tegen 16u naar de gym :)

Voeding aanpassen en/of meer cardio toevoegen.
Waarom zo snel willen? 8% gaat er met 2 weken niet af.

Met 0,34kg per dag ben je er theoretisch al, zo moeilijk is dat niet met DNP als ik de verhalen mag geloven.

De geruchten zijn waar :) -0,25 kg per dag voorlopig...

Dag 3:

Vetten 40 gr
Koolhydraten 86 gr
Eiwitten 104 gr

Cardio 30 min fiets
30 min elliptical
4 x 15 sets horizontal legg press, leg raise, lunges, adductoren, abductoren, buikspieren

Voelde me vanmorgen best moe, maar dat cocoswater (vol potassium en elecktrolyten) hebben mij deugd gedaan. Voel me weer 100% :) Kheb dan ook 'smorgens 100 mg DNP genomen en 'smiddags 100 mg (ipv 1 x 200 mg) + vandaag Thyroine en jodium supplementje genomen.
Temperatuur 36,7° maar wel warme handjes doorheen de dag (anders zijn die altijd ijskoud)

Resultaat vanmorgen: -0,5 kg
Ik heb mijn cm ook gemeten bij het begin.. Die publiceer ik op het einde met foto's. MAAR: Ik voel aan mijn kleding dat er toch al een verschil op zit..

Tot morgen! x

Slim is anders. Maar interessant is het wel. Maar schrijf ook alsjeblief de nadelen die je ervaart. Anders zitten er over 2 weken weer 20 meiden extra aan de dnp die denken dat het geweldig is..

Precies. Kan me niet voorstellen dat je je ecjt top voelt. Sws de gekke symptomen dosis wareneestal rond de 400 mg pd. Ik zou dat zeker niet proberen.

Niet zoveel naar gewicht kijken. Kilo's ben je zo kwijt doordat je spieren beroofd worden van glycogeen. In essentie is het hetzelde als je geen koolhydraten gaat eten alleen dan versneld. Uiteraard gaat je kleding dan ook loszitten.

Hetgeen waar iedereen op wacht: NEGATIEVE bijwerkingen:

Ik hou mijn dosis redelijk laag.. dus de bijwerkingen gelukkig ook. Toch vallen de volgende dingen mij op:
- enkele puistjes.. zeker 3 (anders heb ik dat NOOIT).
- Vanmorgen roepend wakker geworden nat in het zweet met een spierkramp in mijn kuit ! Dit gebeurt wel eens -die kramp- vaker, maar het zou dus ook een bijwerking zijn...
- De eerste 10 min van een workout zijn zwaar.. Het lijkt alsof je kracht en conditie verliest.
=> Ik zweet wat meer en heb geen koud, maar het is niet storend omdat ik vakantie heb. Niemand heeft last van mijn okselvijver(tjes) buiten ik.
=> Van water ophouden is er tot nu toe geen of weinig sprake...

Dag 4
Vetten 45 gr (12 verzadigd, 14 meervoudig on, 6 Enkelvoudig onv)
koolhydraten 86 gr
Eiwitten 118 gr

Cardio 1u fiets

Deze ochtend: 62,7 kg op weegschaal.. dijen al eens gemeten: -3 cm

Ik dénk eraan om dag 7 en 8 over te schakelen om 300mg.. Maar het doet zo ook z'n ding dus ik zie niet in waarom ik het risico zou nemen.

Raakt niet alleen je vet kwijt en neem aan dat dat wel de bedoeling is. Zeker zal het iets zijn maar je spieren gaan er ook aan. Of het er mooier op gaat worden vraag ik me af.

Heb je ook progressie foto's?

Ik ben best in voor dingen proberen maar DNP is nou echt iets waar ik van af blijf. Succes!

Raakt niet alleen je vet kwijt en neem aan dat dat wel de bedoeling is. Zeker zal het iets zijn maar je spieren gaan er ook aan. Of het er mooier op gaat worden vraag ik me af.

Heb je ook progressie foto's?

Foto's volgen op het einde.. doe maar een korte kuur.

Ik probeer mijn spieren te behouden door voldoende eiwitten te eten en te sporten.
Op het einde ga ik terug op die speciale weegschaal staan om vetmassa en spiermassa na te gaan :)
Hopelijk niet te veel spieren verloren.. Ik schat dat ik een 2 tal kg zal af zijn en 5% lager zit qua vetten.

Terug
Naar boven