AndroidHealthClinic

Sticky Veel Gestelde Vragen: Dnp

Bezoekers in dit topic

handige info voor wie DNP wilt gebruiken :
http://thinksteroids.com/forum/steroid-forum/how-not-****-up-2159-60.html
en zoek conciliator + dnp op in google

DNP als troep klasseren is vrij simpel en dom, een lage dosis van 200mg/ed ga je heus niet van sterven.
en er zijn meer dan genoeg studies die je zo kan vinden op pubmed van zowel positieve als negatieve effecten van DNP. neemt uiteraard niet weg dat voorzichtigheid belangrijk blijft.

Dantroleen kan je leven trouwens redden bij een overdosis. vraag me eerlijk gezegd af waarom dat niet vermeld is op de FAQ.
 
De FAQ hier is al lang achterhaald.
 
handige info voor wie DNP wilt gebruiken :
http://thinksteroids.com/forum/steroid-forum/how-not-****-up-2159-60.html
en zoek conciliator + dnp op in google

DNP als troep klasseren is vrij simpel en dom, een lage dosis van 200mg/ed ga je heus niet van sterven.
en er zijn meer dan genoeg studies die je zo kan vinden op pubmed van zowel positieve als negatieve effecten van DNP. neemt uiteraard niet weg dat voorzichtigheid belangrijk blijft.

Dantroleen kan je leven trouwens redden bij een overdosis. vraag me eerlijk gezegd af waarom dat niet vermeld is op de FAQ.

Goeie info, ga ik thuis op me gemak eens doornemen.

Volgens mij heb ik ergens ook gelezen dat een dosis van 30/40mcg per kilogram lichaamsgewicht voldoende moet zijn.

Wellicht dat ik dit jaar een poging waag.
 
Goeie info, ga ik thuis op me gemak eens doornemen.

Volgens mij heb ik ergens ook gelezen dat een dosis van 30/40mcg per kilogram lichaamsgewicht voldoende moet zijn.

Wellicht dat ik dit jaar een poging waag.

hangt duidelijk af van persoon tot persoon daarom dat men best laag begint.

ik heb het net eens geprobeerd voor 11-12dagen
5dagen 250mg
5dagen 500mg
en dan nog eens 750 geprobeerd

wel een bonus dat ik dus blijkbaar niet of bijna niet zweet op dnp :)
 
hangt duidelijk af van persoon tot persoon daarom dat men best laag begint.

ik heb het net eens geprobeerd voor 11-12dagen
5dagen 250mg
5dagen 500mg
en dan nog eens 750 geprobeerd

wel een bonus dat ik dus blijkbaar niet of bijna niet zweet op dnp :)

..bijna niet zweten op DNP?? ..zelfs op 750mg!!:eek:

was je gear real? wat heb je geboekt aan resultaat dan?
 
op 200 in de winter liep ik buiten in een tshirt en zweten;)
 
Dit geeft toch wel een verkeerde indruk.

- DNP pakken op 20% vet
- Dan zal 1000mg ook wel kunnen

Je zal wel troep hebben gehad. Dat een ieder het anders ervaart oke, maar niet zweten op 750mg gaat er bij mij niet in. Zoveel effect heeft het ook blijkbaar niet gehad aangezien je nog op 20% staat. Of stond je op 25% toen je begon?

Was zowiezo bunk dan idd, iedereen die ik ken gaat al helemaal kapot op 600mg, inclusief mezelf.
 
Jullie zijn gek. Ik heb ook gehad. Op 200 ed. Nooit meer haha.
 
oh vrij zeker dat het werkte kan wel lager gedoseerd geweest zijn.

ik had het van d-hacks.
en heb mijn account gewoon nog niet aangepast. eerst een paar dagen wachten tot al het water weg is
 
De FAQ hier is al lang achterhaald.
Zou jij mij hier meer over willen vertellen? Wat is er precies achterhaald? Wat zijn nu de gevaren? Hoe zit het met blind worden? Is het mogelijk om de vet verbrandende werking uit DNP te halen, met zo min mogelijk last van de bijwerkingen?
 
Is het mogelijk om de vet verbrandende werking uit DNP te halen, met zo min mogelijk last van de bijwerkingen?

DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.
De synthese van vetzuur in vetweefsel vereist samenwerking van mitochondrial en cytoplasmic enzymen.
Mitochondria geven energie van glycogeen en vet voorraden vrij en zetten energie in bruikbare vorm via de productie van ATP om.

ATP is de primaire drager van energie binnen de cellen,
en de meeste cellen sterven snel bij gebrek aan het.
ATP "voed" de spieren als het ware.

Wat moet DNP met dit alles doen? DNP zet de spier’ s ATP uit, waarbij je mitochondria wordt vereist om meer energie van voorraden om te zetten,
en zo tot meer ATP te leiden om te vervangen wat werd verloren.
Dit zorgt ervoor dat je lichaam meer energie zal gebruiken.
Dit is p1 van dit topic. Hier staat de werking via ATP De sides zijn inherent aan de werking. Je grijpt met DNP in op regelmechanismen in een lichaam op een behoorlijk centraal niveau. Dat hoge niveau betekent veel sides en weinig systemen die zichzelf reguleren via terugkoppeling. DNP heeft veel effecten, is heel effectief en is gevaarlijk. Het is geen stof waar de onschadelijke delen eruit gehaald kunnen worden.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 21:29 ----------

Zou jij mij hier meer over willen vertellen? Wat is er precies achterhaald? Wat zijn nu de gevaren? Hoe zit het met blind worden? Is het mogelijk om de vet verbrandende werking uit DNP te halen, met zo min mogelijk last van de bijwerkingen?

Verder +1 ik hoop dan altijd op iemand die daden bij zijn woord voegt en de faq gaat updaten.
 
Als je nou één keer in de maand een week lang elke dag 200mg DNP neemt, in combinatie met supplementen; zou je daar schade aan kunnen overhouden? Blind worden, nierfalen, hersenschade, etc. Daar zit ik en niemand op te wachten natuurlijk.
 
Als je nou één keer in de maand een week lang elke dag 200mg DNP neemt, in combinatie met supplementen; zou je daar schade aan kunnen overhouden? Blind worden, nierfalen, hersenschade, etc. Daar zit ik en niemand op te wachten natuurlijk.

Als je nou eens een maand lang je voeding, cardio en training aanpast dan heb je helemaal geen schade en 10x meer resultaat.

Alleen al de vraag laat duidelijk merken dat je totaal niet weet waarover je praat
 
Als je nou één keer in de maand een week lang elke dag 200mg DNP neemt, in combinatie met supplementen; zou je daar schade aan kunnen overhouden? Blind worden, nierfalen, hersenschade, etc. Daar zit ik en niemand op te wachten natuurlijk.

Nee.
 
Als je nou eens een maand lang je voeding, cardio en training aanpast dan heb je helemaal geen schade en 10x meer resultaat.

Alleen al de vraag laat duidelijk merken dat je totaal niet weet waarover je praat
Nou, ik ben groot fan van Lyle Mcdonalds zijn methodes. Ik zou graag alles op maximaal zetten, en ook efedrine en DNP erbij willen gebruiken.
 
Dnp kan wel.
Maar bereid je voor.
Monster veel zweten.
Gruwelijk kracht verlies.
Geel sperma.
Constant warm.
Opgejaagd gevoel.
Snelle hartslag.
 
Krachtverlies ook als je het alleen op rustdagen gebruikt? Je kant het theoretisch gezien het ook gewoon één keer in de week gebruiken, omdat het direct effect heeft toch? DNP hoef je niet op te bouwen.
 
Als je er geen aas bijzet wordt je Pussy haha.
Dnp 1x in de week?
Gaat geen zoden aan de dijk zetten.
 
oh vrij zeker dat het werkte kan wel lager gedoseerd geweest zijn.

ik had het van d-hacks.
en heb mijn account gewoon nog niet aangepast. eerst een paar dagen wachten tot al het water weg is

en..? ..is je water al weg?
 
Vandaag dag drie dat ik 250mg DNP gebruik. Merk er alleen geen ene reet van:o Nou ja, als ik s' avonds in bed lig begin ik raar te zweten, te dromen en ondiep te slapen. Dat had ik al vanaf dag 1, maar dat is geloof ik niet mogelijk. Nou ja, de dosis ga ik in ieder geval niet verhogen. Wat er ook gebeurt; ik hou het rond de 200mg. Geen zin in oogschade. Oh jah, nog een citaat van iemand die veel verstand heeft van chemische middelen:

"Het precieze werkingsmechanisme van DNP is niet zo eenvoudig uit te leggen, maar het komt erop neer dat je lichaam meer energie gaat gebruiken zonder die energie nuttig in te zetten. In plaats daarvan wordt de energie omgezet in warmte.
Dat werkt inderdaad erg efficiënt, maar het risico is dat je lichaamstemperatuur flink omhoog kan gaan; dat moet je goed in de gaten houden, anders kan het echt gevaarlijk worden. Stop met DNP nemen zodra je merkt dat je rare koorts krijgt. Wees ook voorzichtig met de dosis.
Weet niet in hoeverre er verder bijwerkingen zijn die geen rechtstreeks verband houden met je verhoogde lichaamstemperatuur. Er schijnt een risico te zijn op oogschade (die ook vrij snel ontwikkelt?), dus dat is ook iets om op te letten."
 
Back
Naar boven