Fitness Seller

Dnp

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Ben gister begonnen met DNP, 200mg.

Gister en vandaag verhoogd naar 400mg.
Nu het euvel, heb het enorm koud als ik t genomen heb, in plaats van warm zoals beweerd wordt in andere logs.
Ik schijt me ook een ongeluk nadat ik gegeten heb, poepen zonder drukken zeg maar.

Iemand een idee hoe of wat?
Eet smakelijk trouwens :D
 
Ben gister begonnen met DNP, 200mg.

Gister en vandaag verhoogd naar 400mg.
Nu het euvel, heb het enorm koud als ik t genomen heb, in plaats van warm zoals beweerd wordt in andere logs.
Ik schijt me ook een ongeluk nadat ik gegeten heb, poepen zonder drukken zeg maar.

Iemand een idee hoe of wat?
Eet smakelijk trouwens :D

Is strange dat je kou hebt William,normaal zou je lichaams temp mtn verhogen

DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.

Staat het in de echt/nep sectie!?
 
Ik was eerst ook aan de schijt, gaat vanzelf over.
Eet maar eens een meal met veel carbohydrates, dan krijg je het bloedheet
 
Kzal zo wat bananen en wat extra brood proberen te eten.

Het staat niet in de echt of nep sectie, maar ze zijn van bullpower en daar zijn geen fakes van geloof ik.
 
Kzal zo wat bananen en wat extra brood proberen te eten.

Het staat niet in de echt of nep sectie, maar ze zijn van bullpower en daar zijn geen fakes van geloof ik.

Maat van me heeft dezelfde, Bullpower 200mg.

Hij zat de eerste 4 dagen op 200,en nu een paar dagen op 400. Afvallen gaat goed, hij houdt wel wat vocht vast. Trainen houdt ie alleen niet meer bij haha, continu buiten adem.Zweet zich ook het leplazerus.

Hij had al een keer eerder DNP gebruikt, uit de UK, en vondt deze sterker/beter.
 
3 bananen een bak kwark en 2 broodjes later, had ik t fking warm.

Thanks allemaal
 
Update maandag:

Hele dag ****ing warm, zweten als een gek, onbehaaglijk gevoel, hijgen als een bospaard, spierkrampen bij flinke krachttraining.

Gaat goed dus.
 
Heb deze ook zijn echt wel goeie shitzele ik neem altijd 1 dag in de week off maakt het wat draaglijker
 
Ik ga 15 dagen door tot t potje op is.
 
Post ook even de behaalde resultaten dan? :)
 
Zal ik doen mattie
 
Ik schreef wel niets maar ik volg dit vanaf het begin. Ik durfde er nog niet aan.

Lukt normaal werken een beetje in de zin van kan je het gebruik verborgen houden voor collega's en vrienden en kennissen of ziet iedereen gelijk een zwetend hijgend paard als je een keer de trap op moet voor iets? Ik bedoel mijn werk is lichamelijk best zwaar en kan het niet maken dat iedereen zou zien dat er iets is. Mijn collega's zijn verzorgenden die zien dit soort zaken extreem snel.
 
Ik kan me voorstellen dat het dan te zwaar word inderdaad, krachttraing net lekkere krampen en bij cardio gehijg en gepuf. Op 200mg heb ik geen sides.
 
Ik schreef wel niets maar ik volg dit vanaf het begin. Ik durfde er nog niet aan.

Lukt normaal werken een beetje in de zin van kan je het gebruik verborgen houden voor collega's en vrienden en kennissen of ziet iedereen gelijk een zwetend hijgend paard als je een keer de trap op moet voor iets? Ik bedoel mijn werk is lichamelijk best zwaar en kan het niet maken dat iedereen zou zien dat er iets is. Mijn collega's zijn verzorgenden die zien dit soort zaken extreem snel.
Dat probleem heb ik ook...ik heb 25 dagen op 200mg gezeten en dan naar 400mg gegaan, maar dan waren de neveneffecten zo dat het op t werk moeilijk werd. Aangezien ik continu buiten adem was wouden ze me naar de dokter brengen...:) Dus wss doen ik volgende keer ook gewoon op 200mg, voor 30 dagen dan zijn bijwerkingen niet merkbaar voor mijn omgeving.. Toch niet zo hard :)
 
1 goeie hint .. Ga niet in je naaktje buiten toe omdat je je kapot aant zweten bent :D
De volgende dag is de kans groot dat je ziek bent..

Ik spreek uit ervaring :D
 
Hehehe, was het niet van plan.

Heb vandaag de dosis gesplit, 1x200mg om 6:45 en 13:00 de andere helft.
 
William, nam je er eerst 2 tegelijk of heb je de twee capsules altijd verspreid over de dag genomen?
 
Goed! Nouja, met goed bedoel ik dat het vet eraf smelt. Euvel blijft het continu aanblijven van kortademigheid, en de hele dag puffen en zweten.

Tis nu dag 8, ik heb eergister gister 600mg genomen en vandaag 200. Door de eerder vermelde bijwerkingen heb ik besloten om te stoppen met het goedje. Ik wil zsm weer kuren en dan werkt dat slappe gevoel enkel averechts. Ofwel ik stop, en neem tijdens de kuur 2x in de week 200mg dnp voor een vijftal weken.
 
Ik had bij dnp op 200 al bloedheet
 
Back
Naar boven