erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Klitteband spelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar heb je het over?![]()
Ontopic, heb mij gister geschoren (toch wel 2 cm haar) en ben nu zo glad op mijn gezicht als dat Missnuke glad is van onder. Zo dan?

Oja scheer mij vooral omdat ik ook geen haar op mijn wangen krijg, lijk net een mocro met van die geschoren lijntjes als ik het laat staan dus neej, een baard is niet aan mij besteed. Misschien kan ik het wel over mijn wangen heen kammen als ik het wat laat groeien, beetje gel erin![]()
ben nu zo glad op mijn gezicht als dat Missnuke glad is van onder
Resultaat na 7 dagen, alleen is het er al weer af.Ik wil een keer gaan voor 2 maand.
![]()
Zoals ik in het karmabericht bij je vorige post zei, wat weet je er nou van
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/

Bewijs dat nuke glad is?...want volgens mij ben jij een liegenbeest

O die karma.
Gelukkig ben ik alpha genoeg waarbij het wel of niet hebben van een baard niets tot heel weinig uitmaakt.
Soort van Arnold op de mr O, al je hem zag binnenlopen zou je ook niet meteen denken , waar is zijn baard omdat de rest zo'n indruk maakt. Ik denk dat dat redelijk vergelijkbaar is.
---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:27 ----------
Ik wil je excuses![]()

ksnap de genetics van baardgroei echt nietmijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurt
brb mijn moeder slaan.
ksnap de genetics van baardgroei echt nietmijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurd
brb mijn moeder slaan.
ksnap de genetics van baardgroei echt nietmijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurd
brb mijn moeder slaan.
ik kreeg er een lichte boner van, ben ik nu gay? inb4 bryce
Still tyringBeetje laat maar ik moest me kop nog scheren en aangezien ik zo lui was, heb ik het net pas gedaan..
Zo , hier is mijn rode kapiteins baard weer
http://s24.postimage.org/syntcxis5/me_beard_grow.jpg
Groetjes.......