AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Kom je weer mijn topic verpesten ? :mad:

Waar heb je het over? :dunno::fluit:

:fu:

Ontopic, heb mij gister geschoren (toch wel 2 cm haar) en ben nu zo glad op mijn gezicht als dat Missnuke glad is van onder. Zo dan?

Oja scheer mij vooral omdat ik ook geen haar op mijn wangen krijg, lijk net een mocro met van die geschoren lijntjes als ik het laat staan dus neej, een baard is niet aan mij besteed. Misschien kan ik het wel over mijn wangen heen kammen als ik het wat laat groeien, beetje gel erin:P

• Topic Starter Topic Starter
Waar heb je het over? :dunno::fluit:

:fu:

Ontopic, heb mij gister geschoren (toch wel 2 cm haar) en ben nu zo glad op mijn gezicht als dat Missnuke glad is van onder. Zo dan?

Zoals ik in het karmabericht bij je vorige post zei, wat weet je er nou van :D

Oja scheer mij vooral omdat ik ook geen haar op mijn wangen krijg, lijk net een mocro met van die geschoren lijntjes als ik het laat staan dus neej, een baard is niet aan mij besteed. Misschien kan ik het wel over mijn wangen heen kammen als ik het wat laat groeien, beetje gel erin:P

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/

Resultaat na 7 dagen, alleen is het er al weer af. :D Ik wil een keer gaan voor 2 maand.

k20yv.jpg

Daarvoor heb ik 2 dagen nodig, moet nog ergens een oude pic hebben, tegenwoordig moet het eraf of getrimd worden...

Zoals ik in het karmabericht bij je vorige post zei, wat weet je er nou van :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/

O die karma.

Gelukkig ben ik alpha genoeg waarbij het wel of niet hebben van een baard niets tot heel weinig uitmaakt.

Soort van Arnold op de mr O, al je hem zag binnenlopen zou je ook niet meteen denken , waar is zijn baard omdat de rest zo'n indruk maakt. Ik denk dat dat redelijk vergelijkbaar is.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:27 ----------

Bewijs dat nuke glad is?...want volgens mij ben jij een liegenbeest

Hou niet van lichaamshaar;) valt niets te verven dus :p

Ik wil je excuses:mad:

O die karma.

Gelukkig ben ik alpha genoeg waarbij het wel of niet hebben van een baard niets tot heel weinig uitmaakt.

Soort van Arnold op de mr O, al je hem zag binnenlopen zou je ook niet meteen denken , waar is zijn baard omdat de rest zo'n indruk maakt. Ik denk dat dat redelijk vergelijkbaar is.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 12:27 ----------

Ik wil je excuses:mad:

Orly ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ksnap de genetics van baardgroei echt niet :( mijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurd :mad:

brb mijn moeder slaan.

Laatst bewerkt:
ksnap de genetics van baardgroei echt niet :( mijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurt :mad:

brb mijn moeder slaan.

Ik heb nog een oude babyfoto van me terug gevonden

4dgj.jpg

ksnap de genetics van baardgroei echt niet :( mijn pa kan op een korte tijd een ron swanson snor hebben staan en mijn opa langs moeder kant had er ook één, wtf is er dan met mij gebeurd :mad:

brb mijn moeder slaan.

brb mijn moeder slaan.

Chill out, toen ik 21 was had ik ook alleen maar bakkebaarden, verder groeide er bijna niks, behalve zo'n vlassig sikje. Wijsheid komt met de jaren.

ik kreeg er een lichte boner van, ben ik nu gay? inb4 bryce

Nee, dat heb ik altijd met sanca en die heeft niet eens t**ten. Geeft niks dus.

Ik mis alleen nog een doorlopende wenkbrauw bij die vent:)

@Sanca: Ik ben toch weer gaan kweken! Ben nu 8 dagen ver en wil eig naar de 14 gaan. :D (Helaas heb een date daar ergens dus dan moet die er wel weer af :o )

Terug
Naar boven