XXL Nutrition

Jouw kapsel

  • Topic starter Rockle
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 3K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Rockle

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2015
Berichten
111
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
6%
Beste mede BBérs,

Wat ik graag wil ik weten welk kapsel jullie zo trots sporten(no homo). Geef jij naast je lichaam ook nog om de rest van je uiterlijk(no homo)?

Like, ik zelf heb best wel last van een terugtrekkende haarlijn (no homo) en ik om die reden zit ik in dubio over welk kapsel ik moet nemen. Mijn lichaam is al op wedstrijd niveau (seriously 6-7% vet en weeg 93kg) dus nu moet ik ook nog wekren aan mijn kapsel (mijn gezicht valt niet meer te redden).

De plaatjes hieronder vind ik best sportieve kapsels en de modellen hebben een soortgelijke haarsoort als dat ik heb. Ik zit voel om ook zo een "faux hawk" te nemen..

Laat even weten of jij je heel erg bekommert om je haarstijl (vooral als je competitief bent), welke haarstijl jij rockt en of het volgens jou belangrijk is als bb'er en waarom.

En als jullie tips hebben wat voor kapsel ik het beste kan nemen, dan hoor ik dat natuurlijk graag terug in een positieve reactie! =D




criztofferson_and-mens-hairstyle-for-curly-hair.jpg
images?q=tbn:ANd9GcRE11UMPxzXlh5fj6p3sjljtDC-O94hR8eW9IPeX8xGeazs_S5btg.jpg

taper-fade-haircut-long-on-top-21-new-men39s-hairstyles-for-curly-hair.jpg
 
Zo'n streepje is meer voor puberale scooter mannetjes.
 
Het middelste kapsel (tussen die twee mietjes in) is acceptabel.
 
ben zelf barbier in opleiding. Hangt van veel af.

Je leeftijd, je kledingstijl, hoe diep je haarlijn zit, hoe je het wil coveren, wil je producten in je haar hebben, baard/geen baard.
 
SS CUT UBER ALLES!!!

Bovenop langer, zijkanten 3mm.
 
gemillimeterd all the way.
 
gemillimeterd all the way.
Ik reis veel voor mijn werk.

Sinds ik geen gemillimeterd haar meer heb, ben ik er 0 keer uit gepikt voor random bag check op Schiphol. Daarvoor was het eigenlijk vaste prik bij terugkomst in Nederland.
 
Ik reis veel voor mijn werk.

Sinds ik geen gemillimeterd haar meer heb, ben ik er 0 keer uit gepikt voor random bag check op Schiphol. Daarvoor was het eigenlijk vaste prik bij terugkomst in Nederland.

Ik heb al jaren geen keus meer :P
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik ben kalend. Het is de leeftijd. Meestal millimeter ik mijn haar. Ik laat het nu voorlopig groeien en dan kijk ik wel wat bij me past.
 
hahahaha die laatste.

Ik vind mullets wel cool.
 
Hoe valt dat mee ? Had je al ervaring hierin ?

De opleiding is geweldig, je leert echt veel in details. Ervaring heb ik met me eigen baard, bijna een jaar no shave. Behalve aflijnen en dergelijke.
 
Back
Naar boven