XXL Nutrition

Do you even beard ?

Ik zoek een baardtrimmer voor ongeveer 30/40 euro welke raden jullie aan? Ik wil het gebruiken om baard niet helemaal weg te hebben na een scheerbeurt. Ik scheer nu met mes, maar dan is na het scheren alles weg.

jammer van die belachelijk grote 'copyright' op de fotos Trickster, wel mooie fotos voor de rest ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nice pics mannen !!

Kan iemand Bricks helpen met die trimmer ? Ik heb er zelf geen idee van

Ik zoek een baardtrimmer voor ongeveer 30/40 euro welke raden jullie aan? Ik wil het gebruiken om baard niet helemaal weg te hebben na een scheerbeurt. Ik scheer nu met mes, maar dan is na het scheren alles weg.

Met je benzinezegeltjes kun je vaak zo'n apparaat halen, of anders met je airmiles bij de kijkshop oid.

:( Denk dat ik de heggeschaar in mn baard moet gaan zetten ivm sollicitatiegesprekken, wilde voor de kruizenaarslengte gaan

moet jullie teleurstellen jongens, hij is eraf!

ivm met persoonlijke redenen, eind volgende week hoop ik dat ie weer in volle glorie terug is!

Verschillend (bekers zijn het), Snooker en zaalvoetbal , meeste is snooker trouwens......
sorry ik zie dat 1tje bijna nooit :o

Kun je een beetje snookeren? Ik kon vroeger redelijk poolen en heb een paar x snooker geprobeerd toen. Ik bakte er helemaal niks van, zelf als een bal al bijna in de pocket zat wist ik hem er of uit te spelen of te missen. Bizar grote tafel met kleine klote balletjes.

Kun je een beetje snookeren? Ik kon vroeger redelijk poolen en heb een paar x snooker geprobeerd toen. Ik bakte er helemaal niks van, zelf als een bal al bijna in de pocket zat wist ik hem er of uit te spelen of te missen. Bizar grote tafel met kleine klote balletjes.

Bizar he ! Was een meester in libre en driebanden op grote tafel. Competitie in, bagger. Toen ik 16 was brabants kampioenschap gewonnen libre. Daarna moest ik met de groten mee, andere tafel en direct niks meer. Apart is dat.

Poolen blijft leuk wel.

:D Yea....

Update je
..
lekker lelijk ROOD :) AyE AYE !! AYE !!

beard.jpg

Moet het weer een beetje uit mijn nec halen......

Is dat nou een dromenvanger rechts onder de prijzenkast?

Uiteraard een baard!

ImageUploadedByTapatalk1368638431.060708.jpg

Nice Brieke !

Mijn vader is in de jaren 70 kampioen van België 3-band geweest :)

m'n vrouw is er alleen niet blij mee, hahahaha. Maar ja, ze heeft er weinig over te zeggen.

Die van mij zevert ook soms, hoe harder ze zevert, zoveel te langer zal ie worden !

Idd, hahahaha. Mooi toch. Over het algemeen vinden mannen een baard volgens mij ook mooier als vrouwen. Maar **** it, een man hoort gewoon een baard te hebben.

Terug
Naar boven