- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zoek een baardtrimmer voor ongeveer 30/40 euro welke raden jullie aan? Ik wil het gebruiken om baard niet helemaal weg te hebben na een scheerbeurt. Ik scheer nu met mes, maar dan is na het scheren alles weg.
Ik zoek een baardtrimmer voor ongeveer 30/40 euro welke raden jullie aan? Ik wil het gebruiken om baard niet helemaal weg te hebben na een scheerbeurt. Ik scheer nu met mes, maar dan is na het scheren alles weg.
Verschillend (bekers zijn het), Snooker en zaalvoetbal , meeste is snooker trouwens......

Verschillend (bekers zijn het), Snooker en zaalvoetbal , meeste is snooker trouwens......
sorry ik zie dat 1tje bijna nooit![]()
Kun je een beetje snookeren? Ik kon vroeger redelijk poolen en heb een paar x snooker geprobeerd toen. Ik bakte er helemaal niks van, zelf als een bal al bijna in de pocket zat wist ik hem er of uit te spelen of te missen. Bizar grote tafel met kleine klote balletjes.
Yea....
Update je..
lekker lelijk ROODAyE AYE !! AYE !!
![]()
Moet het weer een beetje uit mijn nec halen......
m'n vrouw is er alleen niet blij mee, hahahaha. Maar ja, ze heeft er weinig over te zeggen.
Die van mij zevert ook soms, hoe harder ze zevert, zoveel te langer zal ie worden !
Die van mij zevert ook soms, hoe harder ze zevert, zoveel te langer zal ie worden !