MuscleMeat

Do you even beard ?

Ik ga een poging doen, bazige baarden hier, vooral Tymboo natuurlijk.
Bij mij is baardgroei echter behoorlijk triest :p staat nu bijna 1 week en niemand merkt iets op, mede doordat het blond is.
Alleen ikzelf merk het door de vreselijk irritante jeuk, even proberen doorzetten deze keer.

Ik ga een poging doen, bazige baarden hier, vooral Tymboo natuurlijk.
Bij mij is baardgroei echter behoorlijk triest :p staat nu bijna 1 week en niemand merkt iets op, mede doordat het blond is.
Alleen ikzelf merk het door de vreselijk irritante jeuk, even proberen doorzetten deze keer.

:heart:

Speciaal voor jou

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Update, vers getrimd, ik wil de baard wel lang laten worden maar ondertussen hoef ik er niet dakloos uit te zien natuurlijk ;)

Dat bijtrimmen maakt inderdaad het verschil tussen een viking met 3 testikels en een onverzorgde hippie met een aluminiumfolie hoedje op.

Wat zal Killy jaloers zijn.

dacht altijd dat aangezien ik zo vaak moest scheren het groeien van een baard ook wel snel zou gaan, vind het toch maar tegenvallen. Ben er nu in 4 weken denk ik 2x met de trimmer overheen gegaan.

2h6solj.jpg

Ga er dan ook niet met de trimmer overheen :P

een snor hebben is wel iets lastig.

Dan zit ik eens in mijn neus te boren, trek ik wel altijd snorhaar naar binnen zeker :(

mmmmmm

Zijn dat grijze haartjes, sanca? :p

Daarom post ik mijn baard niet meer , ik word zo grijs als ik weet niet wat :eek:
ook ineens van rood naar grijs :o

• Like
Waarderingen: mat
Grijze haartjes ?! Gedistingeerde haartjes bedoel je !

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven