AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook weer in de beard business :D
al weer aardig lang...

Hey sanca hoe lang ben je nu met deze (baard) bezig ??

:(

Ik snap soms echt niks van bepaalde mensen (acties)...
meh FINE........

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook weer in de beard business :D
al weer aardig lang...

Hey sanca hoe lang ben je nu met deze (baard) bezig ??

Geen idee man, heb nu denk ik een jaar of 2 een volle baard maar tussenin eens helemaal afgedaan (waar ik dik spijt van had) en hij is af en toe nog eens flink ingekort geweest

3-4mm heb ik ook op dit moment. maar we gaan nu wel weer bulken.
moet me babyface wel beschermen tegen de winterse kou jwz

qwU33Qn.jpg

heb ook nieuwe knife gekocht, lijkt op deze maar dan met vervangbare opzetstukjes.
de mesjes zelf kosten misschien 1,50 per 10 ofzo. uber cheap en scherp :)

20pc-lot-Barber-razor-High-Quality-Shaving-Razor-Wholesale-.jpg

would bottom, no homo. :heart:
moet dringend ook eens zo'n old school mes aanschaffen om het baardje mooi af te lijnen; Iemand een goeie link waar ik hem online tegen een degelijke prijs kan aanschaffen?

Beetje onscherpe foto wel jammer genoeg

zag 'm al voorbij komen daarstraks, lekkere gym? wel weinig plaats voor te deadliften daar lijkt me

Ja man, fijne gym, wel wat aan de kleine kant, voor het liften had ik 3 bankjes aan de kant gegooid :D maar het was goed te doen, uitstekende sfeer ook daar en lekker dichtbij, we moeten eens meeten daar ofzo

Ja man, fijne gym, wel wat aan de kleine kant, voor het liften had ik 3 bankjes aan de kant gegooid :D maar het was goed te doen, uitstekende sfeer ook daar en lekker dichtbij, we moeten eens meeten daar ofzo

Ja sfeer is daar wel goed, wordt serieus getraind. Denk niet dat ik daar veel ga trainen spijtig genoeg, beetje ver voor me. Train nu in basic fit bilzen, nog wel degelijk materiaal daar

Ja sfeer is daar wel goed, wordt serieus getraind. Denk niet dat ik daar veel ga trainen spijtig genoeg, beetje ver voor me. Train nu in basic fit bilzen, nog wel degelijk materiaal daar

Aah, ge zijt daar al geweest ? Is 5 minuten rijden van Bilzen :P

De baard van Bulck gaat ook keihard

Vandaag is het "no beard day", als je er aan meedoet, vergeet niet ook je k*tje te scheren

Reported for spam

:D

No beard day?
Looooool

Terug
Naar boven