DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wrong topic ray
Ik snap soms echt niks van bepaalde mensen (acties)...
meh FINE........
Wat scheelt er aan ?Ben ook weer in de beard business
al weer aardig lang...
Hey sanca hoe lang ben je nu met deze (baard) bezig ??
3-4mm heb ik ook op dit moment. maar we gaan nu wel weer bulken.
moet me babyface wel beschermen tegen de winterse kou jwz
![]()
heb ook nieuwe knife gekocht, lijkt op deze maar dan met vervangbare opzetstukjes.
de mesjes zelf kosten misschien 1,50 per 10 ofzo. uber cheap en scherp
![]()

would bottom, no homo.
moet dringend ook eens zo'n old school mes aanschaffen om het baardje mooi af te lijnen; Iemand een goeie link waar ik hem online tegen een degelijke prijs kan aanschaffen?
is wel erg scherp, heb me vaak genoeg gesneden maar nu gaat t probleemloosBeetje onscherpe foto wel jammer genoeg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zag 'm al voorbij komen daarstraks, lekkere gym? wel weinig plaats voor te deadliften daar lijkt me
maar het was goed te doen, uitstekende sfeer ook daar en lekker dichtbij, we moeten eens meeten daar ofzoJa man, fijne gym, wel wat aan de kleine kant, voor het liften had ik 3 bankjes aan de kant gegooidmaar het was goed te doen, uitstekende sfeer ook daar en lekker dichtbij, we moeten eens meeten daar ofzo
Ja sfeer is daar wel goed, wordt serieus getraind. Denk niet dat ik daar veel ga trainen spijtig genoeg, beetje ver voor me. Train nu in basic fit bilzen, nog wel degelijk materiaal daar

Aah, ge zijt daar al geweest ? Is 5 minuten rijden van Bilzen![]()
Vandaag is het "no beard day", als je er aan meedoet, vergeet niet ook je k*tje te scheren
Vandaag is het "no beard day", als je er aan meedoet, vergeet niet ook je k*tje te scheren