Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doen jullie dat met werk? Ik moet er altijd representatief uitzien, heb blonde baardgroei dat er al snel onverzorgd uitziet.
Wil een baardje neerzetten aangezien ik nu al kalend ben op me 19eheb ook slechte beard genetics..
Hoe doen jullie dat met werk? Ik moet er altijd representatief uitzien, heb blonde baardgroei dat er al snel onverzorgd uitziet.
Wil een baardje neerzetten aangezien ik nu al kalend ben op me 19eheb ook slechte beard genetics..
Ik vind geen baard gewoon vies, zo naakt..
van dat blote billen idee...
Bij sommige mannen staat een baard gewoon niet. Misschien een onpopulaire mening hier...

Goeie genetics dan Hoody
Heb na 22 jaar nog steeds geen spoortje van baardgroei![]()

bleef het maar op andere plaatsen weg. Scheelt weer scheren.Hahahableef het maar op andere plaatsen weg. Scheelt weer scheren.
In for pic van 1 week baardje.

meisje waar je laatst mee geknuffeld had via badoo heb ik ingehuurd![]()
(semi-srs)Ik vind geen baard gewoon vies, zo naakt..
van dat blote billen idee...
Wat heeft het dan voor zin dat je hier post ?!
serieus...
Kan je net zo goed zeggen dat je 20x 160kg squat...