XXL Nutrition

Do you even beard ?

Hoe doen jullie dat met werk? Ik moet er altijd representatief uitzien, heb blonde baardgroei dat er al snel onverzorgd uitziet.
Wil een baardje neerzetten aangezien ik nu al kalend ben op me 19e :( heb ook slechte beard genetics..

Hoe doen jullie dat met werk? Ik moet er altijd representatief uitzien, heb blonde baardgroei dat er al snel onverzorgd uitziet.
Wil een baardje neerzetten aangezien ik nu al kalend ben op me 19e :( heb ook slechte beard genetics..

Baard netjes bijhouden en zorgen dat hij er niet uit gaat zien als een zwerversbaard. Het lijkt me sterk dat ze moeilijk gaan doen over een verzorgde baard, het lijkt me minder erg als piercings of tattoos die zichtbaar zijn.

Trimmer kopen die het tot een redelijke lengte kan bijtrimmen?

Know that feel. Neckline bijhouden zodat je er niet als een zwerver uit gaat zien. Verder kan je er weinig aan doen, je zal ff door die scruffy periode heen moeten. Als het weer wat langer is gaat het er weer netter uit zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
Ikzelf vind een stoppelbaard onverzorgder uitzien dan een langere baard

Ik vind geen baard gewoon vies, zo naakt..
van dat blote billen idee...

Goeie genetics dan Hoody :)
Heb na 22 jaar nog steeds geen spoortje van baardgroei :o

Wat heeft het dan voor zin dat je hier post ?!
serieus...

Kan je net zo goed zeggen dat je 20x 160kg squat...

hoody je bent toch al niet meer anoniem

Ik vind geen baard gewoon vies, zo naakt..
van dat blote billen idee...

Wat heeft het dan voor zin dat je hier post ?!
serieus...

Kan je net zo goed zeggen dat je 20x 160kg squat...

hmm.. snel unsubscriben van ... http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/konthaar-scheren-329535/

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Nu heb ik een relaxed beroep, maar ik vind zelf ook dat ik er uitermate verzorgd uit zie met een baard (en zo goed als kale kop). Ik heb er ook geen onvertogen woord over gehoord (hoogstens van mensen die stiekem jaloers zijn). Als ik mijn baard verzorg ben ik verzorgd toch ? In het begin heb ik met een trimmer ervoor gezorgd dat er geen onregelmatigheden waren, nu hou ik alleen de randjes een beetje op zijn plek en een beetje scherp en zorg ik dat de haargroei onder mijn kaken niet al te wild wordt.

Terug
Naar boven