I ain't saying she is a gold digger but she sure ain't messin' with no broke niggurs
Das war wieder sehr kraftig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I ain't saying she is a gold digger but she sure ain't messin' with no broke niggurs
Of oude man met een zwakke blaas
Aldus deze zeikerige oma
Lekker vroeg weekend. Kan oma mooi even een powernapje doen voor de beentraining![]()
Hij bedoelt in het parkje, denk ik.
Ja, of die pink
Daar is oma te oud voor
Hahaha! Eerlijk? Benijd je wel een beetje, dat dat jou gewoon lukt 😬 al zal jouw lijf, door je formaat, ook wel wat meer vragen qua herstel.
Oma doet voor het trainen vaak wel een klein powernapje. Mag ik die ook meetellen?![]()
Oma heeft geen insta. Maar fotograaf is een stormjager, dus is daar vast wel te vinden
Ging ding op je telefoon, of zo'n wegwerpding ofzo? Geen idee hoe dat tegenwoordig werkt, maar lijkt het lijkt oma wat oudbollig als je nu niet kan reizen?
Middag vrij, want cv monteur. Die is lekker vroeg klaar, kan oma mooi even een dutje doen 🥰
Hier zijn het vooral van die politiek correcte ventjes die net 20 zijn, die u zeggen. Die tutoyeren ook niet als ik dat vraag, wat het toch een beetje pijnlijk maakt![]()
Wat is er netjes aan? 'Dat het hoort'? Dat is toch juist politiek correct?
Vraag eens aan de vrouwen in jouw omgeving of ze zich meer gerespecteerd voelen als je u zegt, of dat ze zich oud voelen. Ik gok dat veel zich dan juist oud voelen.

En dan vinden we @Kathlinoo eng.Nog even over de tegengenstijdige uitspraken van vrouwen, waar een man dan iets van moet maken.
Een vrouw:
Ook deze vrouw:
![]()
Ik snap het ook niet!
Geen idee waarom ik met de Veganistische Veiligheids Furie wordt vergeleken...
CreepyNog even over de tegengenstijdige uitspraken van vrouwen, waar een man dan iets van moet maken.
Een vrouw:
Ook deze vrouw:
![]()
Kijk uit je raam en zwaai eens naar de auto die geparkeerd staat aan de overkant van de straat.
Ben jij die bolle in die Aygo?Kijk uit je raam en zwaai eens naar de auto die geparkeerd staat aan de overkant van de straat.
Oh, heb jij dit weekend dienst?Kijk uit je raam en zwaai eens naar de auto die geparkeerd staat aan de overkant van de straat.
Als @Kathlinoo dit doet als vrouw is het leuk, doet een man dit is het meteen creepy.
Nergens last van, ik heb een dekentje.Oh, heb jij dit weekend dienst?
Zal wel koud zijn in de auto.
Ok, dan doet ze goede zaken.

Het is een beetje als downloaden. Als je stiekem kijkt betaal je niks.
Aangezien @Gremlin in mijn kelder verblijft ,mogen jullie ook naar binnen komen voor food,cigars and booze 😂