apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Je mist niks. Alleen maar hoofdpijn dit.Wanneer worden er weer nieuwe maatregelen / versoepelingen aangekondigd dan? Volg het al tijden niet meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mist niks. Alleen maar hoofdpijn dit.Wanneer worden er weer nieuwe maatregelen / versoepelingen aangekondigd dan? Volg het al tijden niet meer
I know, erger me er alleen maar aan..
In de tickertape bij Welmoed, Nikkie & Lisette stond al dat er mogelijk een eerdere persconferentie komt.3 december
Tenzij er iets eerder ingelast wordt, wat ik ook nog wel zie gebeuren.
https://www.deondernemer.nl/corona/...-code-zwart-zorg-thuiswerken-winkelen~3433447In de tickertape bij Welmoed, Nikkie & Lisette stond al dat er mogelijk een eerdere persconferentie komt.
Een allerlaatste waarschuwing, dat zal helpen...
Jammer moeke
Vanaf volgende week gewoon weer vol de lockdown in, mark my words. Net nieuw abbo bij Golds![]()

Entree tot mijn homegym kost eens per maand een goede fles wijn, maar ik hanteer zeer beperkte openingstijdenWat kost een abbo op jouw home gym?
Gezellig man, we kunnen ook buiten op Muscle Beach by Gold's gaan trainen! Was vorige lockdowns ook top! Beetje koud wel, maar beter dan thuis aankloten!![]()
Gebrek aan logica is al vaker gebleken bij maatregelen, dus ik sluit niks uitDenk niet dat ze de sportscholen weer helemaal zullen dichtgooien. Er zal wel weer een maximaal aantal personen komen i.c.m reserveren vrees ik..

Nu moeten de gyms wel openblijven om jou van deze onnodige reisbeweging te weerhouden.Als die fucking gym nu gaat sluiten reis ik persoonlijk naar Den Haag om hugo in z'n bek te tuffen![]()
Ik vind die rellen echt debiel, maar als ze de gyms gaan sluiten zou ik wel een baksteen of 2 door z'n raam heen willen gooienNu moeten de gyms wel openblijven om jou van deze onnodige reisbeweging te weerhouden.
Ik geef het sporten uiterlijk t/m 3 december.
Buiten trainen vorig jaar vond ik zo gaar. Tegen het vriespunt en dan die barbell aanraken doet gewoon pijn aan je klauwen.Entree tot mijn homegym kost eens per maand een goede fles wijn, maar ik hanteer zeer beperkte openingstijden
Hopen dat het niet zo ver komt, maar anders is dat nog een redelijke optie nog om te trainen bij Gold's buiten, maar denk dat mijn voorkeur dan gewoon weer uitgaat naar voornamelijk thuis. Zeker met de winter voor de deur.

Ze willen de sportscholen als laatste dichtgooien als het moet. .. dus ze het niet meteen een gebeuren. Aangezien de rest nog open is..Ik vind die rellen echt debiel, maar als ze de gyms gaan sluiten zou ik wel een baksteen of 2 door z'n raam heen willen gooien