AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (2 bezoekers)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

3 december

Tenzij er iets eerder ingelast wordt, wat ik ook nog wel zie gebeuren.
In de tickertape bij Welmoed, Nikkie & Lisette stond al dat er mogelijk een eerdere persconferentie komt.
 
Hopen op een lockdown wel zo gezellig in de winter
who-the-fuck-44d823e6b4.jpg
 
Vanaf volgende week gewoon weer vol de lockdown in, mark my words. Net nieuw abbo bij Golds :emo:

Wat kost een abbo op jouw home gym? :o

Gezellig man, we kunnen ook buiten op Muscle Beach by Gold's gaan trainen! Was vorige lockdowns ook top! Beetje koud wel, maar beter dan thuis aankloten! :roflol:
 
Wat kost een abbo op jouw home gym? :o

Gezellig man, we kunnen ook buiten op Muscle Beach by Gold's gaan trainen! Was vorige lockdowns ook top! Beetje koud wel, maar beter dan thuis aankloten! :roflol:
Entree tot mijn homegym kost eens per maand een goede fles wijn, maar ik hanteer zeer beperkte openingstijden :p

Hopen dat het niet zo ver komt, maar anders is dat nog een redelijke optie nog om te trainen bij Gold's buiten, maar denk dat mijn voorkeur dan gewoon weer uitgaat naar voornamelijk thuis. Zeker met de winter voor de deur.
 
Denk niet dat ze de sportscholen weer helemaal zullen dichtgooien. Er zal wel weer een maximaal aantal personen komen i.c.m reserveren vrees ik..
 
Denk niet dat ze de sportscholen weer helemaal zullen dichtgooien. Er zal wel weer een maximaal aantal personen komen i.c.m reserveren vrees ik..
Gebrek aan logica is al vaker gebleken bij maatregelen, dus ik sluit niks uit :emo:
 
Als die fucking gym nu gaat sluiten reis ik persoonlijk naar Den Haag om hugo in z'n bek te tuffen :huilen:
 
Als die fucking gym nu gaat sluiten reis ik persoonlijk naar Den Haag om hugo in z'n bek te tuffen :huilen:
Nu moeten de gyms wel openblijven om jou van deze onnodige reisbeweging te weerhouden.

Ik geef het sporten uiterlijk t/m 3 december.
 
Nu moeten de gyms wel openblijven om jou van deze onnodige reisbeweging te weerhouden.

Ik geef het sporten uiterlijk t/m 3 december.
Ik vind die rellen echt debiel, maar als ze de gyms gaan sluiten zou ik wel een baksteen of 2 door z'n raam heen willen gooien
 
Entree tot mijn homegym kost eens per maand een goede fles wijn, maar ik hanteer zeer beperkte openingstijden :p

Hopen dat het niet zo ver komt, maar anders is dat nog een redelijke optie nog om te trainen bij Gold's buiten, maar denk dat mijn voorkeur dan gewoon weer uitgaat naar voornamelijk thuis. Zeker met de winter voor de deur.
Buiten trainen vorig jaar vond ik zo gaar. Tegen het vriespunt en dan die barbell aanraken doet gewoon pijn aan je klauwen. :emo:
 
Ik vind die rellen echt debiel, maar als ze de gyms gaan sluiten zou ik wel een baksteen of 2 door z'n raam heen willen gooien
Ze willen de sportscholen als laatste dichtgooien als het moet. .. dus ze het niet meteen een gebeuren. Aangezien de rest nog open is..
 
Back
Naar boven