- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Zeker van instagram afgehaald

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker van instagram afgehaald

Oma heeft geen insta. Maar fotograaf is een stormjager, dus is daar vast wel te vinden
ik ook niet maar foto ziet er zwaar bewerkt uit imo. Wel vet, daarnietvan.Oma heeft geen insta. Maar fotograaf is een stormjager, dus is daar vast wel te vinden
Oma heeft geen insta. Maar fotograaf is een stormjager, dus is daar vast wel te vinden
ik ook niet maar foto ziet er zwaar bewerkt uit imo. Wel vet, daarnietvan.
![]()
![]()
Vind deze helemaal bizar. Net een gifwolk
![]()
Deze foto's maakten jullie van de dreigende lucht boven Doetinchem
Flinke buien met onweer, bliksem en veel Saharazand bereikten donderdagmiddag Doetinchem. Het KNMI gaf zelfs code geel af.indebuurt.nl

Bonefatius werd rond 754 bij Dokkum gevraagd of het Fries een taal was of een dialect, zijn antwoord dat het een spraakgebrek was voel niet in goede aarde.Friesland, een provincie met een volk dat trots is op zijn historie, cultuur en taal. Dat beschouw ik niet als een deel van Nederland.
We zien je zo zitten BBQ'en met een niet vegetarisch worstje met varkensvlees aan een lange vork op een campingstoeltje aan de rand van de in de lava zakkende hoofdstad. Het is gaar als de Stopera wegzakt en de leegte met veel stoom en sissen wordt opgeslokt door het IJ. Met het huidige onderhoud waar genderneutrale toiletten een grotere prioriteit zijn dan andere waterwerken als bruggen en kades is dst toch al waarschijnlijk.Het mooie trouwens aan wonen op de rand van de afgrond is dat je leuk naar beneden kan zwaaien terwijl ze steeds dieper wegzakken in de abyss. Ik heb front row seats.
![]()
@apfelstrudel kan altijd nog door Artis worden geadopteerd als hun genderneutrale Orang oetan ontsnapt is naar brouwerij het IJ.Bonefatius werd rond 754 bij Dokkum gevraagd of het Fries een taal was of een dialect, zijn antwoord dat het een spraakgebrek was voel niet in goede aarde.
(Waarschijnlijkniet waar, wel een mooi verhaal)
We zien je zo zitten BBQ'en met een niet vegetarisch worstje met varkensvlees aan een lange vork op een campingstoeltje aan de rand van de in de lava zakkende hoofdstad. Het is gaar als de Stopera wegzakt en de leegte met veel stoom en sissen wordt opgeslokt door het IJ. Met het huidige onderhoud waar genderneutrale toiletten een grotere prioriteit zijn dan andere waterwerken als bruggen en kades is dst toch al waarschijnlijk.
Als je een koelboxje bier bij de hand hebt kom ik gezellig kijken. Hopelijk blijven Agnes, Nicolaas, Obrecht enzo gespaard.
Maar ik zit er helemaal niet op te wachten om hem in de Natura te zien.@apfelstrudel kan altijd nog door Artis worden geadopteerd als hun genderneutrale Orang oetan ontsnapt is naar brouwerij het IJ.
Vind het Nieuwe Diep sowieso beter, geniale likeurtjes ook.Maar ik zit er helemaal niet op te wachten om hem in de Natura te zien.
Wat IPA's van Brouwerij 't IJ in dat koelboxje met het etiket van voor de overname van de Duvel-Moorgatgroep zoals nu nog te koop bij de molen maken het wel een aangename voorstelling.
Toevallig laatst al gedaan:
En nu?Heb met m'n dronke bek vannacht de wc gesloopt. Kwilde gaan zitten, verloor m'n balans en kankerde zo door die wc deksel heen. Baby wakker.
Lol hoe dan.
![]()
De oogstgoden zijn goedgezind in helmond.
Had je de kans om een tornado te spotten, zit je weer met je aars in de garage🥲 Zat al klaar voor beeldmateriaal
Was/is die tornado niet vandaag?Had je de kans om een tornado te spotten, zit je weer met je aars in de garage🥲 Zat al klaar voor beeldmateriaal
Volgens mij wel. Voor zover in online kan zien begint het pas rond 13:00u en komt de grootste ellende (voor Eindhoven) rond 14:15.
Heerlijk onweer.