MuscleMeat

Sticky Het (on)weer topic

20220519_170517.jpg

Gifgroene lucht boven Brabant
Zeker van instagram afgehaald :rolleyes:

mooi idd

Straks drijven er weer huizen weg in Duitsland. :o

Ben blij dat ik in het Noordwesten woon. Nooit te warm, nooit te koud. Geen wateroverlast, zware sneeuwval en windhozen etc.

Friesland, een provincie met een volk dat trots is op zijn historie, cultuur en taal. Dat beschouw ik niet als een deel van Nederland ;).
Bonefatius werd rond 754 bij Dokkum gevraagd of het Fries een taal was of een dialect, zijn antwoord dat het een spraakgebrek was voel niet in goede aarde.
(Waarschijnlijk niet waar, wel een mooi verhaal)
Het mooie trouwens aan wonen op de rand van de afgrond is dat je leuk naar beneden kan zwaaien terwijl ze steeds dieper wegzakken in de abyss. Ik heb front row seats.
:popcorn2:
We zien je zo zitten BBQ'en met een niet vegetarisch worstje met varkensvlees aan een lange vork op een campingstoeltje aan de rand van de in de lava zakkende hoofdstad. Het is gaar als de Stopera wegzakt en de leegte met veel stoom en sissen wordt opgeslokt door het IJ. Met het huidige onderhoud waar genderneutrale toiletten een grotere prioriteit zijn dan andere waterwerken als bruggen en kades is dst toch al waarschijnlijk.

Als je een koelboxje bier bij de hand hebt kom ik gezellig kijken. Hopelijk blijven Agnes, Nicolaas, Obrecht enzo gespaard.

Laatst bewerkt:
Bonefatius werd rond 754 bij Dokkum gevraagd of het Fries een taal was of een dialect, zijn antwoord dat het een spraakgebrek was voel niet in goede aarde.
(Waarschijnlijkniet waar, wel een mooi verhaal)

We zien je zo zitten BBQ'en met een niet vegetarisch worstje met varkensvlees aan een lange vork op een campingstoeltje aan de rand van de in de lava zakkende hoofdstad. Het is gaar als de Stopera wegzakt en de leegte met veel stoom en sissen wordt opgeslokt door het IJ. Met het huidige onderhoud waar genderneutrale toiletten een grotere prioriteit zijn dan andere waterwerken als bruggen en kades is dst toch al waarschijnlijk.

Als je een koelboxje bier bij de hand hebt kom ik gezellig kijken. Hopelijk blijven Agnes, Nicolaas, Obrecht enzo gespaard.
@apfelstrudel kan altijd nog door Artis worden geadopteerd als hun genderneutrale Orang oetan ontsnapt is naar brouwerij het IJ.

@apfelstrudel kan altijd nog door Artis worden geadopteerd als hun genderneutrale Orang oetan ontsnapt is naar brouwerij het IJ.
Maar ik zit er helemaal niet op te wachten om hem in de Natura te zien.

Wat IPA's van Brouwerij 't IJ in dat koelboxje met het etiket van voor de overname van de Duvel-Moorgatgroep zoals nu nog te koop bij de molen maken het wel een aangename voorstelling.

Maar ik zit er helemaal niet op te wachten om hem in de Natura te zien.

Wat IPA's van Brouwerij 't IJ in dat koelboxje met het etiket van voor de overname van de Duvel-Moorgatgroep zoals nu nog te koop bij de molen maken het wel een aangename voorstelling.
Vind het Nieuwe Diep sowieso beter, geniale likeurtjes ook.

Gistermiddag waalwijk
20220519_132412.jpg

Terug
Naar boven