MuscleMeat

Documentaire Greatest Bodies

Bezoekers in dit topic

Milky

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2004
Berichten
1.742
Waardering
11
Voor het geval het nog niet is langsgekomen op dit forum: kijk eens wat ik weer gevonden heb op internet... :D Weet niet goed in welke sectie ik dit moet zetten. Er komen toch veel professionele atleten in voor dus...

Heb tot nu toe zelf alleen nog maar het eerste deel gedownload, maar het ziet er goed uit!

Hier zijn de links:

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Cool, ben net de 1e aan het checken. Die jimmy mentis lijkt wel alsof hij op de pep zit ofzo.
 
Heb net ook deel 1 bekeken. Echt super! Thanks!
 
Jammer dat je steeds uur moet wachten he, maar superdocu man! Bedankt voor de links!!!
 
Nog meer docu's :) Altijd leuk.....jammer van die wachttijden om het te downloaden alleen altijd. Erg vervelend.
 
Gewoonweg schitterend!
 
YES... ik mag eindelijk de tweede :P
 
ook eens bekijken
 
Voor de mensen die moeten wachten hier ff een tip:

rapidshare ziet aan je IP adres dat je al hebt gedownload. Je kunt je IP adres makkelijk aanpassen door via een proxy te surfen.

Zoek een IP adres en een poort op van een proxy (bv via [Link niet meer beschikbaar])
Klik (in IE) op extra - internet opties- verbindingen - LAN instellingen - vinkje aanzetten bij proxyserver - dan de IP en de pport invullen

Et voila. Een nieuw IP adres, en je kunt vrolijk de volgende downen.

Het wil wel eens voorkomen dat de gekozen IP gebanned is ofzo, dan kun je een andere proberen uit de lijsten op bovenstaande URL. Of even googlen op 'proxy lists' oid.

- Lionel
 
Relaxed, eens checken :D
 
Ik heb gelukkig geen static ip. als ik reconnect veranderd mijn ip adres , kan ik weer opnieuw downloaden :D
 
lionel zei:
Voor de mensen die moeten wachten hier ff een tip:

rapidshare ziet aan je IP adres dat je al hebt gedownload. Je kunt je IP adres makkelijk aanpassen door via een proxy te surfen.

Zoek een IP adres en een poort op van een proxy (bv via [Link niet meer beschikbaar])
Klik (in IE) op extra - internet opties- verbindingen - LAN instellingen - vinkje aanzetten bij proxyserver - dan de IP en de pport invullen

Et voila. Een nieuw IP adres, en je kunt vrolijk de volgende downen.

Het wil wel eens voorkomen dat de gekozen IP gebanned is ofzo, dan kun je een andere proberen uit de lijsten op bovenstaande URL. Of even googlen op 'proxy lists' oid.

- Lionel

ff een vraagje tussendoor :D

werkt niet bij mij, heb verschillende ip's geprobeerd. Kan dit liggen omdat ik een router heb?
 
Vman zei:
werkt niet bij mij, heb verschillende ip's geprobeerd. Kan dit liggen omdat ik een router heb?

Ik surf zelf ook via een router, het lukt bij mij prima. Ik ben niet echt techno-billy-bob, dus ik weet het niet 100% zeker.

Er zijn natuurlijk meer mensen die dit doen, het kan dus best zijn dat die andere IP's ookal zijn gebruikt binnen dat uur.

- Lionel.
 
Ik snap er echt geen REET van... ik wacht wel gewoon nog ff :P
 
Hey, er staat dat ie al bla bla keer is gedownload en het nu niet meer kan :(
Kan iemand anders die shit niet ff uploaden naar een fatsoenlijke sharewebsite?

En nee, een proxy helpt ook niet :(

edit: he jizza, heb jij die posters ook ergens zien hangen? Die van go hard or go home... die zijn zo ruig :D
 
Laatst bewerkt:
als iedereen hier die proxies gebruikt van die site is het logisch dat het niet meer werkt eh :D
 
danku! k ga eens even kijken.
 
Back
Naar boven