Fitness Seller

Documentairemaker zoekt bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big_T zei:
Pure sensatie zoeken ze. Ze willen laten overkomen dat BB een sport (of eerder bezigheid in hun ogen) is voor gestoorden die alles over hebben voor een groter, gespierder lichaam. En dan het lef hebben om te komen ronselen en daarbij vermelden dat het niet is om BB in een slecht daglicht te plaatsen.

Kom eens met de vraag om een reportage te maken over al het harde werk in de gym, het strenge dieet, de opofferingen, de positieve invloed op de gezondheid, de weken/ maanden voorbereiding op een wedstrijd, etc oh ja, dat leverd geen kijkcijfers op :o

halleluja!
 
Joehoeoeoe, MuscleBird, where are you? :cool:
 
heerlijk toch hoe sommige mensen denken dat bodybuilder echt wel dom zijn. Getuige daarvan de contradicties in uw openingspost... Als ge freaks zoekt voor een programmake te maken dat teert op emoties en onbegrip, ga dan eens klappe me jambers die weet er alles van.
 
Musclebird zei:
Beste bodybuilders,

Voor een documentaire over bodybuilding zou ik graag willen praten met zeer fanatieke bodybuilders (vanaf 100kg) die zichzelf nog steeds te klein vinden, en ernaar streven om zo groot mogelijk te worden, tegen elke prijs. Het gaat er niet om bodybuilding in een kwaad daglicht te stellen, ik ben op zoek naar het mechanisme achter de wil om te groeien. Ben zelf fanatiek amateurbodybuilder.

Ik hoop van jullie te horen!

Wat wil je nou SUKKEL. Ga eens mensen interviewen die de 100 meter in 14 sec lopen en die koste wat het kost sneller willen. Is dat niet een beetje het zelfde? (nee, want dat is maatschappelijk wél geaccepteerd. Zoek dát maar eens uit.) of... Waarom alcoholgebruik wél kan en AAS-gebruik totaal niet. Waarom is alcohol zo diep ingeburgerd terwijl de gevaren van alcoholgebruik er niet om liegen.

Als je een reportage wilt maken, ben je totaal NIET origineel bezig!! Wat dat betreft pas je goed in medialand: Je zoekt een onderwerp dat in het verleden redelijk goed gescoord heeft en vervolgens ga dat nog een extra keer uitmelken!!

Tis te hopen dat je opleiding of je opdrachtgever dat doorheeft. :toilet:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven