MuscleMeat

Doe ik gelijk wat verkeerd?

Bezoekers in dit topic

Ik ken hier geen nickname-persoonlijkheden die ik direct kan vertrouwen. Maar dat is het probleem niet.
Zoals gezegd heb ik geen before dus waarmee ga je dan de after vergelijken?
Het gaat om de 3 maanden en weg van 23% naar 6% en netto -23kg verlies.

Misschien plaats ik ooit nog eens een foto, denk het niet hoor. :roflol:
Dit is vrijwel onmogelijk in 3 maanden tijd. Vandaar dat er vragen gesteld word.
 
Dit is vrijwel onmogelijk in 3 maanden tijd. Vandaar dat er vragen gesteld word.
Zeg je nu dat ik lieg. Ik ben 58 jaar denk je dat ik dit zeg om likes op te halen :roflol:
 
Is onmogelijk weet je wel hoe laag 6% is ik denk dat je een verkeerd beeld hebt
Het zijn geen gemeten waardes, want welke meeting geeft de juiste uitslag? Dexa komt het dichtste in de buurt maar ook niet echt 100%.
Via foto vergelijk met meest gebruikte standaarden van Henselmans had ik een waardige 6% op de dag van de wedstrijd.
En 3 maanden (kan 3 maanden en 2 weken zijn geweest, damn daar lieg ik dan toch hahaha) ervoor was 23kg zwaarder en op 23%

Je mag altijd ergens wat van vinden maar ga nu niet woorden als onmogelijk gebruiken, in mijn beeld is niets onmogelijk hooguit uitzonderlijk. :thumbs:
 
Dit is vrijwel onmogelijk in 3 maanden tijd. Vandaar dat er vragen gesteld word.
Dacht al. Lees ik het goed??

Ben van 22 naar 10% in 5.5 maand en dat was 24/7 als een monnik leven incl crashweken. Was geen lachertje
 
Het zijn geen gemeten waardes, want welke meeting geeft de juiste uitslag? Dexa komt het dichtste in de buurt maar ook niet echt 100%.
Via foto vergelijk met meest gebruikte standaarden van Henselmans had ik een waardige 6% op de dag van de wedstrijd.
En 3 maanden (kan 3 maanden en 2 weken zijn geweest, damn daar lieg ik dan toch hahaha) ervoor was 23kg zwaarder en op 23%

Je mag altijd ergens wat van vinden maar ga nu niet woorden als onmogelijk gebruiken, in mijn beeld is niets onmogelijk hooguit uitzonderlijk. :thumbs:
Onmogelijk. Biologisch nieteens mogelijk dan heb je weken gewoon 0.0 gegeten. Dat bestaat niet
 
Onmogelijk. Biologisch nieteens mogelijk dan heb je weken gewoon 0.0 gegeten. Dat bestaat niet
Ohh boy. Omdat je het niet ziet en niet heb meegemaakt is het onmogelijk.
Kijk ik hoef niets te bewijzen aan andere. Je mag ervan vinden wat je wilt.
Mijn weight log liegt niet. Tenzij mijn weegschaal een tijd teveel gewicht heeft aangegeven en in de prep plots zichzelf heeft gerepareerd.
Beetje context bij het korte verhaal.

Elke ochtend 80 min stairmaster op stand 8 (nouja elke ochtend, op zondag mocht ik overslaan). Na elke training 30 min op de fiets.
Trainde 6 dagen in de week. Inname ergens in de buurt van 1500kcals. Laatste 2 maanden met cycles clen.
T3 elke dag op 75mg en wat andere ondersteuning. En leven als een monnik? Ik vind prep-life zalig. (als ik een doel heb dan)

Nu heb ik er wel genoeg over gezegd. Geloof het of geloof het niet.
Maakt mij niet uit hoor.
 
Ohh boy. Omdat je het niet ziet en niet heb meegemaakt is het onmogelijk.
Kijk ik hoef niets te bewijzen aan andere. Je mag ervan vinden wat je wilt.
Mijn weight log liegt niet. Tenzij mijn weegschaal een tijd teveel gewicht heeft aangegeven en in de prep plots zichzelf heeft gerepareerd.
Beetje context bij het korte verhaal.

Elke ochtend 80 min stairmaster op stand 8 (nouja elke ochtend, op zondag mocht ik overslaan). Na elke training 30 min op de fiets.
Trainde 6 dagen in de week. Inname ergens in de buurt van 1500kcals. Laatste 2 maanden met cycles clen.
T3 elke dag op 75mg en wat andere ondersteuning. En leven als een monnik? Ik vind prep-life zalig. (als ik een doel heb dan)

Nu heb ik er wel genoeg over gezegd. Geloof het of geloof het niet.
Maakt mij niet uit hoor.

Ja dat vermeld je niet. Je zegt het alsof je het puur natuur hebt gedaan🤣
 
Onmogelijk. Biologisch nieteens mogelijk dan heb je weken gewoon 0.0 gegeten. Dat bestaat niet
Ik denk dat Bert met de DBB contest ook een soortgelijke transformatie heeft gedaan.
 
Ohh boy. Omdat je het niet ziet en niet heb meegemaakt is het onmogelijk.
Kijk ik hoef niets te bewijzen aan andere. Je mag ervan vinden wat je wilt.
Mijn weight log liegt niet. Tenzij mijn weegschaal een tijd teveel gewicht heeft aangegeven en in de prep plots zichzelf heeft gerepareerd.
Beetje context bij het korte verhaal.

Elke ochtend 80 min stairmaster op stand 8 (nouja elke ochtend, op zondag mocht ik overslaan). Na elke training 30 min op de fiets.
Trainde 6 dagen in de week. Inname ergens in de buurt van 1500kcals. Laatste 2 maanden met cycles clen.
T3 elke dag op 75mg en wat andere ondersteuning. En leven als een monnik? Ik vind prep-life zalig. (als ik een doel heb dan)

Nu heb ik er wel genoeg over gezegd. Geloof het of geloof het niet.
Maakt mij niet uit hoor.
Ik ben 54 ik geloof het niet.
Heb het nog nooit gezien.
Zo veel babbels, daar horen foto's bij.
Prep, waarvoor?
Alleen foto before en afther, or it didn't happen.
Jij weet ook dat voorbij de 50 etc je jouw voeding echt wel on point moet hebben om af te vallen en om je massa te behouden.
 
Ik ben 54 ik geloof het niet.
Heb het nog nooit gezien.
Zo veel babbels, daar horen foto's bij.
Prep, waarvoor?
Alleen foto before en afther, or it didn't happen.
Jij weet ook dat voorbij de 50 etc je jouw voeding echt wel on point moet hebben om af te vallen en om je massa te behouden.
Pak hem ron
 
Ik denk dat Bert met de DBB contest ook een soortgelijke transformatie heeft gedaan.
Je zal het nooit weten, als je een halve anabolenapotheek erbij neemt word het een heel ander verhaal maar dan nog, verlies je dan niet extreem veel droge massa??
 
Je zal het nooit weten, als je een halve anabolenapotheek erbij neemt word het een heel ander verhaal maar dan nog, verlies je dan niet extreem veel droge massa??
Eerst paar kg darminhoud en dergelijke, op het einde nog een heel aantal kg met diuretica, dan is het gewichtsverlies icm met wat burners niet meer zo heel onmogelijk.
Vetpercentage is ook maar hoe je het meet. Een beetje harder pitsen op het tangetje maakt al een gigantisch verschil.

Daarom denk ik dat NobodySpecial niet persee aan het liegen of overdrijven is.
 
Eerst paar kg darminhoud en dergelijke, op het einde nog een heel aantal kg met diuretica, dan is het gewichtsverlies icm met wat burners niet meer zo heel onmogelijk.
Vetpercentage is ook maar hoe je het meet. Een beetje harder pitsen op het tangetje maakt al een gigantisch verschil.

Daarom denk ik dat NobodySpecial niet persee aan het liegen of overdrijven is.
Maar in eerste instantie werd het gezegd alsof het natuurlijk was. En dat lijkt me natty toch wel heel erg sterk. En vanuit daar zei ik onmogelijk.
Later vermeldde die de middelen erbij vandaar
 
En nu geloof ik het nog minder. 🙁
Tja daar kan ik niets aan veranderen toch.
Ik ben 54 ik geloof het niet.
Heb het nog nooit gezien.
Zo veel babbels, daar horen foto's bij.
Prep, waarvoor?
Alleen foto before en afther, or it didn't happen.
Jij weet ook dat voorbij de 50 etc je jouw voeding echt wel on point moet hebben om af te vallen en om je massa te behouden.
Tja dat je het niet gelooft kan ik niet door foto's veranderen.
Prep voor een BB wedstrijd bij de NPC.
Voorbij de 50 is de voeding qua impact niet anders, jeugdigen hebben meer reserves om slechte keuzes op te vangen soort van.
Nouja als je me begrijpt wat ik bedoel. Jeugdigen kunnen zeg maar meer foutjes permitteren.
Je zal het nooit weten, als je een halve anabolenapotheek erbij neemt word het een heel ander verhaal maar dan nog, verlies je dan niet extreem veel droge massa??
Dacht je dat het naturel was. Uhhhhh 95% wedstrijd atleten gebruikt of zeg ik nu iets nieuws.
Ja dat vermeld je niet. Je zegt het alsof je het puur natuur hebt gedaan🤣
Er staat toch nergens dat ik het puur natuur heb gedaan.

Voor iedereen, geloof het of geloof het niet. Ik zal geen foto's plaatsten.
Laten we weer door gaan met veel belangrijkere zaken.

All love no war.
btw wees welkom in mijn topic :rocker2:
 
Laatst bewerkt:
Je zal het nooit weten, als je een halve anabolenapotheek erbij neemt word het een heel ander verhaal maar dan nog, verlies je dan niet extreem veel droge massa??
Natuurlijk verlies je dan droge spiermassa de truc is om daar zoveel mogelijk tegen te wapenen.
Bij mij werkt carbcyclen prima. Ik heb het op basis van 3 dagen laag en 1 dag hoog gedaan.
Enige context de hoge dag was nog niet 100gram KHD . En de vet% basis onder de 15%. Ergo hoog in eiwitten.
Je zou bijna kunnen zeggen dat ik volledig in keto was.
Wat ook wel van belang is dat ik vlak voor de Corona shit wedstrijd klaar was en daarna in volle bulk ben gegaan voor bijna 2 jaar.
Door mijn leeftijd kwam ik veel te veel in vet% aan en mijn hoogste dagen in de bulk was nog niet 4000kcals.
Eindgewicht 110kg en wedstrijd gewicht 86,5kg.
 
Back
Naar boven