MuscleMeat

Doe jij aan vechtsport?

Doe jij aan vechtsport?


  • Totaal stemmers
    398

Bezoekers in dit topic

ik begin volgende week aan kickbox :)

Vroeger ooit judo gedaan toen ik klein was en was er blijkbaar redelijk goed in, maar vond het een k*tsport.


Mijn schoonbroer doet het al een tijdje, en als ik hem ooit een pak slaag wil geven als hij mijn zusje pijn doet, moet ik dus ook maar wat gaan leren :D.

Enige vraag is hoe ik dat in mijn schema gaan inpassen :(

Was nog steeds niet begonnen met de kickbox, maar heb inmiddels 2 trainingen achter de rug met mijn schoonbroer in mijn tuin. Hij is verslaafd aan kickbox en als hij een extra training kan doen buiten de lessen, staat hij meteen te springen.

Moet wel zeggen, wat een ****ing harde opwarmingen. ik kan meestal niet volgen en het is echt zwaar afzien.

Heb inmiddels de eerste blauwe plekken, aan de elleboog en het bekkenbeen, bij het blokken van trappen ben ik met de elleboog op mijn bekken gevlogen.

Hij zei in elk geval dat ik best krachtig ben in mijn trappen (yes het squatten en de resterende beenoefeningen hebben hun vruchten afgeworpen).

Vind het voorlopig echt leuk en zal het blijven doen. Zal wel wat moeten schrappen in mijn bb-schema en gewichtstoename zal zeker minderen.

Spijtig dat er zoveel leuke sporten bestaan, altijd moeilijk kiezen :p
 
Mooi dat je het leuk vind!
 
Net terug van kyokushin examen blauwe band slip. Van 18.30 tot 22.00 buffelen! Ik ben heeeelllemaaaal KAPOT! Ik ben benieuwd hoe mijn schenen en onderarmen er morgen uitzien :) Voor iedereen die vindt dat karate maar een 'sport' is moet ns een lesje kyokushin karate meedraaien!
 
Laatst bewerkt:
Aantal jaren aan Muay Thai gedaan, nu nog op zoek naar goede MMA school omgeving Rotterdam :D
 
MMA weer sinds kort en Muay Thai zal er wel weer bij komen.
 
Nog niet, maar ik wil wel na de zomer beginnen met Boksen/Kickboksen

Heb alleen nog geen goede Vechtsport school gevonden :(
 
Laatst bewerkt:
ik wil na de zomer gaan thaiboksen, wie weet er goeie oefeningen om al wat leniger te worden? ben vooral kei stijf in mn benen en wil alvast wat leniger worden voor hoge trappen :)
 
Nog niet, wil wel MMA/freefight er bij gaan doen.
 
Nee. Heb een paar keer MMA gedaan. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik het helemaal niet leuk vind om met zwetende mannen rond te rollen.
 
Nee. Heb een paar keer MMA gedaan. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik het helemaal niet leuk vind om met zwetende mannen rond te rollen.
Aldus Jesaja vanuit de zolderkamer van z'n ouders' huis
 
Nee. Heb een paar keer MMA gedaan. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik het helemaal niet leuk vind om met zwetende mannen rond te rollen.

:roflol:
 
Ik wist dat de hardcore vechters, je weet wel, die gasten die met tap-out shirts rondlopen op school enzo, het offensive zouden vinden als ik het zo zou neerzetten.

Je kan erover zeiken verder, maar dat is serieus de reden waarom ik het niks vond. Ik kwam thuis, stonk ****ing hard naar het zweet van andere gasten.. ik werd daar serieus niet goed van. Als je dat niet erg vindt en het gewoon een leuke sport vind, more power to you. Ik vind het nog steeds een toffe sport om te zien, gewoon niet om zelf te beoefenen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger tot me 12de ongeveer op kickbox gezeten en ben heel jong al begonnen rond me 6de en had een aantal demonstratie gevechten gedaan. Alleen ik ben gestopt want ik wou op voetbal achteraf heb ik hier heel veel spijt van gehad. Alleen voetbal vind ik ook leuk maar kickbox ook :) En om er weer op te gaan lijkt me niks omdat je veel achter licht op je leeftijdsgenoten.
 
maakt toch nie uit man, ik heb nog nooit aan vechtsport gedaan en ga nu beginnen met thai boxen.
 
Ja hoe zit dat eigenlijk. Als ik nu op Kickbox/Muay Thai/Boksen ga, kom ik dan bij alemaal oudjes ofzo ? die het ook nog niet zo heel goed kunnen :P

Of gaat het op leeftijd?
 
Geen idee, bij MMA wordt je gewoon bij de leeuwen gegooid. Leer je ook het snelst. :)
 
Nee. Heb een paar keer MMA gedaan. Toen kwam ik tot de conclusie dat ik het helemaal niet leuk vind om met zwetende mannen rond te rollen.


dat is nu een punt waar ik mee akkoord ga, de hygiene laat soms te wensen over. Ik had mijn laatste les een dikke neger met veel te veel haar die het nodig vond om zonder shirt te traine. Stonk naar look en ongewassen ui... Plezant is anders...
 
Laatst bewerkt:
als in show worstelen??
Inderdaad showworstelen...en aub geen commentaar dat het allemaal nep zou zijn want inderdaad de gevechten zijn dan wel vantevoren gepland
maar nep is het zeer zeker niet
 
vechtsport is echt niet vol te houden voor mij, nooit zin om te gaan en zo, ik zat op judo en boksen en aikido en kickboks nog ffntjes gedaan. en karate.
 
Back
Naar boven