MuscleMeat

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Peiling Peiling Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?

• Totaal stemmers
    663
aikido en judo
ben wel van plan de aikido volgend semester te vervangen door ofwel BJJ oftewel rugby

Jep, basket.

Jiu Jitsu, Ninjutsu

ligfietsen

In de zomer ligfietsen, zou graag opnieuw yoga erbij doen.

Vroeger toen ik gevechtsport deed, deed ik ook aan batminton (in een club maar op laag niveau).
Nu ben ik sinds korte tijd met BB begonnen en ga ik nog een paar keer per week batmintonnen (op een nog lager niveau). In de zomer doe ik uren per dag aan recreatieve sport (basketballen, voetballen, tennissen met mijn kinderen).

zaalvoetbal elk weekend, als ik in de cut zit gaat de conditie veel beter, maar in de bulk ik het puffen met al dat gewicht :D

stat

Dressed Black toch redelijke (om niet te zeggen zeer goede) statistieken. Natuurtalent of trainingsresultaat ?

Dressed Black toch redelijke (om niet te zeggen zeer goede) statistieken. Natuurtalent of trainingsresultaat ?

Zeker geen natuurtalent, ik ben van nature zeer mager. Heb vele jaren moeten trainen om tot een zeker resultaat te komen. Was nooit BBer tot voor kort, maar doe er alles aan om nog resultaten te krijgen (als hobby uiteraard).

fietsen voor de lol

ja, Jeet kune do, voor de hobby

Voetbal by het eerste van onze vereniging:D

speel waterpolo, bodybuilding helpt wel mijn snelheid na de kloten, maar geeft me veel voordelen in de verdedeging.

krav maga en soms een bokstraining samen met mijn dochter.

Terug
Naar boven