AndroidHealthClinic

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Peiling Peiling Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?

• Totaal stemmers
    663
Ik voetbal voor mijn lol bij mijn plaatselijke club in het 2e elftal, maar wil het eigenlijk optimaal combineren met fitness. Ik weet alleen niet hoe, want voetbal is een loopssport en je loopt er altijd weer veel af. Dat is jammer. Wel hoef ik maar weinig cardio te doen.

Pjaloon84

vroeger veel getennist, maar 't is wel een jaar geleden dat ik nog op een court gestaan heb...
en anders 1 à 3x per week gemiddeld 5km gaan lopen. en nog liefst van al als het regent!

Muay Thai en Golfsurfen, voorheen heel lang geklommen.

In me vrije tijd zwem ik 1x per week en probeer regelmatig aan wielrennen te doen als het mooi weer is.

Hardlopen en Krav Maga helaas door blessure,s de afgelopen jaren nog maar 1 training per dag dus eigenlijk alles net iets te weinig voor het mooie:sukkeltje:

Voetbal en kickboxen!!! eigenlijk te veel cardio, maar ach you like it or not

bodybuilding enkel,5xper week trainen vind ik meer dan voldoende,mijn vrouwtje heeft ook wat tijd en aandacht nodig hehe :)

Ik voetbal er best veel bij. Wel gewoon met vrienden dus niet op een club/vereneging.

Ja, Kickboksen

ik speel ook nog tennis op redelijk niveau, maar ben daar het laatste jaar mee aan het minderen om meer tijd te hebben om te eten en te trainen, want ik vind het toch moeilijk om dat te combineren als je probeert bij te komen.

schaken :thumbup:

Geen tijd en energie voor iets anders.

Voetbal, gelukkig. Teamsport is te vet.

Naast het vele eten/rusten/slapen van de BBing lifestyle hou ik wel van wat computeren :p

Terug
Naar boven