MuscleMeat

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Peiling Peiling Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?

• Totaal stemmers
    663
ik gooi met bomen en hamers en meer van dat soort ;)
Krachttraining is ter ondersteuning

Ik deed voetbal. Krachttraining was eerst ter revalidatie, toen ter ondersteuning. Ben nu gestopt met voetbal ivm kraakbeenproblemen in mijn knie en doe nu "BB" als hoofdsport.

Kitesurfen en soms hardlopen/fietsen. Kitesurfen is toch wel een van mijn passies.

ja paalzitten :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en een beetje rukken verders :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrouwen verslinden!.......

Ik deed de laatste jaren de gehele winter altijd aan skieen en dan niets aan krachttraining/BB. Dit word het eerste jaar sinds jaren dat ik niet ga(misschien hooguit 2 weken vakantie) en dus 'year round' krachttraining kan doen. Voetbal en skaten deed ik ook nog maar ben ik eigenlijk ook mee gestopt het is alleen nog maar krachttraining nu. Misschien word ik ooit nog een beest.

Ik ben vroeger ooit lang geleden begonnen met krachttraining ter ondersteuning van atletiek en worstelen.

Boksen,joggen,touwtje springen en fietsen.

duvel drinken

Donderdag's ga ik Turnen, voor de rest ben ik hardcore Counter-strike 1.6 gamer (competitief ) en jaaa dat is even véél en sport zoals schaken.... ;)

Schieten 12 meter klein kaliber..

Niet zo veel aan.... maar ja, het is er gezellig. Vroeger kwam ik daar alleen voor het goed kope bier, nu door bben alleen voor de gezelligheid!!!:)

nee, enkel bb

vroeger nog leren boksen

heb nu geen tijd meer om er nog andere sporten bij te nemen

Atletiek... dadelijk finale 800m op tv w00t:P

Terug
Naar boven