Fitness Seller

Dokter raad mij 10mg roaccutane aan per dag?

ben nu ook bezig met roa , beedje pech gehad borst en rug zitten helemaal onder (slachtveld)

40 mg neem ik ben nu in week 2 en heb een uitbraak , ik heb nog geen ervaring met kuren en roa maar ik lees op amerikaanse forums dat er bijna bij elke kuur 20tot 30 gram preventief wordt genomen tegen acne , er word alleen aangeraden geen c17 orals bij te nemen

meschien interesant om daar eens in te gaan snuffelen ofzo

eerst minimale dosis, heeft weinig nut gehad. Daarna maximale dosis, ook weinig nut gehad. Op je romp geven ze geen garantie.

En heb je ook je leverwaarden laten testen?

Dacht je echt dat tijdens t kuren jij puisten kan onderdrukken. Je kuurt man, direct gevolg van androgenen.

Stop met je kuur zal je zien dat t minder wordt.

Dacht jij dat je puisten NIET kan onderdrukken tijdens het kuren?? Het enige middel dat dit kan is Roa, en dat doet het erg goed. Jammer dat het hier nog zo vreemd is, in Amerika is dit HET middel om acne te voorkomen tijdens AS gebruik. Dit middel staat ook niet voor niks in het boek Anabolics...puur omdat dit het enige middel is dat ervoor zorgt dat je de acne kan voorkomen tijdens een kuur, de rest van de middelen doet helemaal niks als je er gevoelig voor bent.

Wel handig dat je dan toch al geprikt word voor je Roa, kan je gelijk zien hoe het met je lever gesteld is tijdens je kuur:D

En heb je ook je leverwaarden laten testen?
Yubz, ik heb om de zo veel tijd moeten prikken.
Was trouwens niet tijdens of na een kuur.

Dacht jij dat je puisten NIET kan onderdrukken tijdens het kuren?? Het enige middel dat dit kan is Roa, en dat doet het erg goed. Jammer dat het hier nog zo vreemd is, in Amerika is dit HET middel om acne te voorkomen tijdens AS gebruik. Dit middel staat ook niet voor niks in het boek Anabolics...puur omdat dit het enige middel is dat ervoor zorgt dat je de acne kan voorkomen tijdens een kuur, de rest van de middelen doet helemaal niks als je er gevoelig voor bent.
Ik heb niet echt positieve ervaring met Roa, wat ik zeg op mn romp bleven ze bestaan k*t puisten :mad:

Ik kuurde toen niet. Ik was toen 18 of 19 jr.....is dus 10 jr geleden.

Je hebt een goed punt, vaag me echt af of je kan bestrijden. Weet niet precies hoe talgklieren en roa werkt.

Nolva werkt anders he!

Ik ga het iig proberen. Ben enorm gevoelig voor acne tijdens de kuur. Ben nu bijna 4 maanden off en alles is weg...is elk jaar zo, tijdens het kuren echt veel last en daarna duurt het zo'n 3-4 maanden voordat het helemaal weggetrokken is. Als ik bij mn volgende kuur dus geen last krijg van acne kan ik met 100% zekerheid zeggen dat accutane het voorkomen heeft. Ik ben iig erg benieuwd.

om echt goede resultaten te boeken met roa dan moet je wel een bepaalde totale inname ervan binnenkrijgen...je moet dan wel heel veel dagen op 10mg roa zitten om die totale inname te bereiken...die totale hoeveelheid staat volgens mij op bijsluiter vermeld..

Ik ga het iig proberen. Ben enorm gevoelig voor acne tijdens de kuur. Ben nu bijna 4 maanden off en alles is weg...is elk jaar zo, tijdens het kuren echt veel last en daarna duurt het zo'n 3-4 maanden voordat het helemaal weggetrokken is. Als ik bij mn volgende kuur dus geen last krijg van acne kan ik met 100% zekerheid zeggen dat accutane het voorkomen heeft. Ik ben iig erg benieuwd.

Hier ben ik dan ook zeker benieuwd naar!
Met hoeveel kuren heb je hier dan wel last van gehad?

Eerste kuurtje niks, laatste 2 wel echt veel last van gehad.

• Topic Starter Topic Starter
eerst minimale dosis, heeft weinig nut gehad. Daarna maximale dosis, ook weinig nut gehad. Op je romp geven ze geen garantie.

Dacht je echt dat tijdens t kuren jij puisten kan onderdrukken. Je kuurt man, direct gevolg van androgenen.

Stop met je kuur zal je zien dat t minder wordt.

ik ben vier maanden gestopt met kuren en acné bleef gewoon, ik krijg weinig nieuwe maar de oude puisten van mijn vorige kuur die blijven gewoon.

zou toch willen dat het wat minderd, want ik wil geen littekens behouden

Laatst bewerkt:
ga het toch proberen op 10 mg en aan de hand van het resultaat miss verhogen naar 20mg. verder gebruik ik geen orals dus denk dat het geen overkill zou zijn voor mijn lever...

Ik zal wel effe proefkonijn gaan spelen :-)

Gewoon nu al beginnen gebruiken, ik doe het ook vanaf nu. En aub stop met advies geven 'onderhandelen'.. 'Stop je met de kuur zal et minder worden' = BS. Dan pas wordt het erg! Hormoonschommelingen!

om echt goede resultaten te boeken met roa dan moet je wel een bepaalde totale inname ervan binnenkrijgen...je moet dan wel heel veel dagen op 10mg roa zitten om die totale inname te bereiken...die totale hoeveelheid staat volgens mij op bijsluiter vermeld..

Klopt, maar AS gerelateerde acne is anders dan de puberale acne en zal dan ook veel minder nodig hebben, en sneller weggaan.

Gewoon nu al beginnen gebruiken, ik doe het ook vanaf nu. En aub stop met advies geven 'onderhandelen'.. 'Stop je met de kuur zal et minder worden' = BS. Dan pas wordt het erg! Hormoonschommelingen!

Sorry maar eeh ik heb na de kuur weinig tot geen last gehad van acne.

Tijdens de kuur is mn huid vetter gworden. Puisten waren niet te harden, niet normaal gwoon, deden pijn jonge wil je niet weten, bij de lichtste aanraking vloog ik door t plafon, t waren niet normale puisten maar soort van onderhuidse ontstekingen. Was gelukkig alleen op mn rug:D

Dit heb ik gehad in de laatste 3 weken van de kuur gehad. Na de kuur weinig last gehad van puisten, geloof t of niet die begonnen af te nemen.

Ik heb wel een dip(je) gehad na de kuur, wat emotioneler als normaal.

Veel suc6 igg met roa. Werkt t al? merk je er al wat van?

Sorry maar eeh ik heb na de kuur weinig tot geen last gehad van acne.

Tijdens de kuur is mn huid vetter gworden. Puisten waren niet te harden, niet normaal gwoon, deden pijn jonge wil je niet weten, bij de lichtste aanraking vloog ik door t plafon, t waren niet normale puisten maar soort van onderhuidse ontstekingen. Was gelukkig alleen op mn rug:D

Dit heb ik gehad in de laatste 3 weken van de kuur gehad. Na de kuur weinig last gehad van puisten, geloof t of niet die begonnen af te nemen.

Ik heb wel een dip(je) gehad na de kuur, wat emotioneler als normaal.

Veel suc6 igg met roa. Werkt t al? merk je er al wat van?

Mja dan heb je veel geluk of je bent een veteraan met een monsterlichaam die het allemaal gewoon is nu.. Want na mijn kuur ben ik een slagveld.. Begin er nog maar pas mee, ik zie wel of het veel uit maakt. Ik ga het op 20mg houden tijdens de kuur, als ik off ben duw ik hem naar 40mg en cruise ik tot het weg is.

Bizare shit hoor t voor t eerst Roa tijdens de kuur.

K heb gelukkig weinig last van na de kuur :D

In de kuur heb ik gelukkig ook geen puisten op mn gelaat, mn rug is klote :mad:

Ps in de kuur nooit nooit overtollig haar gaan harsen of scheren, daardoor is t bij mij verergerd

Bizare shit hoor t voor t eerst Roa tijdens de kuur.

K heb gelukkig weinig last van na de kuur :D

In de kuur heb ik gelukkig ook geen puisten op mn gelaat, mn rug is klote :mad:

Ps in de kuur nooit nooit overtollig haar gaan harsen of scheren, daardoor is t bij mij verergerd

Mja als je je beperkt tot DBB of andere 'fitnessfora' zal je dat idd weinig zien, maar in amerika is het alledaags.. Zoals GFG al aangaf.

op de bijsluiter staat er dat er geen vitamine A mag genomen worden tijdens roa.
ben momenteel bezig met de multivitamine van xxl, beste mee stoppen? of gewoon mee doorgaan aangezien ik maar 10mg roa neem per dag?

Lekker die multi laten staan.Vermijd het.A maak je normaliter niet aan,voeg je alleen toe.In voedsel is het minimaal,maar in sups is het vrij hoog gedossert

Terug
Naar boven