Fitness Seller

Dolby Digital Surround

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Hey mensen,

Binnenkort is het zo ver, ik ga in een flatje op mezelf wonen samen met een maat... Maar nu wil ik graag, aangezien ik graag films kijk in de woonkamer een mooie dolby digital surround of dolby surround set hebben.. Het liefst wil ik deze dan ook aansluiten op mijn pc door middel van een videokabel en een geluidskabel (met wss een nieuwe geluidskaart, dolby)
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten, hebben jullie aanraders?

Laatst bewerkt:
hoe dik is je portemonee? ;)

komt goed geluid uit budgetboxen van logitech
creative soundworks is ook erg goed (beter)
en als je wilt investeren (b& o)

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij heb jij het over een dolby set voor bij de computer, ik wil hem dus wel in de kamer hebben staan voor de duidelijkheid.. Of bedoelde je dat ook?..

Maar ik zoek dus idd een beetje cheape maar toch redelijk degelijke boxen, zijn er vast wel te vinden, niet?

Neem een versterker met DTS, dat klinkt echt wel mooi!

Hangt helemaal van je budget af. Ik zou een dikke receiver kopen en een goede set speakers. Dus niet zo'n home cinema-setje.:D

Dikke receiver en speakers kan ik wel kopen van een bekende, is installateur/geluids/lichttechnicus of hoe je dat noemt.. Wss kan ik dit voor een vriendelijke prijsje doen, voor een dolby set zal ik gewoon moeten betalen...
Het budget blijft een studentenbudget, zal niet de duurdere merken kunnen veroorloven... Die bekende weet dat en bied bij dus wss iets goeds aan voor een schappelijke prijs, daar kan ik gerust van op aan..

Dus volgens jullie beter dat doen dan een 'goedkopere' dolby set?

Koop twee maal Kef iQ3 met een vette receiver. Als je meergeldt hebt kan er een sub bij maar overweeg dan zeker de iQ5!

Najah, wat het zal zijn... Die gast koopt van alles in, bouwt op allerlei plaatsen geluid/stroom/licht in.. Als hij zegt dat hij nog wel een mooie versterker heeft liggen, dan zal het echt wel wat zijn... Maar het is dus de overweging tussen dat nemen (wat wel goed zal zijn, weet nog niet wat) en het kopen van een dolby digital surround set

Koop twee maal Kef iQ3 met een vette receiver. Als je meergeldt hebt kan er een sub bij maar overweeg dan zeker de iQ5!

Je moet maar van Kef houden, zelfs de Reference-serie vind ik niet te pruimen :D .

Van scherp naar meer wollig klinkende merken: Yamaha, Pioneer, Denon, Marantz. Speakers is ook een aparte keuze, hangt helemaal van je smaak af ;) .

Je moet maar van Kef houden, zelfs de Reference-serie vind ik niet te pruimen :D .

Van scherp naar meer wollig klinkende merken: Yamaha, Pioneer, Denon, Marantz. Speakers is ook een aparte keuze, hangt helemaal van je smaak af ;) .

Jij bent ook verwendt :p .

mja, hangt van heel veel factoren af hoor :D
Maar een enigszins goede geluidskaart is wel onontbeerlijk, evenals de goede plaatsing en afstelling van je systeem.

Ik vind zaken als dolby surround beetje overrated.

Geef hetzelfde geld uit aan een goede stereoset en je filmpje is echt wel een stuk beter.

Als je echt dikke centen hebt, is een surround installatie te overwegen.

Terug
Naar boven