XXL Nutrition

Domino

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Wie heeft deze film al gezien??
Ik ben er gister heen geweest, wat een masterpiece zeg.

http://www.dominomovie.com/

Het gaat over 3 premie jagers.. echt een super goede film.
Mickey rourke speelt er in, macey gray heeft een bij rol, keira knightley?, christoffer walken en nog een aantal bekende gezichten.
Die film is als een soort clip opgenomen. Het filmen heeft iets weg van naturalbornkillers en een beetje van 3 kings. Geproduceerd door de producer van Donnie Darko dacht ik..

heb de ondertiteling nodig bro!!

Kijkt wat prettiger :D

Maar aanrader dus?

zag voorstukjes, dus weer eens een leuke bioscoop film, dat is lang geleden. Weet ik waar ik dit weekend zit :)

gave film denk ik ja

• Topic Starter Topic Starter
die film IS THE BOMB?@!#?!@#?#@! ik was zo onder de indruk er van!
Ik heb geen ondertitel helaas.. had hem ind e bios gezien, maar die film... shit. THE BOMB! Dit moet je inde bios zien. Zo mooi gemonteerd.

Ik ga der zeker heen, had al veel positieve verhalen erover gehoord, en nu hier opnieuw. Ga hem zeker in dezer dagen in de bios bekijken, is de film trouwens een beetje 'vrouw/vriedin' proof?

ja was een goede fil maar wel heel veel extra informatie en allerlei verhalen door elkaar. werd steeds gekker om te kunnen blijven volgen

Guido20 zei:
Ik ga der zeker heen, had al veel positieve verhalen erover gehoord, en nu hier opnieuw. Ga hem zeker in dezer dagen in de bios bekijken, is de film trouwens een beetje 'vrouw/vriedin' proof?

ikben met me vriendin geweest. ze vond het leuker als ik

Die montagesT is een punt van discussie. Sommigen vinden het prachtig, anderen kunnen er niet naar kijken. Ik ga deze film zeker checken, vond de vorige film van de regisseur ook goed (Man on Fire,zelfde sT)

Terug
Naar boven