MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Zien jullie nou wel dat ik goed zat met Z1000...
Maar ja omdat ik in het begin een beetje op hem liep te haten leek het misschien dat ik hem er te hard uit wilde, maar de hint had ik echt zo gezien.

Ik veronderstel dat we maandag terug beginnen. Met of zonder nieuwe spelleider!

Ik zou de laatste dag bijna Sanca stemmen omdat ik dacht dat Woopy er uit gegaan was :p

Domdomdom...

Door die Atlas stone.

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 15:46 ----------

Oja, van de 1507 posts zijn er 166 van mij. Beetje actief geweest :roflol:

Van mij zijn er slechts 80 :mad:

Ik veronderstel dat we maandag terug beginnen. Met of zonder nieuwe spelleider!

Er lijkt niet echt een nieuwe spelleider klaar te staan om iets te organiseren. Er zijn er nu natuurlijk wel redelijk gespeeld de laatste tijd en ff een rustperiode kan geen kwaad :)

Btw, ik kijk hier niet altijd in deze forumsectie dus als al er een nieuw spel komt moet je maar contacteren.

Er lijkt niet echt een nieuwe spelleider klaar te staan om iets te organiseren. Er zijn er nu natuurlijk wel redelijk gespeeld de laatste tijd en ff een rustperiode kan geen kwaad :)

Btw, ik kijk hier niet altijd in deze forumsectie dus als al er een nieuw spel komt moet je maar contacteren.

Hier gewoon een linkje plaatsen ook.
Dan zien de meeste het wel.

Als er geen spelleider gevonden wordt, kiest iedereen gewoon zelf zijn rol en schrijft iedereen zelf zijn verhalen!

Zooo veel hints en zo weinig opgelost, jullie zijn echt dom :D

:roflol:

Eigenlijk was het wel mooi geweest als de cults als laatste zet niet een burger maar Weightboy de kip er hadden uitgestemd, zodat we die konden frituren en opeten :D

Zou graag spelleider zijn maar te weinig tijd :(

Klopt. De spelers worden idd steeds meer ervaren en daardoor wordt het ook een stuk lastiger spelen. Al waren dit potje Penose en Whami vrij inactief en dat vind ik als cult zijnde niet zo netjes spelen.

Heb hier al mijn zegje over gedaan....

Ik zou de laatste dag bijna Sanca stemmen omdat ik dacht dat Woopy er uit gegaan was :p

Domdomdom...

Door die Atlas stone.

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 15:46 ----------

Van mij zijn er slechts 80 :mad:

Aight Woopy :)

Ik twijfelde tussen jou en Woopy :P

Jullie denken dat jullie de enige zijn die zo'n steentje kunnen optillen! Jammer zeg.

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 19:42 ----------

Klopt. De spelers worden idd steeds meer ervaren en daardoor wordt het ook een stuk lastiger spelen. Al waren dit potje Penose en Whami vrij inactief en dat vind ik als cult zijnde niet zo netjes spelen. Daarnaast waren er ook een hoop burgers die inactief waren en ja dan houdt het snel op.

Een ander nadeel is dat burgers elkaar moeten zien te overtuigen met argumenten en die argumenten die moeten ze altijd kenbaar maken, anders kan je immers nooit iemand overtuigen. Het probleem daarbij is, is dat de cults dit ook gewoon lezen en hierop in kunnen spelen.
In principe hadden de burgers gewoon een goede kans om dit potje te winnen gezien de rolverdeling alleen hadden we de pech dat zowel de powerlifter als de zelfmoordterrorist in een vroeg stadium vermoord werden en de jood wel het einde haalde.

Als cult zijnde dacht ik regelmatig "nu even niks zeggen". Na die hint van die clown leek iedereen te weten dat ik (alweer:D) slecht was maar deed er niemand wat mee!

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik voel een leegte. Kleuren zijn opeens dof, smaken zijn flets en geluiden klinken zo stil. Geen puzzels meer om op te lossen en geen verwijten meer om te maken :(

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik voel een leegte. Kleuren zijn opeens dof, smaken zijn flets en geluiden klinken zo stil. Geen puzzels meer om op te lossen en geen verwijten meer om te maken :(

Los dit dan op mong**l!
Op een dag had boer Sjarel 2 kisten vol citroenen. 45 in elke kist. Op een dag kwam de postbode niet langs, en toch stond de tv ineens op VTM. Hoe oud is zijn vrouw?

Los dit dan op mong**l!
Op een dag had boer Sjarel 2 kisten vol citroenen. 45 in elke kist. Op een dag kwam de postbode niet langs, en toch stond de tv ineens op VTM. Hoe oud is zijn vrouw?

Aha een strikvraag! Boer Sjarel kon geen vrouw krijgen vanwege zijn lelijke kop dus hij zocht zijn plezier in een schaap.

Terug
Naar boven