IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oja, van de 1507 posts zijn er 166 van mij. Beetje actief geweest![]()

Ik veronderstel dat we maandag terug beginnen. Met of zonder nieuwe spelleider!

Er lijkt niet echt een nieuwe spelleider klaar te staan om iets te organiseren. Er zijn er nu natuurlijk wel redelijk gespeeld de laatste tijd en ff een rustperiode kan geen kwaad
Btw, ik kijk hier niet altijd in deze forumsectie dus als al er een nieuw spel komt moet je maar contacteren.
Ik veronderstel dat we maandag terug beginnen. Met of zonder nieuwe spelleider!

Ik zou de laatste dag bijna Sanca stemmen omdat ik dacht dat Woopy er uit gegaan was![]()

Pok Pok pokpokpokpok
Pok
Pok
Pokkiepok*
*= (vrij vertaald uit het Kips)wat een geweldig verhaal, ga helemaal stuk hier
Jij hebt anders ook weinig zinnige posts gemaakt dit spelletje!
Klopt. De spelers worden idd steeds meer ervaren en daardoor wordt het ook een stuk lastiger spelen. Al waren dit potje Penose en Whami vrij inactief en dat vind ik als cult zijnde niet zo netjes spelen.
Ik zou de laatste dag bijna Sanca stemmen omdat ik dacht dat Woopy er uit gegaan was
Domdomdom...
Door die Atlas stone.
---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 15:46 ----------
Van mij zijn er slechts 80![]()
Klopt. De spelers worden idd steeds meer ervaren en daardoor wordt het ook een stuk lastiger spelen. Al waren dit potje Penose en Whami vrij inactief en dat vind ik als cult zijnde niet zo netjes spelen. Daarnaast waren er ook een hoop burgers die inactief waren en ja dan houdt het snel op.
Een ander nadeel is dat burgers elkaar moeten zien te overtuigen met argumenten en die argumenten die moeten ze altijd kenbaar maken, anders kan je immers nooit iemand overtuigen. Het probleem daarbij is, is dat de cults dit ook gewoon lezen en hierop in kunnen spelen.
In principe hadden de burgers gewoon een goede kans om dit potje te winnen gezien de rolverdeling alleen hadden we de pech dat zowel de powerlifter als de zelfmoordterrorist in een vroeg stadium vermoord werden en de jood wel het einde haalde.
) slecht was maar deed er niemand wat mee!Jullie denken dat jullie de enige zijn die zo'n steentje kunnen optillen! Jammer zeg.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik voel een leegte. Kleuren zijn opeens dof, smaken zijn flets en geluiden klinken zo stil. Geen puzzels meer om op te lossen en geen verwijten meer om te maken![]()
Los dit dan op mong**l!
Op een dag had boer Sjarel 2 kisten vol citroenen. 45 in elke kist. Op een dag kwam de postbode niet langs, en toch stond de tv ineens op VTM. Hoe oud is zijn vrouw?