- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was een geit, maar close enough.
En je bent de verwijten vergeten.
Riep je mij?Het was een geit, maar close enough.
En je bent de verwijten vergeten.

neu
Hehe. Als het niet zo ver was had ik mezelf graag een keer voor lul gezet.

Sanca is volgens mij hoofdneger want hij heeft een baard en is dus best mannelijk.

Kan eventueel wel mijn wo2 concept beter uitwerken.
Ipv 2 groepen tegen elkaar
2 groepen tegen,elkaar en een burgergroep die mag bepalen bij welke kant ze meer symphatie voelen en daarvoor lichtelijk kunnen meespelen.telt niet natuurlijk maar mag wel
Anyway, ik moet zeggen dat ik de laatste spelletjes het organiseren wel leuker vond dan het meespelen. Aangezien voldoende spelers vinden nooit een probleem is, wil ik nog wel eens nadenken over een nieuw spel. Maar dan wil ik het wel wat specialer maken en goed doordenken. Zorgen dat de burgers een iets betere kans maken en dat er ook genoeg interactie inzit om het boeiend te houden. Wat mid-day events zoals vorige keer met dat jachtgeweer waarmee de powerlifter zichzelf toen liet afknallen kunnen er dan ook in.
Maar ik wil het sowieso wel overzichtelijk en clean houden. Dus even brainstormen. Ik laat nog wel iets weten als ik een concreet idee heb. Maandag beginnen moet haalbaar zijn lijkt me![]()

Kan eventueel wel mijn wo2 concept beter uitwerken.
Ipv 2 groepen tegen elkaar
2 groepen tegen,elkaar en een burgergroep die mag bepalen bij welke kant ze meer symphatie voelen en daarvoor lichtelijk kunnen meespelen.telt niet natuurlijk maar mag wel