- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genitivus.Dat is uit de tijd dat er nog naamvallen bestonden. 2e naamval bezittelijk (net zoals in het Duits).
Net zoals Koninkrijk der Nederlanden. Dus ook het bos van de hertog, etc.
Suggereer je nu dat onze relatie niet meer platonisch is?Ik vraag me eigenlijk af of er platonische relaties bestaan tussen mannen en vrouwen (hetero), of dat we gewoon alsof doen om maar maatschappelijk oke te zijn.
En Den Haag dan? Zelfde laken?
Ja, ben jij Belg of zo?
Ik vraag me eigenlijk af of er platonische relaties bestaan tussen mannen en vrouwen (hetero), of dat we gewoon alsof doen om maar maatschappelijk oke te zijn.
Ik denk voor mannen wel. HihiIk vraag me eigenlijk af of er platonische relaties bestaan tussen mannen en vrouwen (hetero), of dat we gewoon alsof doen om maar maatschappelijk oke te zijn.
Niet alleen voor mannen. Heb nooit begrepen waarom het niet zou kunnen.

Veel mannen ontberen mentale kracht. Waarvan de typetjes die na twee bier "zuipuh neukuh wijfuh" scanderen tegen elkaar de meest zichtbare zijn.Niet alleen voor mannen. Heb nooit begrepen waarom het niet zou kunnen.![]()
Maar dat bedoe ik dus; de mentale kracht ervoor hebben wil dan zeggen dat je je willpower inzet om je primaire drang te maskeren? Of hoe moet ik dat zien?
Dat impliceert toch één partij meer wou?
Al mijn relaties zijn platonisch (behalve die met mijn rechterhand).Suggereer je nu dat onze relatie niet meer platonisch is?
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel en binnen de evolutie / survival of the fittest zouden dat soort mensen (of dieren) die die primaire drang missen dan ook uitsterven. Net zo als dat er homoseksuelen zijn, die zich niet aangetrokken voelen tot het andere geslacht wat vanuit de biologie essentieel is om je voort te planten (althans, je kunt je alsnog wel voortplanten natuurlijk) en je soort in stand te houden.Maar dat bedoe ik dus; de mentale kracht ervoor hebben wil dan zeggen dat je je willpower inzet om je primaire drang te maskeren? Of hoe moet ik dat zien?
Instincten. Gewoon jezelf afrukken zo nu en dan en tevreden terugkijken op hetgeen je samen hebt en niet laten verknallen.Maar dat bedoe ik dus; de mentale kracht ervoor hebben wil dan zeggen dat je je willpower inzet om je primaire drang te maskeren? Of hoe moet ik dat zien?
Dit is zeker wel een belangrijke toevoeging