XXL Nutrition

Domme vragen bestaan niet.

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 720
  • Weergaven 42K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Vooral uw vreemde vragen waar je niet zo snel een antwoord op kunt vinden.

Ik trap af met: Wat doe de bomontmantelaar van de explosievenopruimingsdienst als er geen explosieven op te ruimen zijn?
DBB'en, just like the rest of us.
 
Nog eentje dan.

Dient een retorische vraag altijd onbeantwoord te blijven?

Best een goeie vraag eigenlijk, hoort die vraag wel in dit topic thuis?
 
Als het vandaag 0 graden is en morgen is het twee keer zo koud, hoeveel graden is het dan?
 
Of was de vraag retorisch? Want dan had ik vermoedelijk niet moeten antwoorden :roflol:
 
Als het vandaag 0 graden is en morgen is het twee keer zo koud, hoeveel graden is het dan?
Koud is subjectief en je hebt de eenheid niet gespecificeerd. (Alleen graden Kelvin zou een ratio-variabele zijn, waarbij twee keer een zo hoge temperatuur nog steeds 0 is.)
 
Waarom gaat de tijd naar voren en niet naar achteren?
 
Dat had ik niet verwacht.
Explosieven Opruimingsdienst Defensie
De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) identificeert explosieven en ruimt deze. Dit gebeurt ruim 2.500 keer per jaar. Het gaat om conventionele explosieven, vooral uit de Tweede wereldoorlog, en geïmproviseerde explosieven. Dit doet de EOD op het land en op en in het water. Zowel in Nederland als in de missiegebieden.
 
Als je 0°C bedoelt en met twee keer zo koud, de helt zo warm dan kom je uit op ongeveer -136°C.
Ja hallo, je mag helegaar niet omzetten naar graden Kelvin en dan weer terug.
 
Ja hallo, je mag helegaar niet omzetten naar graden Kelvin en dan weer terug.
Dat boeit niet, of je nou in Fahrenheit, Celcius of Kelvin rekent of een graad anders definieert, je kunt nog steeds de helft nemen t.o.v. het absolute nulpunt.
 
Back
Naar boven