- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Kun je je nog goed herinneren zeker?Graden Kelvin is ergens in de jaren 60 afgeschaft en sindsdien is het Kelvin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je je nog goed herinneren zeker?Graden Kelvin is ergens in de jaren 60 afgeschaft en sindsdien is het Kelvin.
Klopt, we zijn beiden ten onrechte geroyeerd. (...infaam en abject!) Dat schept een band.Volgens mij mag hij nog niet iemand vertegenwoordigen, uiteraard mag hij wel adviseren.
Een egoist zou juist eerlijk met anderen om moeten gaan omdat wat goed is voor anderen ook het beste is voor hemzelf, en alleen kan hij niet eens overleven. Bovendien verliest uitbuiting in game theorie op evolutionaire schaal van vrijwillige samenwerking. Een uitbuitende psychopaat kan alleen z'n gang gaan zolang hij ongehinderd van slachtoffer tot slachtoffer kan blijven bewegen. Misschien vinden we daar ons antwoord.Mensen zijn nou eenmaal egoïstisch en stellen eigen belang boven dat van een ander of vinden zichzelf belangrijker (niet helemaal een antwoord op je vragen, wel deels). De vraag is ook maar wat 'normaal' is. Is dat een of ander wereldwijd of landelijk gemiddelde. Iets wat opgelegd is (wetten) of sociaal geacht wordt (normen, waarden, standaarden, cultuur)?
Als wapens vrij verkrijgbaar zijn en wapenbezit toegestaan zou zijn, zouden deze ook in handen van mensen met verkeerde bedoelingen kunnen komen. Daarnaast zullen mensen deze gaan hanteren wanneer zij uit emotie handelen en zal daarbij geweld gehanteerd worden dat als buiten proportioneel wordt beschouwd.
Pfoe religie staat vol symboliek rond links/rechts, linker en rechter handen (van god).Geen idee. Wat versta jij dan onder links/rechts in religieuze context?
En in occultisme https://nl.wikipedia.org/wiki/Links-_en_rechtshandig_padMatthew 25:31-46 World English Bible (WEB)
31 “But when the Son of Man comes in his glory, and all the holy angels with him, then he will sit on the throne of his glory. 32 Before him all the nations will be gathered, and he will separate them one from another, as a shepherd separates the sheep from the goats. 33 He will set the sheep on his right hand, but the goats on the left. 34 Then the King will tell those on his right hand, ‘Come, blessed of my Father, inherit the Kingdom prepared for you from the foundation of the world; 35 for I was hungry and you gave me food to eat. I was thirsty and you gave me drink. I was a stranger and you took me in. 36 I was naked and you clothed me. I was sick and you visited me. I was in prison and you came to me.’
37 “Then the righteous will answer him, saying, ‘Lord, when did we see you hungry and feed you, or thirsty and give you a drink? 38 When did we see you as a stranger and take you in, or naked and clothe you? 39 When did we see you sick or in prison and come to you?’
40 “The King will answer them, ‘Most certainly I tell you, because you did it to one of the least of these my brothers,[a] you did it to me.’ 41 Then he will say also to those on the left hand, ‘Depart from me, you cursed, into the eternal fire which is prepared for the devil and his angels; 42 for I was hungry, and you didn’t give me food to eat; I was thirsty, and you gave me no drink; 43 I was a stranger, and you didn’t take me in; naked, and you didn’t clothe me; sick, and in prison, and you didn’t visit me.’
44 “Then they will also answer, saying, ‘Lord, when did we see you hungry, or thirsty, or a stranger, or naked, or sick, or in prison, and didn’t help you?’
45 “Then he will answer them, saying, ‘Most certainly I tell you, because you didn’t do it to one of the least of these, you didn’t do it to me.’ 46 These will go away into eternal punishment, but the righteous into eternal life.”
Ik denk minder, wat het zal z'n werking wat verliezen.Wanneer vergif over de houdbaarheidsdatum gaat, wordt het dan giftiger of minder giftig?
Arminius is geen mod meer, dus verplaatst helemaal niets.Als het een ietwat aparte vraag is maar je stelt die voor een vriend.
Mag dit hier of verplaatst @Arminius die dan naar een ander topic?
Als het een ietwat aparte vraag is maar je stelt die voor een vriend.
Mag dit hier of verplaatst @Arminius die dan naar een ander topic?
Nu eet ik jullie volledige familie op met wat boontjes en een chianti.Arminius is geen mod meer, dus verplaatst helemaal niets.
Prima challenge voor het mod team.Wanneer vergif over de houdbaarheidsdatum gaat, wordt het dan giftiger of minder giftig?

Ik smaak best naar Chianti op zich hoor.Nu eet ik jullie volledige familie op met wat boontjes en een chianti.
![]()
Koud is subjectief en je hebt de eenheid niet gespecificeerd. (Alleen graden Kelvin zou een ratio-variabele zijn, waarbij twee keer een zo hoge temperatuur nog steeds 0 is.)
Wanneer vergif over de houdbaarheidsdatum gaat, wordt het dan giftiger of minder giftig?

Ik moest even denken, maar je hebt gelijk. Er bestaat geen jaar 0. Dus het jaar 1 werd voorafgegaan door het jaar -1. Dus het jaar 1 was het eerste jaar van het eerste decennium en het jaar 2021 is dus het eerste jaar van een nieuw decennium.Waarom beschouwen we afgelopen 1 januari als het begin van een nieuw decennium terwijl 2020 eigenlijk het laatste jaar van het tweede decennium van deze eeuw is.
0 Rankine is gelijk aan 0 Kelvin (absolute nulpunt), dus dat maakt niet uit. Het enige verschil is hoeveel een graad is; hierbij staat Rankine tot Kelvin zoals graden Fahrenheit tot graden Celsius.
Elk jaar begint een nieuw decennium..Waarom beschouwen we afgelopen 1 januari als het begin van een nieuw decennium terwijl 2020 eigenlijk het laatste jaar van het tweede decennium van deze eeuw is.
Scherp.