- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Modeverschijnsel tegenwoordig. handschoentjes en beltWaarom draagt men een belt bij een oefening als lat pulldown met 32kg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Modeverschijnsel tegenwoordig. handschoentjes en beltWaarom draagt men een belt bij een oefening als lat pulldown met 32kg?
Been biceps?Ja zo ken ik er ook nog wel 1.
Waarom doe je na een legpress een bicep flex??
van de week @Basic fit..Ja zo ken ik er ook nog wel 1.
Waarom doe je na een legpress een bicep flex??

Waren ze bezig met de Rich Piana 8 uur lange arm training ofzo voor een tiktok fucking video??van de week @Basic fit..
2 knaapjes constant aan het curlen, zegt de één. we zijn al 2 uur an het trainen en moeten nog half uur.
(trainen was meer UB shake en lame curl)

Nee tuurlijk niet (voor types als ons wel gekunt natuurlijk).
Ow sorry... ik had bb rows gedaan... maar omdat mijn taille 82cm is .... voel ik nauwelijks steun bij het brachen en als ik rechtop ga staan voel ik de belt, helemaal niet meer.Waarom draagt men een belt bij een oefening als lat pulldown met 32kg?
skinny dudes met wel droge armen, normaal formaat met GymShark shirt maat S. dan lijkt het nog wat van dichtbijWaren ze bezig met de Rich Piana 8 uur lange arm training ofzo voor een tiktok fucking video??![]()
![]()
skinny en gespierd telt niet vind ik.skinny dudes met wel droge armen, normaal formaat met GymShark shirt maat S. dan lijkt het nog wat van dichtbij

Vroeger noemde we dat " gespierde spijkers " (denk alleen in de bouwwereld bekent)skinny en gespierd telt niet vind ik.
Dat hetzelde dat een vrouw zegt dat ze grote t**ten heeft terwel ze gewoon bagger vet is.![]()
Zo noemt mijn vrouw mijn zoon.Vroeger noemde we dat " gespierde spijkers " (denk alleen in de bouwwereld bekent)

Bedoel je skinny en buikspieren telt niet?skinny en gespierd telt niet vind ik.
Dat hetzelde dat een vrouw zegt dat ze grote t**ten heeft terwel ze gewoon bagger vet is.![]()
Abs on a skinny dude is like big tits on a fat chick. They don't count.
fixed4you
Nope komt me heel bekend voor.Vroeger noemde we dat " gespierde spijkers " (denk alleen in de bouwwereld bekent)
Dat dus.Bedoel je niet skinny en buikspieren telt niet?
Volgens deze.
Ik heb geen idee of dat uit de bouwwereld komt. Zou best kunnen.Vroeger noemde we dat " gespierde spijkers " (denk alleen in de bouwwereld bekent)
mooie tijden ook wel) London: LondenBestaat er een stad met een Engelstalige naam waarvoor we een Nederlandstalige schrijfwijze gebruiken?
Paris: Parijs
Wien: Wenen
Lisboa: Lissabon
etc.

trottoir - stoepBestaat er een stad met een Engelstalige naam waarvoor we een Nederlandstalige schrijfwijze gebruiken?
Paris: Parijs
Wien: Wenen
Lisboa: Lissabon
etc.