MuscleMeat

Donderdagavond Koppen xl

tijd , zender? zou wel fijn zijn he

Zal idd een heruitzending zijn. Tv zender heet tegenwoordig trouwens: "Eén"

als het al is geweest iemand een youtube linkje?

haha dan bencht die daar 80kg en zeggen ze 20kg

• Topic Starter Topic Starter
Haha , dokter en hij ziet niet dat dit photoshop is :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Trust me! I'm a doctor :D

Heb net de reportage bekeken en het is niet dezelfde als wat ik op de voorstukjes heb gezien . Zeker kijken dus . Het gaat over een kerel die ze volgen bij zijn kuur

Haha , dokter en hij ziet niet dat dit photoshop is :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

haha dat stukje herinner ik mij nog. Die k*tdokter met z'n zelfgenoegzaam lachje... Elke enigzins verstandige idioot ziet dat dit niet echt kan zijn.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Heb net de reportage bekeken en het is niet dezelfde als wat ik op de voorstukjes heb gezien . Zeker kijken dus . Het gaat over een kerel die ze volgen bij zijn kuur

en maakt hij dan de gains van zijn leven?

Aldus de presentator: 'Hoe makkelijk het kan zijn om met een mooi lijf te pronken.'

Hij heeft echt géén idee waar hij het over heeft.

haha dat stukje herinner ik mij nog. Die k*tdokter met z'n zelfgenoegzaam lachje... Elke enigzins verstandige idioot ziet dat dit niet echt kan zijn.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

en maakt hij dan de gains van zijn leven?

Van wat ik gezien heb heeft hij een zwaar abercrombie & fitsch fysiek . Geen v-shape ofzo :)

Als ze hun overbetaalde gear laten zien aan de de dokter liggen er ook ampullen B12 depot bij. Echt het slechtste stukje journalistiek dat de VRT ooit heeft gemaakt.
K heb ze een beleefde mail gestuurd na de eerste uitzending van die reportage over hun compleet ongegronde en ongenuanceerde kijk op de materie en hun enkele artiekels over HRT en n link naar Bigger stringer faster doorgegeven. Het enige wat ik terug kreeg is een mail met dank u voor uw feedback.

Als ze hun overbetaalde gear laten zien aan de de dokter liggen er ook ampullen B12 depot bij. Echt het slechtste stukje journalistiek dat de VRT ooit heeft gemaakt.
K heb ze een beleefde mail gestuurd na de eerste uitzending van die reportage over hun compleet ongegronde en ongenuanceerde kijk op de materie en hun enkele artiekels over HRT en n link naar Bigger stringer faster doorgegeven. Het enige wat ik terug kreeg is een mail met dank u voor uw feedback.

is dat geen auto default bericht?:roflol:

Pff irritant die domme reportages. Altijd weer dezelfde extreme foto's van acne, of gefotoshopte bodybuilders. Valt me mee dat er geen shot van mike mattarazzo of greg valantino tussen zit...

Zoals de meeste drugs zal ook AAS nooit positief in het nieuws komen.

Zoals de meeste drugs zal ook AAS nooit positief in het nieuws komen.

positief hoeft het ni perse in het nieuws te komen.
Realistischer daarentegen is wel nodig, bvb getuige de idiote quote uit de reportage: "sommigen kiezen er voor naar zo een middeltjes te grijpen ipv hard te werken in de gym" (was trouwens ook van die dokter als ik me ni vergis).

Terug
Naar boven