XXL Nutrition

Donderdagavond Koppen xl

150885124_399caba895.jpg

het origineel trouwens even van die gesoepte foto van die dokter.

Laatst bewerkt:
Opa bencht meer als ik.

positief hoeft het ni perse in het nieuws te komen.
Realistischer daarentegen is wel nodig, bvb getuige de idiote quote uit de reportage: "sommigen kiezen er voor naar zo een middeltjes te grijpen ipv hard te werken in de gym" (was trouwens ook van die dokter als ik me ni vergis).

Zo idioot is die uitspraak niet vind ik, bij een hééééééééél groot deel van de mensen die kuren is dit van toepassing :rolleyes: Of hoe zou je anders die kurende fags van 70kg zonder deftig voedingsschema en zonder x aantal jaar getraind te hebben omschrijven? En zo zijn er volgens mij meer dan écht gespierde mensen met een topfysiek die met verstand en verantwoord kuren.

Laatst bewerkt:
Zo idioot is die uitspraak niet vind ik, bij een hééééééééél groot deel van de mensen die kuren is dit van toepassing :rolleyes: Of hoe zou je anders die kurende fags van 70kg zonder deftig voedingsschema en zonder x aantal jaar getraind te hebben omschrijven? En zo zijn er volgens mij meer dan écht gespierde mensen met een topfysiek die met verstand en verantwoord kuren.
idd +100000000
in mijn gym zijn er genoeg fags die 70a75kg die diana's snoepen is een beetje een rage zelf waar ik train

het idiote (vind ik) aan die quote is dat het uberhaupt laat uitschijnen dat door te kuren die mensen waarover jij het hebt van 70kg plots ik weet niet wat gaan worden en dat kuren een banaal iets is.

Hallo, ik ben Diego.

Ik weeg 60kg en kuur.
Ik train mijn benen al met voetbal en doe elke dag borrrsssst, buik en biceps.
Ik wil na het kuren 75kg wegen.

Doei!

Ik heb het juist gezien, moet goed spul zijn dat hij had, bankdrukken van 100 kg naar 225 kg in 6 weken :eek!:

Jammer dat ze hem niet 2 maanden later hebben getoond.

schandalig slechte reportage..
waarom kunnen ze nu niet gewoon een reëel beeld laten zien ipv weer met overdreven bs uit te pakken..
riooljournalistiek
die gast met alle respect.. wat was die juist allemaal aan 't nemen? Wat was de officiële doodsoorzaak?

rip

die diego zal nu wel bekend staan als gebruiker in zijn voetbalploeg imo

schandalig slechte reportage..
waarom kunnen ze nu niet gewoon een reëel beeld laten zien ipv weer met overdreven bs uit te pakken..
riooljournalistiek
die gast met alle respect.. wat was die juist allemaal aan 't nemen? Wat was de officiële doodsoorzaak?

indd ze zeggen nergens wat de doodsoorzaak is...

edit: in het filmpje zeggen ze dat de officiele doodsoorzaak een cocktail is van groeihormonen en anabolen...so be it ma dan heeft hij toch iets mis gedaan.

Laatst bewerkt:
haha wat een kuur steekt die voetballer:roflol::roflol::roflol:primo,deca,clen,winny en dat voor 6 weken lang, dit is tog gelogen???haha de media overdrijven.
ben wel blij dat ze geen supplementen hebben laten zien

Terug
Naar boven