MuscleMeat

tricep koppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met 72kg heb je nog niet veel massa. Ga eerst jaren massa bouwen voor je je druk maakt wat voor of achter zou lopen
Gewicht zegt niet alles bull, ik ken een gast en hij weeg 69kg en is oprecht een beest, hij is niet lang maar je hoeft geen 100 kilo te wegen om er groot uit te zien geloof me

Gewicht zegt niet alles bull, ik ken een gast en hij weeg 69kg en is oprecht een beest, hij is niet lang maar je hoeft geen 100 kilo te wegen om er groot uit te zien geloof me
In dit geval wel, aangezien TS beginner is en geen IFBB Pro -75KG

Ben ik ook, al 40 jaar. Eeuwige beginner.

dit is mijn topic
Die heb je bij de vleet. Skinny-fatte kale mannetje die met hoge stemmetjes (terwijl ze hun lat pulldown setjes met 30kg onderbreken) beweren dat ze een Harley hebben gehad en in de bouw met cementzakken van 100kg hebben gesjouwd.

Ik denk dat het meeste al gezegd is en zo te zien slaat te verveling toe

Voor de liefhebbers
EMG https://forum.bodybuilding.nl/topics/emg-studies-spiergroepen-vs-oefeningen.72081/
MRI https://forum.bodybuilding.nl/topics/beste-oefening-voor-lateral-head-triceps.244392/#post-4894437

Verder moet je in de gaten houden dat wat de lange kop betreft deze alleen echt aan bod komt als de belasting hoog is. Bij laag gewicht nemen de laterale en mediale kop het snel over.
Dan heb je nog steeds eigenwijze gasten die beweren dat Triceps pressdowns niks doen.

Press down (dus de variant die sommigen als cheaten zien) heeft als je naar massa kijkt wat mij betreft de voorkeur boven “strikte” extensions

Prima hybride press/extension. 1 advies, gebruik een spotter zodat de oefening niet eindigt in een nosebreaker😁

Ik doe zelf ook na chestday Max 2 tricep oefeningen en dan ga ik echt tot falen! Als je borst traint dan gebruik je ook al veel triceps, daardoor zijn mijn tricep echt gegroeid.

Ik volg ook PPL-Schema waarbij ik 1 dag in week alleen armen doe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven