XXL Nutrition

Donderdagavond Koppen xl

Het is altijd hetzelfde wat gezegd wordt, je kan dus niet gespierd worden zonder anabolen. Dit is meer reclame voor anabolen als iets anders. 'Op een paar weken ben je je buik kwijt', 'op 2maanden kan je op het strand paraderen', 'kg's en kg's bijkomen zonder anabolen gaat niet', etc...

Ze zullen die Diego zijn kuurt waarschijnlijk betaald hebben, anders doe je daar niet aan mee en verkoop je niet zo'n zever. Ze zouden beter iemand volgen die er iets van afweet en die serieus traint en kuurt.

Niet dat ik een voorstander van kuren ben, zal het zelf nooit doen, maar hoe dat ze er in de media over praten is echt ongelooflijk. Nu zijn er weer 100 duizend 'experts' erbij die de reportage hebben gezien en nu overtuigd zijn die iedereen dat breed is, anabolen pakt.

Het is altijd hetzelfde wat gezegd wordt, je kan dus niet gespierd worden zonder anabolen. Dit is meer reclame voor anabolen als iets anders. 'Op een paar weken ben je je buik kwijt', 'op 2maanden kan je op het strand paraderen', 'kg's en kg's bijkomen zonder anabolen gaat niet', etc...

Ze zullen die Diego zijn kuurt waarschijnlijk betaald hebben, anders doe je daar niet aan mee en verkoop je niet zo'n zever. Ze zouden beter iemand volgen die er iets van afweet en die serieus traint en kuurt.

Niet dat ik een voorstander van kuren ben, zal het zelf nooit doen, maar hoe dat ze er in de media over praten is echt ongelooflijk. Nu zijn er weer 100 duizend 'experts' erbij die de reportage hebben gezien en nu overtuigd zijn die iedereen dat breed is, anabolen pakt.

Gewoon schijt aan die mensen swa, let them talking talking:)

Ik was vorige week nog bij de doc geweest, verteld over mijn gebruik ook. Die had zoiets van Ajohh schade valt allemaal wel mee, maar zorg wel dat je zelf weet (dus ingelezen bent) over wat je gebruikt. En hij was blij dat ik zo eerlijk was. Bloedtest formuliertje meekregen wat alle leverwaardes test inc, apart bijgeschreven ook de testosteron meet. Hij zei nog maak je maar niet druk. Niemand zal weten dat het ook AAS gaat, die testosteron meting dat erbij gezet is zou net zo goed kunnen gaan omtrent zaad productie, ze zullen je dus niet raar aankijken.

Niet alle doctoren zijn zo vervelend dus. Ik baal alleen wel dat als een dokter niet zoveel verstand van heeft doet alsof die dat wel heeft..

Dat neem ik ook aan. Als die Diego 225 zou banken dan stop ik meteen met trainen. Vandaag nog.
haha ja, en dan zeggen ze zo nog een krachtoename van 30% en 5seconden later zeggen ze van 90 naar 225 dat is een krachtoename van meer als 100%
dus dikke BS...en wtf hoe halen ze het in hun hoofd een 6 weken cycle van clen primo test winny en hgh:Dwtf

oh ja biejest diego drukt wel meer als 225

Die laat de stang wel lang rusten zeg.
Sterk!

k*t gemist omdat KOPPEN XL me zo weinig zei dat ik het topic niet geopend heb

haha ja, en dan zeggen ze zo nog een krachtoename van 30% en 5seconden later zeggen ze van 90 naar 225 dat is een krachtoename van meer als 100%
dus dikke BS...en wtf hoe halen ze het in hun hoofd een 6 weken cycle van clen primo test winny en hgh:Dwtf

oh ja biejest diego drukt wel meer als 225

En wij moeten geloven dat het dezelfde diego is?

Die diego was weer zo'n kurende ecto die we hier wekelijks voorbij zien komen in de aas-sectie.
Waarschijnlijk drukte hij in het totaal (bp+legpress ofzo) 90 kilo en dan 225 kilo na zijn kuurtje.

als hij dat in zijn kont injecteerde, moest hij dat dan niet zittend doen ?

En wij moeten geloven dat het dezelfde diego is?

Die diego was weer zo'n kurende ecto die we hier wekelijks voorbij zien komen in de aas-sectie.
Waarschijnlijk drukte hij in het totaal (bp+legpress ofzo) 90 kilo en dan 225 kilo na zijn kuurtje.
is maar een grapje hoor

Heb ook gekeken. Wat een k*treportage weer. En alweer een verkeerd beeld over AAS.

Die kerel was gvd een voetballer... Zijn fysiek was helemaal niet kuur-waardig. Drukte 90 legpress voor zijn kuur en 225 erna, wat nog altijd niet spectaculair is.

Had er weer meer van verwacht.

Terug
Naar boven