gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb laatst een reportage over coke gezien, ze waren er helemaal niet zo negatief over als ik zou denken, er was zelfs een dokter die zei dat je het best wel een tijdje kan gebruiken zonder bijwerkingen.
Ik denk dat ik het maar een keertje ga gebruiken!!
Ik heb laatst een reportage over coke gezien, ze waren er helemaal niet zo negatief over als ik zou denken, er was zelfs een dokter die zei dat je het best wel een tijdje kan gebruiken zonder bijwerkingen.
Ik denk dat ik het maar een keertje ga gebruiken!!
Zou je het dan wel overwegen om het een keertje te proberen als het wel zo meevalt?

geef anders maar gewoon de link van deze afleveringhttp://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week
“Ik wil met mijn getuigenis jongeren waarschuwen,” zegt Anne. Anne is moeder van Steven die vorig jaar overleed op zijn 23ste. Een cocktail van anabolica werd hem fataal.
Diego spoot 6 weken lang een cocktail in van van 5 producten: 4 anabole steroïden (winstrol, decadurabolin, primobolan, testosteron) én groeihormoon (gentropin). “Op 6 weken tijd zijn uw biceps met 6 centimeter toegenomen, dat is spectaculair,” legt de dokter uit.