XXL Nutrition

Donderdagavond Koppen xl

In die documentaire doen ze ook echt alsof je met het gebruiken van AAS al snel een topfysiek hebt, zonder normaal te trainen.
Wat een bs

Dit is volgens mij geen heruitzending hoor..
In de 2 youtube filmpjes die getoond worden wordt er (bvb afgesproken met iemand hier vant board) gaat het meer over de distributie van aas.
Geen echte focus op de gebruiker.

De uitzending die donderdag komt leek anders want daar volgen ze iemand die het weldegelijk gebruikt. De beelden zagen er allesinds niet hetzelfde uit als de vorige uitzending..

Ik heb laatst een reportage over coke gezien, ze waren er helemaal niet zo negatief over als ik zou denken, er was zelfs een dokter die zei dat je het best wel een tijdje kan gebruiken zonder bijwerkingen.
Ik denk dat ik het maar een keertje ga gebruiken!!

ha leugens in belgie staat er nog nergens anabolica als doodsoorzaak (waar heroine ,alcohol etc erzelf wel op staan)
dus ze zegt als gevolg van anabolica maar zal wel nog spul zijn geweest

Ik heb laatst een reportage over coke gezien, ze waren er helemaal niet zo negatief over als ik zou denken, er was zelfs een dokter die zei dat je het best wel een tijdje kan gebruiken zonder bijwerkingen.
Ik denk dat ik het maar een keertje ga gebruiken!!

Dat zegt ook 90% van de gebruikers :')

vanavond is het op een bij volt ook trouwens reportage over 'het POWERbalance banje of hoe die zever ook noemt

http://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week

“Ik wil met mijn getuigenis jongeren waarschuwen,” zegt Anne. Anne is moeder van Steven die vorig jaar overleed op zijn 23ste. Een cocktail van anabolica werd hem fataal.

Diego spoot 6 weken lang een cocktail in van van 5 producten: 4 anabole steroïden (winstrol, decadurabolin, primobolan, testosteron) én groeihormoon (gentropin). “Op 6 weken tijd zijn uw biceps met 6 centimeter toegenomen, dat is spectaculair,” legt de dokter uit.

Monstergains :hedbang::hedbang::D:D
Die dokter kent zn vak :D:D

Laatst bewerkt:

@ 2:37 is dat niet daster van dit forum?

dws094.jpg

Hij had toen ooit van die foto´s met zon gras achtergrond, vind het er wel op lijken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven