Fitness Seller

Donkere tijden...

Heftig verhaal.
De onzekerheid is echt klote. En dan die verkeerde diagnoses erbij..
Hopelijk ga je spoedig herstellen, beterschap kerel.

Damn, dat je hier zo snel mogelijk overheen mag komen!

Wow ..

Heftig, ...

Mocht je hier snel bovenop komen.
Veel sterkte , en het zal goed komen , zeker weten.

damn erg dit!
Ben zelf ook 2 jaar geleden 5 keer in de rug geprikt doordat men bleef missen :S,
hierdoor ook een lek gekregen dan ook een absurde rugpijn plus overgeven etc daarop volgend.. en heb dan een week platgelegen voor dan uiteindelijk een bloedpatch..
Dat vreemde drukkende gevoel in mijn hoofd is pas een dikke andehalve maand na de ingreep gestopt.
Dat van je blijvend gehoorverlies is wel absurd erg..! vraag me wel af hoe dit is kunnen komen.

Kerel hou de moed erin, je zal er zeker veel sterker uitkomen ook al zijn deze tijden een absolute hel.

Heftig man, veel sterkte!

Als deze behandeling niet zou lukken, heb je dan al gedacht aan alternatieve geneeswijzen?

Zoek bijv eens op een Atlas Profilax, er zijn mensen die voorheen blind waren en na deze behandeling hun zicht volledig terugkregen samen met het verdwijnen van allerlei lichamelijke kwalen/kwaaltjes.

Bro, blijf volhouden. BLIJF VOLHOUDEN.

Heb ook een of andere ziekte/probleem waar NIEMAND, maar ook echt NIEMAND voorlopig iets van snapt. Is ongelooflijk lastig aangezien ik dan het gevoel heb dat ik er helemaal alleen sta in zo'n grote wereld. En ieder keer denk ik dat ik het niet ga overleven en toch lukt het me. Iig heel bizar en zelfs een stuk complexer dan jou verhaal.

Maar geloof me, alles komt goed. Misschien zal je nooit de oude worden, maar het zal iig weer dragelijk worden!
Probeer zo positief mogelijk te blijven want anders houd je het niet vol.

hey gasten,
ik kan niets meer van licht verdragen en heb constant hoofdpijn en een ondraaglijke irritatie aan de ogen van zodra ik licht zie. het licht snijdt werkelijk als messen door mijn ogen. het is alsof mijn ogen de hoeveelheid licht die binnenkomt niet tijdig meer kunnen verwerken, alsof ik een soort natuurlijke filter kwijt ben.
Dat gevoel heb ik ooit eens gehad toen ik een metaalsplinter in m'n oog had en dat heb laten verwijderen. Dat duurde echter maar een halve week..

Echt heel erg klote. Blijf hopen op betere tijden, hoe moeilijk dat ook is op het moment!

****ing naar ouwe. Balans proberen te vinden van bijten en overgave.

Dit bewijst ook maar weer eens dat je altijd je gedachten moet uitspreken tegenover gediplomeerde medici als je ook maar een fractie twijfel bij hen bespot. Medici zijn vaker dan eens wazige lui met ondermaatse devotie voor hun vak en patiënten als ze hun titels binnen hebben.

Medische wereld is een prestige strijd waarin iedere betrokkene elk strafpunt onder het tapijt veegt om het niet op zijn eigen conto te krijgen.

Pfft..waarom moet dit nu iemand overkomen die toch wel goed van aard is?...
K'vind het echt spijtig man..Het was wel leuk om te praten met u in de gym en elkaar wat nuttige dingen te vertellen. K'hoop echt dat het beter wordt en dat je gauw terug je oude leven kan oppikken.

Niet opgeven, je hebt alle steun, veel beterschap!:(

Hopelijk tot weerziens in de gym binnekort...

veel beterschap man

Wat heftig!

Hou de moed er in! Blijf positief!

Sterkte, lieverd.

Damn! klinkt ernstig!

Laat zien dat je een vechter bent en blijf knokken voor herstel!

Damn fred ik was al op de hoogte van het probleem maar zo erg had ik niet verwacht. Je had al een tegenslag te verduren gehad en nou dit, probeer te blijven posten (eventueel met de donkere layout) dat helpt je een beetje de dag door te komen. Als er iets is wat we voor je kunnen doen moet je het zeggen hoe onbenullig het ook is. Hou vol ouwe ook hier kom je uit.

ook van mij sterkte gewenst in deze onzekere dagen!

hey Powergeval ;wij kregen hier dus even een naar gevoel van ...ik heb Annuska het verhaaltje ook laten lezen ik moest wel weer even zeggen wie je was maar afijn al is ze blondt dat wist ze dan nog wel.....maar veel beterschap en we hopen dat alles weer bij het oude komt probeer positief te blijven ook al is dat moeilijk en als je het te moeilijk krijgt schrijf het hier dan van je af.....er is altijd wel iemand die hier leest en je oppept....sterkte maatje

• Like
Waarderingen: BoTo
Heel veel sterkte power!

Damn fred ik was al op de hoogte van het probleem maar zo erg had ik niet verwacht. Je had al een tegenslag te verduren gehad en nou dit

+1

Nu je dit alles zo bij elkaar hebt verwoordt lijkt het wel een horrorstory.
Het leek in het begin al of het niet erger kon en dan krijg je er gewoon nog iets overheen wat al net zo onvoorstelbaar erg is als het laatste....
Wat een hel voor je, ik denk dat niemand van ons zich echt helemaal kan verbeelden hoe het is. Toch de moed niet opgeven hè!
Ik hoop van harte dat je medicijn aan gaat slaan en dat je snel verbetering gaat merken, zodat je weer een beetje kunt functioneren.
**** je werkgever zou ik zeggen!

Heel erg veel sterkte PJ :aai:

Jammer zoiets te lezen van jouw kerel, veel sterkte in deze mindere tijden .

vervolg van het verhaal: en dan kom je op dbb en zie je dat je kroontjes verdwenen zijn:D
over een hoop pech gesproken...:o wat een k*tdokters lopen er ook rond:mad:

****ed up voor je man

Terug
Naar boven