MuscleMeat

Donkere tijden...

Beterschap gewenst kerel!

Beterschap man, klote om te horen dit.

Hier wil ik nog wel effe voor inloggen.. We hebben elkaar hierover een tijdje terug al gesproken, maar ik krijg opnieuw een krop in de keel als ik het lees. Hoop dat m'n suggesties destijds iets geholpen hebben. Sterkte kerel, hopelijk komt alles goed!

• Like
Waarderingen: CoD
K*t voor je man.. :( Veel sterkte en beterschap!

Categorie zeldzame ziektes, ik heb hierover weleens een documentaire gezien. Vreselijk als dit je overkomt.Heel veel sterkte toegewenst.

Heftig verhaal man, hoop dat je snel de weg terug kan vinden naar je normale leven.. Succes, stay strong!

Heel veel sterkte toegewenst kerel, hopelijk kom je er snel weer bovenop!

Damn ook dat nog er eens bovenop, wou dat ik wat voor je kon doen gab. :(
Probeer iig positief te blijven, hoe moeilijk dat ook zal zijn op het moment..

Sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
hartelijk bedankt voor de steun en de tips iedereen. ben blij dat ik het hier nog even kwijt kan, maar zal pas echt opgelucht kunnen zijn als ik beterschap krijg. ik hou jullie zeker op de hoogte.

vele groeten !

Klote zeg ! Heel veel beterschap toegewenst....

k*t man. maar als dat zo is, is t dan ook zo dat je heel goed kan zien in t donker? zal wel neit of wel

heftig man,

Iniedergeval sterkte man!
Hoop dat je het snel achter de rug hebt.

sterkte broer.

zo zie je maar hoe belangrijk je gezondheid is, waar je in principe niet bij stilstaat als je niets mankeert.

wow, en dat van een zonnesteek!
veel beterschap, het zal wel goedkomen

heel veel sterkte , hou vol.

jezus kerel, wanneer je zicht aangetast wordt, heeft dat altijd directe impact op je social life.
Ik zit zelf met zware keratoconus aan het rechteroog en ben er praktisch blind door geworden in de loop van een periode van enkele maanden.

Zeer heftig verhaal, ik weet niet wat ik moet zeggen...
Ik wens je heel erg veel sterkte....

Sterkte en een spoedig herstel man, zou operaties en dergelijke ook laten zitten en kijken of het na verloop van tijd verbeterd

Terug
Naar boven