MuscleMeat

Donkere tijden...

****ed up man, sterkte ermee.

Sterkte met het herstel.

We leven allemaal wel met je mee, hopen op het beste dus bij deze even mijn 'veel beterschap' wens. Probeer je innerlijke zelf wat op te krikken, bij deze hoop ik dat het dag per dag beter zal gaan met je, en dat je gauw terug met alles wat je maar verlangt mee aan de slag kan gaan!

Zet hem op.

Beterschap kerel :thumbs:

Damn......
Kreeg een brok in me keel bij het lezen van je verhaal.
Heb zelf mindere periode achter de rug maar dat is niks vergeleken bij jouw.
Zoals ze al gezegd hebben positief denken,het is moeilijk maar het werkt wel.
Wens je beterschap en veel kracht toe.

Veel beterschap!

Beterschap man ..

Ook van mij: veel beterschap en sterkte.
Betere tijden zijn onderweg, gewoon volhouden nu.

en ik dacht dt ik het al zwaar had met mijn gebroken pols.Veel sterkte man, alles komt wel goed:)

Alles is ondertussen wel zo'n beetje gezegd, maar toch van mij ook nog veel succes en beterschap bro!

:( Sterkte smurf. :aai:

In ieder geval veel sterkte ermee powerjunkie! en een hoop beterschap!

Laatst bewerkt door een moderator:
****ed up bro! Veel beterschap!

Was er nog iets uit die lumbaal punctie gekomen?

ik stuur je ff pm

Heftig, wens je heel veel kracht en zegen toe.

Sterkte kerel.

Dacht dat dit soort dingen alleen in films voorkomen.. Zwaar k*t voor je echt waar, ik kan niet begrijpen en wil het liever ook niet hoeveel pijn dat wel niet heeft gedaan en nog steeds is. Ik kan je alleen sterkte wensen en zeggen dat je het maar beter moet hebben van de mensen om je heen en er gauw genoeg betere tijden zullen komen.

Erg heftig kerel!!! Veel sterkte!!!

• Like
Waarderingen: CoD
ik kon vannacht helemaal niet slapen had koorts en hoofdpijn, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand weken lang nachten wakker ligt wens het echt niemand toe. Wens je veel beterschap maat. Echt respect man, ik zou echt hier gek van worden!

echt messed up. zo lijken mijn problemen op peanuts. Ik hoop dat alles met jouw beter gaat!

Terug
Naar boven