mij mogen ze hebben als donatie-materiaal, voor zover er nog iets bruikbaar zal zijn![]()
De zoo van Antwerpen is niet kieskeurig.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mij mogen ze hebben als donatie-materiaal, voor zover er nog iets bruikbaar zal zijn![]()

Ik twijfel alleen nog wel over enkele weefsels. Lijkt me namelijk wat minder voor de nabestaanden als ik er bij de condoleance ****t up uit zie.

Als ik zou moeten kiezen, nee.
Ook al snap ik dat ik evt. levens zou kunnen redden, het idee dat als k net dood ben dat ze me opensnijden, no thnx.
Go ahead, ik lig er echt niet wakker van wat jij van me keuze denkt, als jij het niet respecteert is het jouw probleem.omg.. is dat het best wat je kunt verzinnen... je bent toch dood...
ik heb aangegeven alles te willen doneren + ik wil m'n lichaam na m'n overlijden aan de wetenschap doneren, dood is dood en hopelijk gebruiken ze zoveel mogelijk om andere mensen te helpen!
Moeilijke vraag. Enerzijds zeker wel, anderszijds gun ik een kettingroker of alcoholist al moeilijker mijn lever omdat hij/zij zichzelf naar de kote rookte of dronk.
?Ja,alleen van mijn ogen en huid moeten ze afblijven..
j/kMet huid van bijvoorbeeld je benen kunnen ze bijvoorbeeld kinderen met ernstige brandwonden helpen + een zeer mooie spierdefinitie als je dan bij de condoleance in de kist ligtj/k
Maarja zelf twijfel ik dus ook nog over enkele weefsels.
Voor de rest maakt het me niet uit!Daar heb je gelijk in,bedoel ook meer de huid van mijn gezicht,nek..het aanzicht zeg maar..Voor de rest maakt het me niet uit!