Fitness Seller

Donor? Wat kies jij...

Peiling Peiling Stel jij jouw organen beschikbaar voor donatie na jouw dood?

• Ja, ik geef toestemming

Stemmen: 64 52,5%
  • nee, ik geef geen toestemming

Stemmen: 31 25,4%
  • Mijn nabestaanden beslissen

Stemmen: 8 6,6%
  • Ik weet het nog niet

Stemmen: 19 15,6%

• Totaal stemmers
    122
  • Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel alleen nog wel over enkele weefsels. Lijkt me namelijk wat minder voor de nabestaanden als ik er bij de condoleance ****t up uit zie.

Ik zeg nee, totaal niet mijn ding op dit moment. Misschien veranderd dit nog eens, maar voorlopig niet

Van mij mogen ze alles hebben. IK ben dood dan heb ik er toch niets meer aan. Kan ik net zo goed een hele familie gelukkig maken.

Als ik zou moeten kiezen, nee.
Ook al snap ik dat ik evt. levens zou kunnen redden, het idee dat als k net dood ben dat ze me opensnijden, no thnx.

omg.. is dat het best wat je kunt verzinnen... je bent toch dood...

ik heb aangegeven alles te willen doneren + ik wil m'n lichaam na m'n overlijden aan de wetenschap doneren, dood is dood en hopelijk gebruiken ze zoveel mogelijk om andere mensen te helpen!

mijn nabestaanden mogen beslissen.
mij boeit et geen f*ck, ben dan toch dood, maar mijn nabestaanden moeten met het idee verder leven, en als ze dit niet willen, prima, dan gebeurt het niet.

De zoo van Antwerpen is niet kieskeurig.:D

hmm, kan best nog leuk worden

m_42b6b5658bbf4779a0b0f6837b3abd7e.jpg

omg.. is dat het best wat je kunt verzinnen... je bent toch dood...

ik heb aangegeven alles te willen doneren + ik wil m'n lichaam na m'n overlijden aan de wetenschap doneren, dood is dood en hopelijk gebruiken ze zoveel mogelijk om andere mensen te helpen!
Go ahead, ik lig er echt niet wakker van wat jij van me keuze denkt, als jij het niet respecteert is het jouw probleem.
Besides we weten he-le-maal niks over de dood, alles is theorie gebaseerd op menselijk denken.

Mss is de dood het begin van een nieuw leven, who knows...

van mij mogen ze alles hebben, als ze het maar niet aan 1 of andere mafkees gaan geven die zn longen kapot heeft gerookt
echt aan iemand die bijv ernstig ziek is

Moeilijke vraag. Enerzijds zeker wel, anderszijds gun ik een kettingroker of alcoholist al moeilijker mijn lever omdat hij/zij zichzelf naar de kote rookte of dronk.

Ja,alleen van mijn ogen en huid moeten ze afblijven..

• Topic Starter Topic Starter
Ja,alleen van mijn ogen en huid moeten ze afblijven..

Met huid van bijvoorbeeld je benen kunnen ze bijvoorbeeld kinderen met ernstige brandwonden helpen + een zeer mooie spierdefinitie als je dan bij de condoleance in de kist ligt ;) j/k

Maarja zelf twijfel ik dus ook nog over enkele weefsels.

Met huid van bijvoorbeeld je benen kunnen ze bijvoorbeeld kinderen met ernstige brandwonden helpen + een zeer mooie spierdefinitie als je dan bij de condoleance in de kist ligt ;) j/k

Maarja zelf twijfel ik dus ook nog over enkele weefsels.

Daar heb je gelijk in,bedoel ook meer de huid van mijn gezicht,nek..het aanzicht zeg maar..;) Voor de rest maakt het me niet uit!

Daar heb je gelijk in,bedoel ook meer de huid van mijn gezicht,nek..het aanzicht zeg maar..;) Voor de rest maakt het me niet uit!

Ja, stel je voor dat je in het hiernamaals een lekkere vent tegenkomt. Loop je daar zonder huid op je gezicht.

Everybody needs a second chance, Right?

Terug
Naar boven