XXL Nutrition

Donor? Wat kies jij...

Peiling Peiling Stel jij jouw organen beschikbaar voor donatie na jouw dood?

• Ja, ik geef toestemming

Stemmen: 64 52,5%
  • nee, ik geef geen toestemming

Stemmen: 31 25,4%
  • Mijn nabestaanden beslissen

Stemmen: 8 6,6%
  • Ik weet het nog niet

Stemmen: 19 15,6%

• Totaal stemmers
    122
Nee, eerst wilde ik me beschikbaar stellen, nu niet meer.

Mede omdat ik niet weet waar het mogelijk naar toe zou gaan, waardoor "slechte mensen" zoals alcohol verslaafde etc etc het ook kunnen krijgen. En dat weiger ik.

Misschien verander ik het later nog wel.

Alcohol en drugs verslaafden komen zo in zo al niet op een donor lijst te staan.

Zelf heb ik alles gewoon beschikbaar gesteld als ze er een ander mee kunnen helpen is dat alleen maar mooi.

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet nee.
Maar wat heeft dat met een lekkere gozer in het hiernamaals te betekenen?

Ze wilt gewoon dat ze er bij de condoleance voor haar familie er nog normaal uitziet. Niet dat de kinderen afscheid moeten nemen van een onherkenbaar verminkte vrouw, dat moet traumatisch zijn voor kinderen.

Ja, ik zou toestemming geven. Ik sluit me aan bij de post van JVR90, het liefst aan een sportief iemand.

Mogen mijn kids geen afscheid van mij nemen in de kist? Beetje lullig als als ik daar lig zonder huid denk je niet..;)

Ah oke. Ik vind een opbaring sowieso al sick.
Ben bij meerdere condoleances geweest, en weet toch zeker dat bij mij de kist gewoon dichtgetimmerd gaat worden.

Ik wil niet dat mensen mij herinneren als een bruin geschminkt poppetje.

Alles mogen ze hebben (wat nog functioneerd).

Als men kiest voor neen, dan zouden ze ook niets moeten ontvangen.
M.a.w. dood laten gaan.

Ja hoor, ze halen er maar uit wat ze denken te kunnen gebruiken.. ik heb het toch niet meer nodig. Zelf zou ik indien nodig ook graag aan wat reserve onderdelen komen.

Mensen die NIET hun organen doneren dienen ook zelf NIET in aanmerking te komen voor een donor-orgaan (stelletje vuile hypocriete schijtlakken :))

• Topic Starter Topic Starter
Waarom hebben zo veel mensen probleem met het hoorvlies? Dit is toch alleen maar het lensje van je oog?

ik zeg ja maar doe nee. zo beloof ik wel vaker dingen die ik niet doe

omg.. is dat het best wat je kunt verzinnen... je bent toch dood...

ik heb aangegeven alles te willen doneren + ik wil m'n lichaam na m'n overlijden aan de wetenschap doneren, dood is dood en hopelijk gebruiken ze zoveel mogelijk om andere mensen te helpen!

doneren aan wetenschap zou ik echt nooit doen.
grote kans dat je dan open gesneden op een tafel komt te liggen, waar dan honderden studentjes in mogen loeren en frutselen..
beetje mee spelen en respectloos naar je kijken, alleen maar walgend van de stank waarmee je de zaal vult.

Alles mogen ze hebben (wat nog functioneerd).

Als men kiest voor neen, dan zouden ze ook niets moeten ontvangen.
M.a.w. dood laten gaan.

Ja hoor, ze halen er maar uit wat ze denken te kunnen gebruiken.. ik heb het toch niet meer nodig. Zelf zou ik indien nodig ook graag aan wat reserve onderdelen komen.

Mensen die NIET hun organen doneren dienen ook zelf NIET in aanmerking te komen voor een donor-orgaan (stelletje vuile hypocriete schijtlakken :))

Helemaal mee eens. Stelletje hypocrieten!

Men vraagt hier om hun keuze , het niet doneren van organen , te respecteren. Sorry dat kan ik niet. Respect heb ik alleen voor mensen het verdienen. Mensen die hun organen liever laten verrotten of verbranden Nee daar kan ik geen respect voor opbrengen.

grote kans dat je dan open gesneden op een tafel komt te liggen, waar dan honderden studentjes in mogen loeren en frutselen..
beetje mee spelen en respectloos naar je kijken, alleen maar walgend van de stank waarmee je de zaal vult.

doet me denken aan een flauwe mop. eingelijk te flauw voor woorden.
maar ach...what the **** ook

dokter doet iets en studenten moeten het nadoen. dokter steekt zijn vinger in de reet van de dode persoon en likt eraan. studenten doen het na. dokter zegt : heeft er iemand op gelet dat ik mijn wijsvinger in zn reet duwde en mijn pink aflikte?

ot: bij second life ben ik donor

doet me denken aan een flauwe mop. eingelijk te flauw voor woorden.
maar ach...what the **** ook

dokter doet iets en studenten moeten het nadoen. dokter steekt zijn vinger in de reet van de dode persoon en likt eraan. studenten doen het na. dokter zegt : heeft er iemand op gelet dat ik mijn wijsvinger in zn reet duwde en mijn pink aflikte?

:roflol:

zeker niet.. aangezien ik hoop te worden ingevroren lol.

Het maakt me echt niet uit, dood=dood, ben daarom dus ook donor.

:roflol: Denk dat je niet de enige bent hier, ben benieuwd hoeveel mensen die ja gestemd hebben, het irl ook zouden doen.
:roflol:
Hoe kk lomp ben je als je hier op een bodybuildboard tegen mensen die je niet kent gaat liegen over of je donor bent of niet.

Ben je wel eens in de snijzaal geweest?
Respectloos gaat het er daar echt niet aan toe hoor.

Terug
Naar boven