AndroidHealthClinic

Doodenge gang van zaken

Sinds 1999 is het aantal doodstraffen in de VS met 60 procent gedaald, meldde The New York Times. De daling is volgens deskundigen te wijten aan incidenten zoals die van Diaz en aan executies van mensen die later - bijvoorbeeld na een DNA-test - onschuldig bleken te zijn.

:o :roflol:

onthoofding als doodstraf...........daar worden zelden fouten mee gemaakt, toch??

:D

toont nog maar eens de onzinnigheid ervan aan

De Verenigde Staten is een land waar Nederland zich van moet distanteren wat betreft de doodstraf, en de schoothondjes mentaliteit moet afgebogen worden vanwege dit soort barbaarse misdaden.

Dat Saddam de strop heeft gekregen vind ik wagelijk en een misdaad, regering Bush heeft met zijn vieze vingers in de koekjestrommel gezeten.

De Verenigde Staten is een land waar Nederland zich van moet distanteren wat betreft de doodstraf, en de schoothondjes mentaliteit moet afgebogen worden vanwege dit soort barbaarse misdaden.

Dat Saddam de strop heeft gekregen vind ik wagelijk en een misdaad, regering Bush heeft met zijn vieze vingers in de koekjestrommel gezeten.

saddam moet zo snel mogelijk dood he zodat men de gifgasaanval op de koerden niet kan bespreken. anders komt het nog maar eens in het nieuws dat amerika er voor gezorgd heeft dat irak deze wapens had en dat amerika een oogje dichtkneep toen ht gebeurde omdat ze irak wapens wouden blijven verkopen.

Tuurlijk.........iemand die miljoenen mensen de dood in gejaagd heeft verdient niet dat hij zelf de doodstraf krijgt he? :rolleyes:

ik zie het punt niet.
wat maakt het nou uit of hij nog effe bij bewustzijn was.
gaat erom dat hij inslaapt
dat is toch gelukt
of het nou een kwartier of een half uur duurt dat maakt ook niet uit.

wat klets jij nou man, ook als iemand ter dood is veroordeeld hoeft hij niet onnodig te lijden, als je hem koudmaakt doe het dan goed, en niet op zo'n manier:mad:

Tuurlijk.........iemand die miljoenen mensen de dood in gejaagd heeft verdient niet dat hij zelf de doodstraf krijgt he? :rolleyes:

Het Soennitisch verzet zal oplaaien en nòg feller gestreden worden.

De ergste straf die Saddam kan krijgen, is om te moeten toezien hoe Irak vreedzaam en democratisch wordt opgebouwd. Regering bush weet dat zij aan de verliezende hand zijn, en wil dat Saddam's bewustzijn er tegen die tijd niet meer is omdat hij in z'n vuistje zal lachen.

Als Amerika aan de winnende hand was, zou Saddam niet geexecuteerd worden en ze zouden ze hem teruggeven aan de Soenniten.

Daarom heeft Bush met z'n vingers in de koekjestrommel gezeten.

Het feit dat Saddam de strop heeft gekregen verteld mij, dat de States deze oorlog zal verliezen en met kleerscheuren zal terugkeren, met eventueel; alle gevolgen voor de burgers daar.

Ze hadden hem ook kunnen ingraven tot ze hoofd en hem kunnen stenigen :)

Het Soennitisch verzet zal oplaaien en nòg feller gestreden worden.

De ergste straf die Saddam kan krijgen, is om te moeten toezien hoe Irak vreedzaam en democratisch wordt opgebouwd. Regering bush weet dat zij aan de verliezende hand zijn, en wil dat Saddam's bewustzijn er tegen die tijd niet meer is omdat hij in z'n vuistje zal lachen.

Als Amerika aan de winnende hand was, zou Saddam niet geexecuteerd worden en ze zouden ze hem teruggeven aan de Soenniten.

Daarom heeft Bush met z'n vingers in de koekjestrommel gezeten.

Het feit dat Saddam de strop heeft gekregen verteld mij, dat de States deze oorlog zal verliezen en met kleerscheuren zal terugkeren, met eventueel; alle gevolgen voor de burgers daar.

Wijze woorden voor iemand van 15 jaar.............maar ieder z'n mening ;)

Ik ben tegen de doodstraf, maar het is simpelweg te gevaarlijk om Saddam in leven te houden, je kan dat niet vergelijken met de doodstraf van een gewone misdadiger.

Gedurende 24 minuten na de eerste injectie bleef hij zich bewegen, waarbij hij naar de getuigen keek, zijn lippen likte en lucht uitblies.

:roflol:

Jammer dat ie niet echt creatief was. Hij had ze op kalme toon en met wijdopengesperde ogen toe moeten spreken. Dat hij ze na zijn dood voor de rest van hun leven blijft achtervolgen ofzo iets.
Of 24 minuten lang knipogen naar de vrouwelijke getuigen. Dan heb je er tenminste nog een beetje lol van. :D

Het enige wat kan gebeuren is dat het mes op de helft blijft steken! :roflol:
Dat gebeurde in het begin, toen ze (in de Middeleeuwen) een recht mes gebruikten. Moesten ze dat mes een 2e keer laten vallen. :o Heeft men opgelost door een schuin mes te gebruiken.

Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Iedereen maakt wel eens een foutje tijdens het werk.

Ik vind dat ze vierendelen weer in ere moeten herstellen. Dat is toch de west-europese tegenhanger van het stenigen. Een stukje cultuurgoed zeg maar. Met vier van die mooie koudbloed paarden en ambachtelijk geslagen touw. :thumbup:

En voor het publiek heeft het natuurlijk veel meer amusementswaarde als een toch behoorlijke saaie injectie. Mischien een leuk nieuw idee voor Talpa, een reality vierendeel show. En dat de kijkers thuis dan kunnen meedoen met een prijsvraag welk ledemaat er het eerste uitgetrokken word. :)

Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Iedereen maakt wel eens een foutje tijdens het werk.

Ik vind dat ze vierendelen weer in ere moeten herstellen. Dat is toch de west-europese tegenhanger van het stenigen. Een stukje cultuurgoed zeg maar. Met vier van die mooie koudbloed paarden en ambachtelijk geslagen touw. :thumbup:

En voor het publiek heeft het natuurlijk veel meer amusementswaarde als een toch behoorlijke saaie injectie. Mischien een leuk nieuw idee voor Talpa, een reality vierendeel show. En dat de kijkers thuis dan kunnen meedoen met een prijsvraag welk ledemaat er het eerste uitgetrokken word. :)

Zo'n vierendeling is ook gauw afgelopen hoor. Lijkt een beetje op een pop die uiteen gerukt wordt. (faces of death 4, russische man die 50 dollar belasting niet heeft betaald...)

Wel een badass m****er zeg, als ze bruce willis ooit moeten executeren hebben ze ook 10 injecties nodig.

Chuck Norris is ooit na zijn executie weer opgestaan en heeft toen gelijk een film gemaakt. Dat is bad-ass.

Hadden ze wel geaspireerd?

:roflol: topic hijack :D

Terug
Naar boven