AndroidHealthClinic

Doodenge gang van zaken

Nou plaatste Paulo31 wel een discutabele opmerking over dat het werk toch uitgevoerd is en wat zeuren we dan nog. Maar als je puur naar de straf kijkt kan je ook niet pleiten voor een humane behandeling bij het uitvoeren, want de doodstraf op zich is al niet humaan te noemen. Hoe zorgvuldig je het ook wil uitvoeren. Humaan behandelen van een ter dood veroordeelde zou eigenlijk moeten ophouden na het uitspreken van het vonnis, in feite is de persoon al dood eigenlijk.

Gaat vrij ver om zo te denken, maar de doodstraf uitspreken zou eigenlijk wel deze manier van omgaan met ter dood veroordeelden moeten inhouden. Na uitspraken van het vonnis ben je namelijk al je recht op leven kwijt.

yup en door een aanpassing aan de wet:
belanden ze uiteindelijk in een volledig door jan des bouvrie ingerichte cel met vloerverwarming en een zachte pastelkleurige teint op de muur in de gemeente drachten, jaaa want een andere kleur zou alleen maar agressie opwekken. zoals de woordvoerder van desbetreffende gevangenis vertelde; wij zien hen als gasten en die moeten ook zo behandeld worden, alsjeblieft zeg.

check your facts. Daar ging het op een politiegevangenis en niet een gevangenis waar men gedetineerden gedurende jaren in stopt. De politiegevangenis is anders omdat ze soms mensen onterecht 2 a 3 dagen moeten vasthouden.

Het enige wat kan gebeuren is dat het mes op de helft blijft steken! :roflol:

Maarja, het is natuurlijk een uiterst efficient apparaat, alleen of dat zal geaccepteerd worden door de maatschappij betwijfel ik.:rolleyes:

Accepteer JIJ het? Want de maatschappij, dat ben JIJ.....

Breng eerst iemand onder narcose en leg dan een granaat naast zijn hoofd in een kleine afgesloten ruimte, zodat er binnen een paar miliseconden niets dan pulp van over is. Waarom zo moeilijk doen? :rolleyes:

Of snij hem open, haal al zijn organen eruit en 100% zeker dat hij niet meer lang zal leven. En de maatschappij verdient er nog wat aan!

Pff, al duurt het dagen voordat iemand doodgaat. Als hij de straf verdiend maakt mij het niet uit hoe erg het voor hem zal zijn.
Onbelangrijk.
Als jij zonder reden iemand om het leven brengt en dat staat 100% vast, dan mag hij lijden hoor van mij.

doodstraf oke maar laat die man er niet 30jr op wachten!

ja lullig , maar had ie maar niemand moeten vermoorden !!!

tjah.....k*t voor hem

Chuck Norris is ooit na zijn executie weer opgestaan en heeft toen gelijk een film gemaakt. Dat is bad-ass.

Ik heb gehoord dat Chuck Norris wekelijks 1 liter bloed afstaat. Met dat bloed worden de dodelijke injecties uitgevoerd.
Chuck Norris laat een handgranaat in zijn elleboog exploderen waarna een krap litertje bloed in een plutonium emmer loopt (want Chuck’s bloed bijt dwars door stalen emmers heen).

Terug
Naar boven