MuscleMeat

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Heb vroeger ook veel PWO's gebruikt, alleen achteraf merk ik gewoon dat het weg gegooid geld is. Als je er eenmaal mee begint dan wil je gewoon weer hetzelfde effect bij de volgende training en zo blijf je in een cirkel.

Train nu ongeveer een jaar zonder PWO's en bevalt me tien keer beter.

Eens. En om uiteindelijk steeds hetzelfde effect te bereiken moet de dosering omhoog waardoor het potje sneller leeg is en het dus nog meer geld gaat kosten. :o

mistertren fails again.

Eens. En om uiteindelijk steeds hetzelfde effect te bereiken moet de dosering omhoog waardoor het potje sneller leeg is en het dus nog meer geld gaat kosten. :o
Cyclen, geen andere stimulerende producten gebruiken en je komt een heel eind. Drink zelf nooit koffie bijvoorbeeld en gebruik verder zo min mogelijk stimulerende middelen. Dus ook geen Red Bull of andere zooi. Dan kickt zo'n PWO echt nog wel in.

Cyclen, geen andere stimulerende producten gebruiken en je komt een heel eind. Drink zelf nooit koffie bijvoorbeeld en gebruik verder zo min mogelijk stimulerende middelen. Dus ook geen Red Bull of andere zooi. Dan kickt zo'n PWO echt nog wel in.

Ik gebruik eigenlijk altijd PWO en drink ook af en toe red bull, nog steeds kickt PWO er echt bij me in. Dus verschilt per persoon.

Verschilt per persoon, ik zelf merk er maar weinig van :o

Ik heb een tijd lang 4 verschillende PWO's afgewisseld maar ik merkte toch dat ik er steeds minder van ging merken. Ik drink zelf verder ook geen red bull of koffie en het zal natuurlijk ook wel persoonsgebonden zijn. Anderen ervaarden bijvoorbeeld dexaprine ook als te heftig terwijl ik dat weer reuze mee vond vallen.

Ik heb een tijd lang 4 verschillende PWO's afgewisseld maar ik merkte toch dat ik er steeds minder van ging merken. Ik drink zelf verder ook geen red bull of koffie en het zal natuurlijk ook wel persoonsgebonden zijn. Anderen ervaarden bijvoorbeeld dexaprine ook als te heftig terwijl ik dat weer reuze mee vond vallen.

met cyclen bedoelt eric om de zoveel tijd een week/paar weken geen prewo gebruiken om opbouwende tolerantie tegen te gaan, niet verschillende pwos afwisselen

Drugs <> doping. Beta-2 agonisten zijn in feite gewoon doping waarvan sommige middelen op drugsgelijkende werking kunnen hebben. Voor Jos het True Natural fuifnummer is er waarschijnlijk geen verschil en ben je gewoon een verCrackte junk als je een potje Unstoppable koopt. Lekker boeiend wat je als recreatieve sporter gebruikt. Of zelfs als wedstrijdsporter, hele sportwereld is toch al vergeven van dopinggebruik. Daar je ogen voor sluiten is op zijn minst naief. Of je meedoet is een tweede maar laat vooral ieder zijn eigen keuze daarin maken. Als je echt natuurlijk wil trainen moet je gewoon alles uit voeding halen en eigenlijk ook alle sterk bewerkte voeding overslaan. Creatine in een potje is ook niks natuurlijks aan, whey in een zak evenmin.

Gewoon als een hardkoor de melk uit die koe zuigen.

Verder volledig met je eens.

met cyclen bedoelt eric om de zoveel tijd een week/paar weken geen prewo gebruiken om opbouwende tolerantie tegen te gaan, niet verschillende pwos afwisselen

O ja natuurlijk :p

Maar dan heb je natuurlijk niet steeds hetzelfde effect bij de volgende training wat je helemaal zonder PWO en een gewoon flink bord eten wel hebt :)

O ja natuurlijk :p Maar dan heb je natuurlijk niet steeds hetzelfde effect bij de volgende training wat je helemaal zonder PWO en een gewoon flink bord eten wel hebt :)

Ik vind PWO bijvoorbeeld heerlijk als ik niet echt veel energie heb na een lange dag werken ofzo.. Dan krijg ik echt weer een bult energie.

En een mega crash achteraf, maarja hoort er bij.

Pleurklaat heeft het al gezegd maar 4 verschillende PWO's is niet gelijk aan cyclen. Die PWO's bevatten over het algemeen gelijkende middelen die dezelfde receptoren raken. Hoe langer je die receptoren verzadigt des te meer er gewenning optreedt.

Paar weken geen beta-2 agonisten gebruiken en je bent die verzadiging wel kwijt.

Morgen weer 2 potjes bestellen, goed spul man...

damn, vandaag voor het eerst 2scoops genomen. lijkt idd op de oude generatie PWO's. heerlijk! Enigste shizzle waar ik enig effect van voel.

5 potten inslaan :D

mister10 is out ?

Terug
Naar boven