AndroidHealthClinic

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Ik zie dat sommigen het verschil tussen drugs en doping niet echt kennen.

niet te veel inslaan straks is het allemaal uitverkocht... heb me salaris nog niet :'(

zo wel weer gewoon trainen met maar 1 schep:P 2 wordt teveel :O

Geld de 25% korting nog? Vast niet

oh boy

50 cm true natural biceps baby (no cafeine)

Drugs <> doping.

Beta-2 agonisten zijn in feite gewoon doping waarvan sommige middelen op drugsgelijkende werking kunnen hebben.

Voor Jos het True Natural ????? is er waarschijnlijk geen verschil en ben je gewoon een verCrackte junk als je een potje Unstoppable koopt.

...

Engelse Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Drug

A drug is, in the broadest of terms, a chemical substance that has known biological effects on humans or other animals.[5] Foods are generally excluded from this definition...
en let op het fotootje links boven met volgende text eronder:
....Caffeine, contained in coffee and other beverages, is the most widely used psychoactive drug in the world. ...

Nederlandse Wikipedia:http://en.wikipedia.org/wiki/Drug

Drugs (ook wel: verdovende middelen, stimulerende middelen, bedwelmingsmiddelen, roesmiddelen, geestverruimende middelen, verboden middelen of dope) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder 'drogerende' (verdovende, opwekkende en/of hallucinogene) werking hebben en die tot verslaving kunnen leiden....

Laatst bewerkt:
Hahaha jij met je licentiaten, doctoraten en masters komt aanzetten met een bron als wikipedia?? :roflol::roflol:

En jij weet niet eens 0.001% van wat er op Wikipedia staat. Je kan zelfs in je gans leven niet eens 1% lezen van wat er op Wikipedia staat.

Maar als je een betere, meer betrouwbare, gratis bron met basisinformatie over alle onderwerpen kent die ik makkelijk kan refereren dan had ik het graag van jou vernomen.

Als je iets eet of drinkt waar toevallig caffeine in zit, so be it. Maar als je speciaal caffeine pillen slikt om je sportprestaties te verbeteren dan ben je jezelf inderdaad aan't doperen met stimulerende drugs.

lmao:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

extra eiwitten eten is ook doping, niet eerlijk tov mensen die maar 100 gram per dag eten

als je red bull drinkt ben je dus ook geen true natty meer mister11?

Terug
Naar boven