AndroidHealthClinic

Dopingautoriteit waarschuwt voor voedingssupplement Unstoppable (Dedicated)

Ja, maar jij sowieso niet natty hoodie :p

Sorry, vergeten te vermelden :(

Ja man, heb net hele chocola op. Superlekkere en NATTY 500 Kcal.

Leuk om dit topic te lezen terwijl ik 30min. geleden voor het eerst op lege maag een scoup Unstoppable heb genomen! Nice!

Voel me tot dusver ''een beetje'' scherper, en kan wat sneller lezen/handelen. Maar echt ''the drive'' is er nog niet. Nogmaals, heb nog niks gegeten.... alleen 0,5ltr water met een scoup Unstoppable en een volle kom groene thee.

We zullen zien of ''het amfetamine'' effect zich nog bewijst over 20-30min.... anders begrijp ik die hele hype niet over zo'n simpel product!

:D

Dom gezijk om definities in dit topic.. Caffene is simpelweg een drug, per de definitie en de werking.

Als jij amfetamine achtige stoffen neemt in je pre-workout en daardoor elke training zeer gemotiveerd en vol met focus en energie begint. En daardoor dus beter traint. Ben je dan wel natuurlijk? Als je de WADA regels gebruikt ben je dat iniedergeval niet. En hun beslissen eigenlijk wat wel en niet natuurlijk is.

Of accepteren jullie de WADA lijst van wat doping is maar vind je enkele categorin drugs, zoals stimulerende middelen dat die daar niet bij horen?

Als het een mild effect heeft met weinig/geen bijwerkingen = natural (legaal)
Als het een sterk effect heeft met veel/gevaarlijke bijwerkingen(bij een te hoge dosering) = niet natural (niet legaal)

Daar ben ik het niet echt mee eens. Maar velen hebben volgensmij hun eigen arbitraire definitie van wat "natuurlijk" is. Aan het einde van de dag maakt het allemaal ook geen reet uit.

Niet volgens mijn interpretatie, maar ik kan fout zitten

er wordt toch een verschil gemaakt tussen stoffen in wedstrijdverband en buiten wedstrijdverband. Ik mag buiten wedstrijden om alle geranamine en zooi naar binnen pompen om goed te kunnen trainen.

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft wel op de dopingslijst gestaan tot 2004....en monitoring betekent dat het er best wel eens terug op zou kunnen komen.

http://road.cc/content/news/21341-wada-president-urge-re-banning-caffeine
"WADA president to urge re-banning of caffeine"

Het heeft er idd opgestaan, dat ontken ik niet maar zolang het behoort tot het monitoring program staat het niet op de dopinglijst. En het zal er ooit wel terug opkomen denk ik zelf maar dan echter toegelaten tot een bepaalde concentratie per kg lg.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

In principe een feit. Caffeine is een stimulerend middel dat de uithouding verhoogt. Gezien zijn werking is het een drug.

De werking wordt groter als je de dosering verhoogt. Waarom mensen dit niet als een drug beschouwen is vanwege de lichte effecten tov andere middelen in zijn categorie.

Amfetamine afgeleiden hebben in dezelfde dosis een veel grotere uitwerking, dus dosisafhankelijk kan er een groter stimulerend effect bereikt worden (alsook mogelijke bijwerkingen).

Maar caffeine blijft nog altijd een stimulerende drug ;) Iemand die dit als 'supplement' neemt zal een groter effect op zijn uithouding en alertheid ondervinden dan iemand die een paar tassen koffie drinkt.

Dat de werking groter wordt als je de dosis verhoogt, gaat maar tot een bepaalde hoeveelheid. Boven een grens krijg je hartkloppingen, maag-en darmklachten, trillingen, nervositeit enz. Toch maar oppassen en niet zomaar verhogen die dosis.

Als het een mild effect heeft met weinig/geen bijwerkingen = natural (legaal)
Als het een sterk effect heeft met veel/gevaarlijke bijwerkingen(bij een te hoge dosering) = niet natural (niet legaal)

Dus 100mg test-e mag, mild effect met weinig/geen bijwerkingen, maar 1g test-e niet, want hoge dosering.
Ok koel storie bruh:o

Gezeik altijd -_- altijd van die ganzen die flink boven de aanbevolen hoeveelheid gaan gebruiken en er dan klachten van krijgen. Zelf al een aantal keer meegemaakt met van die dipshits in mijn omgeving. Laat ze dan ook onderzoek doen naar bij welke hoeveelheden het schadelijk word en dan kijken wat er aanbevolen voordat ze weer een goede pre workout van de markt af gooien. Als dit nog zo doorgaat zijn met een jaar alle goede POW's eruit en gaat iedereen hard op de redbull voor het trainen en word dit er weer uitgegooid omdat niemand die dan savonds dit neemt meer kan slapen -_-

Gezeik altijd -_- altijd van die ganzen die flink boven de aanbevolen hoeveelheid gaan gebruiken en er dan klachten van krijgen. Zelf al een aantal keer meegemaakt met van die dipshits in mijn omgeving. Laat ze dan ook onderzoek doen naar bij welke hoeveelheden het schadelijk word en dan kijken wat er aanbevolen voordat ze weer een goede pre workout van de markt af gooien. Als dit nog zo doorgaat zijn met een jaar alle goede POW's eruit en gaat iedereen hard op de redbull voor het trainen en word dit er weer uitgegooid omdat niemand die dan savonds dit neemt meer kan slapen -_-

hele businessmodel rondom die PWOs is ook te belachelijk voor woorden. je maakt een supplement dat niet werkt of je stopt verboden middelen in je supplement en probeert zo veel mogelijk winst te maken voordat het verboden wordt. maar zal wel blijven bestaan, omdat het kan en er veel geld mee te verdienen valt.

• Like
Waarderingen: mat
Ja daar zijn de meningen over verdeeld of het werk ja of nee, maar ik zelf voel me bij sommige PWO's lekkerder trainen, maar hou bijna altijd wel de aanbevolen hoeveelheid aan. Misschien keer halve dosis erbij, maarja dan weet ik wel dat de gevolgen slecht slapen ofzo kan zijn.

Maarja aan de andere kant heb je wel een punt, word flink geld mee verdiend

als jullie toch zoveel van speed houden koop het dan gewoon op straat, veel goedkoper en de werking is sterker dus je hoeft minder te doseren.

Maare... Merken jullie echt wat van dat pre workout spul? Ik kreeg zo'n sample van B&F en ik merkte er helemaal niks van.
Volgens mij is een bordje maccaroni een betere pre workout. :roflol:

Persoonlijk per persoon?

Tot nu toe de gene waar ik wat van merk : superpump max van gaspari, NOxtreme van multipower, assaultXT van MP, Alpha serum van unitech labs en Phsycho van muscle junkie.

PWOs zijn naar mijn mening sh*t.

Grappig hoe mensen zich nu in eens vastbijten in het feit dat sommige stimulantia volgens de wet geen drug zijn. Alsof jullie hier echt iets om geven :roflol:

Allemaal junkies hier :barf:

Centrale drugs topic hebben ze blijkbaar verplaatst :eek:

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

En jij weet niet eens 0.001% van wat er op Wikipedia staat. Je kan zelfs in je gans leven niet eens 1% lezen van wat er op Wikipedia staat.

Maar als je een betere, meer betrouwbare, gratis bron met basisinformatie over alle onderwerpen kent die ik makkelijk kan refereren dan had ik het graag van jou vernomen.

Hoor je mij ook niet beweren mister true natty.
En als je volgende keer nou wat gerichter zou zoeken naar sites die niet over alle onderwerpen gaan maar over de onderwerpen in kwestie zou je informatie wat betrouwbaarder zijn :o

oja ?

[Link niet meer beschikbaar]

buiten dat heb ik het over opiumlijsten en kom jij met dopinglijst aanzetten

Illegaaltje hieroo, netUnstoppable bestelddd ! Afwisseling op roid rage

Terug
Naar boven